Viikonlopun Pohjalaisen mukaan Seinäjoellakin
on innostuttu pakolaiskeskuksesta ja sellaista
kaikessa hiljaisuudesssa valmistellaan.
Ja Seinäjoelle tietenkin pitää saada paljon
suurempi kuin Vaasassa eli sellainen 500-1000 paikkainen.
PAKOLAISKESKUS
9
1192
Vastaukset
- keskus :
tuli pyytämättä ja yllätyksenä
- ei desperadoja tänne
Toivottavasti otetaan vain sellaisia pakolaisia jotka arvostavat Suomea ja suomalaista elämäntapaa, sellaisia jotka ovat valmiita sopeutumaan meikäläisiin olosuhteisiin ja hyväksymään meikäläiset säännöt.
Maassa maan tavalla tai sitten maasta ulos! - Seinäjoelle!
Kyllä sopu sijaa antaa...
Kukkahattutädit ja deletoivat mun vastauksen. Toivottavasti kuitenkin kokoomuksen ja Keskustan päättäjät saivat jo viestin ja tilasivat salaa lentoliput vietnamiin ja hoitavat homman kotiin....
- tositarinaa
Olin 90-luvulla Vaasassa opiskelemassa. Jo tuolloin Vaasassa asui muutama sata pakolaista. Heitä yritettiin sopeuttaa kaikin tavoin yhteiskuntaan ja oppineimmille annettiin opiskelupaikka vaasalaisista oppilaitoksista.
Haukkukaa rasistiksi, mutta totuus tulee tässä: kahvilla istukselu ja Rewell centerissä maleksinta oli lähes kaikkien pakolaisten mielestä raskasta opiskelua antoisampaa. Eipä taida monikaan siitä porukasta olla vieläkään työelämässä vaikka aikaa on kulunut 10 vuotta.- voi voi
tämä tästä ny vielä puuttuu voi %#&
- Siellä asuin minäkin
Olen minäkin asunut Vaasassa. Muistan kuinka pakolaiset mm. teki nuotioita sisälle asuessaan hotelli Fennossa. SPR osteli pakolaismuksuille uusia maastopyöriä, joita nämä sitten myivät vaasalaisille ja kuinka ollakkaan seuraavalla viikolla oli taas alla uusi pyörä. Tämän kuultuani en ole enää koskaan antanut SPR:lle rahaa.
- sopiva paikka
Etelä-Pohjanmaa on arvioitu sopivaksi sijoituspaikaksi nigerialaisille, joiden työllistymismahdollisuudet arvioidaan hyväksi erityisesti tällä alueella.
- Hommia
Perussuomalaisten hommia hoitaa asiat niin ettei Sjoelle tuoda mitään helskatin pakolaiskeskusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794