Onko olemassa mitään tahoa, jonne voisi ilmoittaa, että yhteisvastuukerääjän ei tarvitse (saa) meille tulla?
Yhteisvastuukeräys
16
790
Vastaukset
- lapun..
jossa kielletään kaupustelu ja kerjääminen. Pitää myös jehovat ja muut uskovaiset loitolla.
- Kumminkin
Hyvään tarkoitukseen ne sun vähätkin sentit menee.
- hyväänkö
en aio minäkään osallistua kun kuulin kohteen,
- runoruukku
hyväänkö kirjoitti:
en aio minäkään osallistua kun kuulin kohteen,
Olen sitä mieltä että tässä kaupungissa hyysätään pakolaisia paremmin kuin nuorena sairaseläkkeelle joutuneita!Katsokaapa vain kuinka paljon lähellä olisi avun tarvetta...Annetaan apua omaan kaupunkiin ja vaadimme tuloksia minne varat on käytetty.
- miksi osallistua
Tälläiseen kirkolliseen varainkeruun jossa iso osa menee kirkon omaan kassaan. Toiseksi kuka lähtee tukemaan sellaisten ihmisten touhua jotka kuvittelevat maailmassa olevan jotain yliluonnollista... Mielisairaalaan sellaiset.
- .......
...ei sitä jokaiselle tarvi ovea avata, ymmärätkö köyhä.
- Kumma homma
Tässä on oma duuni menossa alta ja monelle tutulle on käymässä samoin. Piakkoin tulee läjäpäin halpoja kämppiä myyntiin.
Täytyy vain hämmästellä sitä, että miksi ihmeessä nimenomaan maahanmuuttajat pitää työllistää oikein tukirahoilla. Maahanmuuttajilla ei tässä varmastikkaan tarkoiteta jostakin Britanniasta tai Saksasta tänne avioliiton vuoksi muuttaneita koulutettuja ihmisiä vaan jotakin muuta.- Hukenottaja
Tällaisia puhelee ihminen joka ei ole käynyt töissä kuin kiusaamassa muita ja lusmuilemassa. Aiheuttaen työanatajalle enempi vahinkoa kuin hyötyä. Alkeellisinkin ihmisajattelija tajuaa, että nykyään liikutaan ja muutetaan, ei maailma ole vain eteläpohjalaisten maitopernoitten popsijoiden.
- ymmärtäjiä riittää?
Hukenottaja kirjoitti:
Tällaisia puhelee ihminen joka ei ole käynyt töissä kuin kiusaamassa muita ja lusmuilemassa. Aiheuttaen työanatajalle enempi vahinkoa kuin hyötyä. Alkeellisinkin ihmisajattelija tajuaa, että nykyään liikutaan ja muutetaan, ei maailma ole vain eteläpohjalaisten maitopernoitten popsijoiden.
Mä olen ollut Suomeen omatoimisesti tulleiden "pakolaisten" kanssa tekemisissä jo 90-luvulla ja nähnyt mitä se touhu on. Sen sanon, että suurin osa tästä porukasta ei tule koskaan sopeutumaan oikeaan tuottavaan työhön. Tämän puolesta puhuvat tilastotkin.
Työhön sopeutumattomuus johtuu yksinkertaisesti siitä, että siihen työn tekoon ei ole yksinkertaisesti halua. Paljon mukavampaa notkua "steissillä" kahvilla. Henkilökohtaisesti en näe mitään järkeä siinä, että tälle porukalle ruvetaan keksimällä keksimään tekemistä. - työllistetään
niihin töihin, joita meidän päivärahoilla ja muilla tukien avulla elävien takia ei kannata mennä töihin
Miksi sinun pitäisi ilmoitttaa minnekkään, ettei teille saa tulla kerääjiä? Siksikö, kun sinua vituttaa keräyskohde ja haluat vain protestoida siitä jollekin? Mikäli kerääjä tulee ovelle, niin kerro vain, ettei lanttiakaan tipu ja jatka elämääsi ihan kuten tähänkin asti. Turhaan noille kukkahattutädeille repii perseensä rikki, kun ne ihan oikeasti uskovat tekevänsä hyvää työtä ja kyllä jopa nekin JOSKUS onnistuvat......
- Kerrankin
Loistava kirjoitus tämän päivän Ilkassa tästä aiheesta valtuutettu Haapasalmelta. Oikiaa asiaa!!!!!!!!!!!!!!!!
- ymmärrä..
meillä täällä kaikilla on kaikki tuki työttömyyden ja lomautusten varalle, eikö? emmekö voisi vielä auttaa niitä, joilla ei ole mitään. minua oikeasti oksettaa tuollainen asenne (fasisti rasisti tai jotain).
- tukilainen
Kerro missä asut (vai asutko äiteen kanssa yhdessä)niin laitan sinulle vähistäni kympin. Ja jos se ei riitä, niin äitellesi kanssa. Laittaa sullen maitoperunoota.
- avustaa
köyhä antaa vähästääkin... tilillä on satanen ja tiliin vielä kaks viikkoa
- dinarisekeli
Ilimoota hyvä mies äiteelles, ettei laita sun puolestasi keräykseen euroakaan. Olethan sinä sentään mies, joka ei yhteisvastuusta piittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794