NETISSÄ SURFFAAMISESTA RAHAA !!!!

Paja-Vasara

Tällä ohjelmalla voit tienata surffaamalla huikeitakin rahasummia ! rahat tulevat kotiisi shekkinä ! Palvelu on täysin ilmainen eikä sinun täydy sitoutua mihinkään ! Osoitteet kannattaa laittaa oikein sillä Osoitteeseesi lähetetään Shekkisi Itse olen kokeillut ohjelmaa saanut rahaa lähes 1500 euroa ja todennut sen toimivaksi ! Sinun ei tarvitse todella kuin surffata ! Tässävaiheessa herää tietenkin epäily että kuka maksaa surffaamisesta ? Siitä sinulle maksaa ohjelmaa pitävä firma saat tietokoneesi näytölle mainosbannerin jossa pyörii mainoksia ! Kukaan ei ilmaiseksi ohjelmaa lataisi jotta saisi nähdä mainoksia ! niimpä firma maksaa sinulle n. 90 % Toisten yritysten maksamista mainostuloista ! mainos tulot Ei ole nykyjään enään mikää pikkuraha sillä isot yritykset kilpailevat näkyvyydestään !!! Liikevaihto Internet mainoksilla on vuodessa N. KYMMENENMILJARDIA US Dollaria ! Joten Kannattaa kokeilla ! Et sitoudu mihinkään ja palvelu on täysin ilmainen !

http://www.cashfiesta.com/php/potdgif.php?p=potd2&l=ssuopaja

Paja-Vasara

5

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jay

Nimittäin viestin kirjoittaja saa siitä palkkion joka kerta kun siellä käydään.
      Itse olen köyhä, joten en halua muillekkaan mahista rikastua :)

• Typerille
    • henri_1989

Moi paja-vasara...Ootko 100% varma et tuo cashfiesta maksaa?mut sitä en tajuu et paljonko se maksaa minulle aina tunnilta?kun en pelaa pelejä enkä niitä special offresseja...Et montako pistettä mun pitää saada et saan sen 50$ shekin kotiin?Kerroppas kun sinä tiiät kaikki tästä firmasta....Vastaileppas minulle heti..ps...itellä tällä hetkellä n 7000 pistettä..ja oon valinnut sen 50 shekin..ja semmosta et millon päivänä lähettävät shekin?ja tuleeko se automaattisesti kotiin?ettei tarvitse tehdä mitään pyyntöä?kun ei tuo englanti oikeen suju niin voisit kertoa minulle et lähettääkö automaattisesti tai sit jos pitää tehdä pyyntö niin paljonko tarvitsen pisteitä siihen 50 shekkiin ja jos pitää tehdä pyyntö niin kerroppas et miten sen onnistuu tekemään?Toivottavasti vastailet minulle...Vastaa kiitos!!!!!!!!!!

• se on sellanen

juttu että IME KARVASTA PERSETTÄS LÄSKIMOOSES

• Jettekiva

Shekkinä. Haha. En tarvi, mullon wc-paperia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7220
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2638
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1928
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1461
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1355
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1117
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1113
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe