Juuri tällä hetkellä istun ikkunan vieressä, josta avautuu näkymä pohjis-koillis suuntaan, taivas hehkuu selvää pinkkiä sävyä, silmämääräisesti noin 15-20 asteen korkeudelle horisontista ylöspäin, olen Helsingissä, pinkkiä siis on, eikä ne ole mitään helmiäispilviä, mistä muusta tämä voi johtuu? kuin mitä fet julistaa?
Istun ja katselen pinkkiä
2
290
Vastaukset
- bsygedeelisistä
vastaanotin häriöistä!
Laita se soppapullon korkki kiinni ja lue vaikka kirjaa (esim. tietokirjat ovat ihan kivoja). Ootkos ikuna kuullu auringonlaskusta?- taivasta
Olipa todella hörhö ja asiaton vastaus teiltä!! en koskaan juo alkoholia enkä käytä muutakaan huumetta, eikä värisilmässäni ole mitään vikaa, olen harrastanut ikäni maalaustaidetta ja monet kerrat olen maalannut pilviä ja taivasta,
muuten paras väri taivaan väriksi on jo parisataa vuotta vanha Ceruleum sini, se on koboltin ja tinan sekoitus, ennen 1800 luvun alkua ainoa sininen väri oli puolijalokivi lapis latsul, tämän värin käyttö määräsi pitkälle taidetoksen hintaa.
Voit itse todeta huomenna saman pinkin taivaan jos on pilvetön taivas!! vielä kerran olipa typerä ja tyhmä vastaus teiltä!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862