tässä linkkiä kenkiin --> http://www.raddlounge.com/blog/wp-content/uploads/2pin7/03_1.jpg
Eikö nykyään ole muodissa että käytetään useita eri värejä, erityisesti kengissä?
Minkälaiset/Väriset vaatteet näiden kenkien kanssa?
5
518
Vastaukset
- Oolofi
Eihän aikuiset tuommosia tarrakenkiä käytä.
- CM-täti
Moet käyttävät! Et oel vain huomannut, itse olen ollut töissä CM-ssä ja monet ovat tulleet kyselemään tarrakenkiä siellä, ne on ollu aina iso menestys.
No nuohan on perusruskeet, joissa on aavistus keltasta. Farkut ainaki käy noidan kanssa, miksei siis ihan normaalit vaatteet? Voit käyttää vaikka keltaista vyötä korostamaan kengissä olevaa keltaista, tai sitten vaan ihan normaali pukeutumistyyli. Ei kumminkaan kannata ouhekutua vaan yhteen väriin, se näyttää hölmöltä.
Ja jostain luin ettei ruskeiden kenkien kanssa saa käyttää musti housuja..
Kokeilet omaa tyyliäsi, jos ei toimi, pane se toimimaan muulla tavalla. :D
- ...
Nuohan ovat "puppelipoikien" kengät...
- Mariah87
Kyllä kaikkien pukeutumistyylistä saa naurunaihetta, ihan jokaisen. Joten on aika naurettavaa mielestäni alkaa "haukkua" toisen kenkiä jos vain kysytään apua tälläiseen ongelmaan.
Mun mielestä noi kengät on ihan hienot, tollaset purkkari-skeittikengät olisi varmaan kova juttu Hangon regatassa ensi kesänä! Sanoisin että ihan normaali vaatteiden kanssa menee ihan hyvin yhteen nuo kengät. Ehkä vähän jotain keltaista voisi olla jossain vaatekappaleessa.
- headache from london
Olin viimeviikonloppuna Lontoossa ja tietysti piti katsastaa paikallista paljon puhuttua katumuotia. Näkyi aika paljon tuon tapaisia kenkiä. Erityisesti nuorten suosiossa.
Nojaa, jos nyt lyhyesti kuvailen miten ihmiset yleisesti noita pititvät niin tässä:
-Oli joko löysät ja kulutetut/reikäiset farkut joiden alta sitten näkyi kenkien väriin sopivat sukkahousut tai sitten pillifarkut jossain kivassa värissä; lilat tms.
-T-paita jollain hauskalla ja erikoisemmalla printillä ja takki auki päällä. Ihan mikä takki vain; flanelli, nahka. Tai sitten neule/huppari. Riippuu ihan omasta rohkeudesta värien käytön suhteen. Joillain oli ihan tavallinen musta mutta sitten oli myös vihreitä, keltaisia yms. värikästä :)
-Hanskat ja hattu. Hanskat olivat ihan tavalliset "sormettomat" ja hattu taas kerran värikäs. Sellainen muotipipo jonka ei ole tarkoitus niinkään lämmittää vaan näyttää kivalta. Ei korville vedetty. Tai sitten ihan perus "räppilätsä".
-Laukku. Isohko unisex olkalaukku aika neutraalissa värissä oli käytetty, esim. maastovihreä. Hihna oli löysällä ja kulutetun oloinen. Laukkuun oli kuitenkin yhdistetty hauskoja avaimenperiä ja suomalaiset muumitkin seikkailivat niissä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233