Seitsämän kirjettä kolmestatoista Paavalin nimissä kirjoitetusta on lähtöisin Paavalilta, muut ovat ties kenen kynästä lähtöisin, jo tässä alkaa Raamatun todellisuus murentua.
Sitten on Johanneksen "fiktio" evankeliumi ja "fiktio" ilmestyskirja, näin onkin Raamatun todellisuus Jumalan sanana saanut lopullisen iskun.
Itselleni on herännyt kysymys, onko nyky-Raamattu antikristuksen käsialaa?
Miksi kirkot eivät korjaa tilannetta, koska oikea sana on jossain alkukirkon jälkeläisten holveissa piilotettuna. Onhan ilmoitettu, että paavin valtaistuimelta nousee väärä profeetta, kuka hallitsee antikristuksen kanssa maailmaa.
Teuvo on oivaltanut asioita oikein.
42
955
Vastaukset
oikeaoppisella ortodoksisuudella eksytetty.
Täysin sokeako jo olet, kun et edes taannoisista Venäjän kirkon juhlista
huomannut sitä valtavaa antikristuslaumaa, joka siellä loistavissa
vaatteissaan ja kultakupärissään vietti sitä juhlaa, jonka
johtajaksi Saatana Jeesustakin houkutteli:
"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun
haltuusi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa
sen kenelle tahdon. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin nämä tuhansien
arvojen pannumyssypäiset ja kultakypäräiset, jotka kumarsivat,
ja niin maailma jatkaa edelleen tuhoansa kohti - ja vieläpä iloiten -
täydellisessä Saatanan hallinnassa.- K750cc
en ole enään ort. kirkon jäsen, en kuulu yhteenkään ihmisten perustamaan kirkkoon, lahkoon tai seurakuntaan, myöskään Raamattu ei ole minun Jumalani.
K750cc kirjoitti:
en ole enään ort. kirkon jäsen, en kuulu yhteenkään ihmisten perustamaan kirkkoon, lahkoon tai seurakuntaan, myöskään Raamattu ei ole minun Jumalani.
Voisitko kertoa minun esimerkkini mukaisesti kaiken itsestäsi
-miksi ja milloin sinusta tuli kuvien suutelija?
-mikä sai sinut huomaamaan, että tuokin kirkko on Saatanan kirkko?
-miten vaikeaa oli jättää tuo isiltä peritty tyhjänpäiväinen elämä?- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
Voisitko kertoa minun esimerkkini mukaisesti kaiken itsestäsi
-miksi ja milloin sinusta tuli kuvien suutelija?
-mikä sai sinut huomaamaan, että tuokin kirkko on Saatanan kirkko?
-miten vaikeaa oli jättää tuo isiltä peritty tyhjänpäiväinen elämä?jos suutelen jotakin, niin naista.
"-mikä sai sinut huomaamaan, että tuokin kirkko on Saatanan kirkko?"
Silloin kun minulle selvisi, että Raamattu on osittain väärennettu alkukirkon selittäjäpappien toimesta.
"-miten vaikeaa oli jättää tuo isiltä peritty tyhjänpäiväinen elämä?"
Ei ollenkaan vaikeata, vaikeampaa oli tupakan jättäminen. K750cc kirjoitti:
jos suutelen jotakin, niin naista.
"-mikä sai sinut huomaamaan, että tuokin kirkko on Saatanan kirkko?"
Silloin kun minulle selvisi, että Raamattu on osittain väärennettu alkukirkon selittäjäpappien toimesta.
"-miten vaikeaa oli jättää tuo isiltä peritty tyhjänpäiväinen elämä?"
Ei ollenkaan vaikeata, vaikeampaa oli tupakan jättäminen.minunkin kimppuuni Totuuden Hengen vihollisena, joko alat olla
lähellä sitä yhtä ja ainoaa oikeaa uskoa, johon kuuluu:
"Yksi Herra, yksi Henki, yksi usko ja yksi kaste."- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
minunkin kimppuuni Totuuden Hengen vihollisena, joko alat olla
lähellä sitä yhtä ja ainoaa oikeaa uskoa, johon kuuluu:
"Yksi Herra, yksi Henki, yksi usko ja yksi kaste."sinä olet kansalainen Teuvo Suni.
Yksi on Jumala ja Jumalan Pyhä Henki, mutta jokainen uskoo tavallaan, sillä uskoa ei määrittele yksikään fundamentalistinen ajatusmalli.
"Jeesus korostaa, että Jumalan valtakunta on ihmisten sisimmässä ja että se on näkymätön todellisuus, joka läpäisee koko maailman.
Valtakunta ei tule nähtävällä tavalla suurena historiallisena mullistuksena. Jeesuksen mukaan ihmisten on oivallettava, että he ovat peräisin valon maailmasta ja ovat elävän Isän lapsia." - kalevi.
Ps. 50:21
Pysyisinkö hiljaa, kun sinä teet noin? Sinä luulet, että minä olen sinun kaltaisesi. Mutta minä panen sinut vastaamaan teoistasi, asetan sinut tuomiolle. - papparainen pahasti
eksyksissä. Ahdasportti-ideologiasi ja Saatanamaniasi ovat hyvin arveluttavia, oman piintymyksesi tulosta. Älä levitä enää tuota harhaoppiasi!
papparainen pahasti kirjoitti:
eksyksissä. Ahdasportti-ideologiasi ja Saatanamaniasi ovat hyvin arveluttavia, oman piintymyksesi tulosta. Älä levitä enää tuota harhaoppiasi!
minuta Totuuden Hengen pois ottavasi.
- edes ole
TeuvoSuni kirjoitti:
minuta Totuuden Hengen pois ottavasi.
Totuuden Henkeä. Jumala voi sen kyllä sinullekin antaa.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/product&isbn=951-0-30859-5
Siinä on ehdottomasti tähän kontekstiin ja kokonaisuuteen liittyvä teos,joka on jokaisen tavattava sana sanalta lävitse ymmärtääkseen edes hieman kokonais-kuvaa.- K750cc
olen siteeranut ko. kirjaa tällä palstalla.
Itse suosittelen luettavaksi myös piispa Wille Riekkisen ja teologian tohtori Kari Kuulan vuonna 2002 ilmestynyttä kirjaa Paavalin jalanjäljissä. Tässä kirjassa tekijät oikovat vallalla olevia virheellisiä käsityksiä Paavalin kirjeiden sisällöstä.
http://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9516257984 - cybo-ceronimo-cabriel-61
K750cc kirjoitti:
Itse suosittelen luettavaksi myös piispa Wille Riekkisen ja teologian tohtori Kari Kuulan vuonna 2002 ilmestynyttä kirjaa Paavalin jalanjäljissä. Tässä kirjassa tekijät oikovat vallalla olevia virheellisiä käsityksiä Paavalin kirjeiden sisällöstä.
http://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9516257984"Paavalin kanssa minulla onkin selvittämättömiä asioita".
K750cc kirjoitti:
http://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9516257984kun teologian tohtorien perässä totuutta etsit, sillä:
"Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."
Tämän teki Pyhä Henki selväksi minulle jo opetuksensa
alkuvaiheessa 20 vuotta sitten.- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
kun teologian tohtorien perässä totuutta etsit, sillä:
alkuvaiheessa 20 vuotta sitten.mitä ovat kirjoittaneet itseäsi viisaammat aivot.
Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat änkyrät fundamentalistit, keillä on ajatustenvirta
tyrehtynyt, ja ketkä yrittävät estää muitakin ajattelemasta. Äläkä yritä selittää mulle näitä henkimaailmasi juttuja, ettei tule pahasti kirjoitettua takaisin. Nimittäin mulla on sisäinen filtteri, mikä suodattaa yleensä huuhaan pois. K750cc kirjoitti:
mitä ovat kirjoittaneet itseäsi viisaammat aivot.
Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat änkyrät fundamentalistit, keillä on ajatustenvirta
tyrehtynyt, ja ketkä yrittävät estää muitakin ajattelemasta. Äläkä yritä selittää mulle näitä henkimaailmasi juttuja, ettei tule pahasti kirjoitettua takaisin. Nimittäin mulla on sisäinen filtteri, mikä suodattaa yleensä huuhaan pois.Saatanan henkimaailman hallussa, josta Jumala Raamattuun
kirjoitettujen kutsujen mukaan kaikki omansa Jeesuksen kautta
pois kutsuu, kouluttaa, ja edelleen maailmaan lähettää
Totuuden Henki sydämessään, tämän koulutuksen kautta:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet,
ettekä te tervitase kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa
teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Ja hänessä pysyn.- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan henkimaailman hallussa, josta Jumala Raamattuun
kirjoitettujen kutsujen mukaan kaikki omansa Jeesuksen kautta
pois kutsuu, kouluttaa, ja edelleen maailmaan lähettää
Totuuden Henki sydämessään, tämän koulutuksen kautta:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet,
ettekä te tervitase kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa
teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Ja hänessä pysyn.mutta luulot ja todellisuus on kaksi eri asiaa.
Sinä rakastat kuvauttaa itseäsi Raamatun vertauksin,
ehkä myös uskot eläväsi vertauksien sisällä, mitä kirjoitat ja kopioit. Ole realisti, Saatana Vt:in mukaan kuuluu taivaalliseen hoviväkeen, minkä tehtävä on syyttää ja kokeilla ihmisen uskoa.
Ut:ssa on niin paljon varhaisten kirkkoisien tuottamaa ja kirjoittamaa fiktiota myös Saatanan roolista, mitä uskokoot ken tahtoo, mutta minä en usko. K750cc kirjoitti:
mutta luulot ja todellisuus on kaksi eri asiaa.
Sinä rakastat kuvauttaa itseäsi Raamatun vertauksin,
ehkä myös uskot eläväsi vertauksien sisällä, mitä kirjoitat ja kopioit. Ole realisti, Saatana Vt:in mukaan kuuluu taivaalliseen hoviväkeen, minkä tehtävä on syyttää ja kokeilla ihmisen uskoa.
Ut:ssa on niin paljon varhaisten kirkkoisien tuottamaa ja kirjoittamaa fiktiota myös Saatanan roolista, mitä uskokoot ken tahtoo, mutta minä en usko.sillä onhan kirjoitettu: "Kaikki eivät usko."
- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
sillä onhan kirjoitettu: "Kaikki eivät usko."
että uskoo juuri sinun laillasi. Jos näin ajattelet,
olet pukenut yllesi jumaluuden viitan ja yrität pakoittaa Jumalaa toimimaan käskyjesi ja toiveittesi
täyttäjänä. K750cc kirjoitti:
että uskoo juuri sinun laillasi. Jos näin ajattelet,
olet pukenut yllesi jumaluuden viitan ja yrität pakoittaa Jumalaa toimimaan käskyjesi ja toiveittesi
täyttäjänä.esimerkiksi pakakansoille.
Minut hän kutsui esimerkiksi tälle kansalle, ja tätä hänen
työehtosopimustaan elämäni loppuun saakka tahdon noudattaa:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi
olet minun palveluksessani. Menet, minne minä sinut lähetän
ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää,
sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman
minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Olin tuolloin jo sotilaseläkkeellä ja koska vielä nuori mies,
46 vuotias olin, en pystynyt jäämään laakereilla lepäämään,
vaan perustin valokuvayrityksen, koska kuvausta olin
15 vuotiaasta saakka harrastanut. Pääsin muotokuvillani jopa
Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi. Mutta tämän ammatin
Jumala otti minulta pois. Ei niin, että se ammatti olisi
syntiä palvellut vaan siksi, että ihmisen aika ei olisi riittänyt
kahteen aktiivisuutta vaativaan työhön. Ja siksi Pyhä Henki
sen pois otti, ja eräs nuori mies sai siitä itselleen
hyvän ammatin. Ostamalla minulta ison kamerakaluston.- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
esimerkiksi pakakansoille.
Minut hän kutsui esimerkiksi tälle kansalle, ja tätä hänen
työehtosopimustaan elämäni loppuun saakka tahdon noudattaa:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi
olet minun palveluksessani. Menet, minne minä sinut lähetän
ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää,
sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman
minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Olin tuolloin jo sotilaseläkkeellä ja koska vielä nuori mies,
46 vuotias olin, en pystynyt jäämään laakereilla lepäämään,
vaan perustin valokuvayrityksen, koska kuvausta olin
15 vuotiaasta saakka harrastanut. Pääsin muotokuvillani jopa
Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi. Mutta tämän ammatin
Jumala otti minulta pois. Ei niin, että se ammatti olisi
syntiä palvellut vaan siksi, että ihmisen aika ei olisi riittänyt
kahteen aktiivisuutta vaativaan työhön. Ja siksi Pyhä Henki
sen pois otti, ja eräs nuori mies sai siitä itselleen
hyvän ammatin. Ostamalla minulta ison kamerakaluston.koska Jeesus on painottanut sitä, ettei yhdenkään ihmisten tulisi antaa henkistä kasvuaan kenenkään ulkopuolisen käsiin, ei poliitikkojen, ei pappien eikä kenenkään muunkaan ulkopuolisen ihmisen käsiin, vaan että jokaisen tulisi noudattaa sisäisen Jumalansa ääntä.
- Pikakirjoittaja
K750cc kirjoitti:
http://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9516257984Oi voi,ja voi oi!En ihmettele enää mitään,jos teillä on piispojen ja tohtoreitten,todella -malkasilmäisten kirjanoppineitten -perustalle laskettu usko!Eikö teillä ole muuta kuin nojata ihmisiin,ja pokkuroitte noita "tutkijoita",joilla ei ole välttämättä elävästä uskosta mitään tietoa!
Kaikella kunnioituksella kyseisiä henkilöitä kohtaan,joita en tunne.Heidän elämäntyylistään en tiedä,mutta sen tiedän,että mitä oppineempi yleensäkin joku tiedollisesti on,sen kauemmaksi hän loitontuu Jumalasta Raamattua selitellessään.Vielä,jos nämä ovat kirkon piireistä,niin tosiaan ei voi kuin valittaa.
Eikö teille Pyhä Henki mitään opeta,kun ihmisiltä pitää kysellä? - Pikakirjoittaja
TeuvoSuni kirjoitti:
kun teologian tohtorien perässä totuutta etsit, sillä:
alkuvaiheessa 20 vuotta sitten.Tasan tarkkaan totta,mitä oppineempi,se metsemmässä.
- Pikakirjoittaja
K750cc kirjoitti:
mitä ovat kirjoittaneet itseäsi viisaammat aivot.
tyrehtynyt, ja ketkä yrittävät estää muitakin ajattelemasta. Äläkä yritä selittää mulle näitä henkimaailmasi juttuja, ettei tule pahasti kirjoitettua takaisin. Nimittäin mulla on sisäinen filtteri, mikä suodattaa yleensä huuhaan pois.kirjoittanut Jorma Pihkala:"Täydellinen älyllinen usko on itseasiassa epäuskon huipistuma."(West Lott)
Jopa Pihkala,oppinut kai hänkin,myöntää tämän. K750cc kirjoitti:
koska Jeesus on painottanut sitä, ettei yhdenkään ihmisten tulisi antaa henkistä kasvuaan kenenkään ulkopuolisen käsiin, ei poliitikkojen, ei pappien eikä kenenkään muunkaan ulkopuolisen ihmisen käsiin, vaan että jokaisen tulisi noudattaa sisäisen Jumalansa ääntä.
ei Jeesus olisi yhtä ainoaa opetuslasta maailmaan lähettänyt,
eikä kieltänyt heitä lähtemästä ennen kuin he saavat sydämeensä
hänen lupaamansa Hengen. Sama tilanne tuli eteen minun kohdallani.
Jos näin ei olisi, niin miksi hänen omiaan ei vainottaisi?
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet
osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan
niin kuin en minäkään kuulu."
Ota huomioon, ettei ennen minun lähettämistäni, yhtä ainoaa
totuuden sanaa ole tässäkään valtakunnassa kuultu. Ja nyt kun
sitä kuullaan, se onkin sitä toista evankeliumia, jota Saatanan
pettämät ihmiset eivät siedä kuulla.- murjaisit, heh.
TeuvoSuni kirjoitti:
ei Jeesus olisi yhtä ainoaa opetuslasta maailmaan lähettänyt,
eikä kieltänyt heitä lähtemästä ennen kuin he saavat sydämeensä
hänen lupaamansa Hengen. Sama tilanne tuli eteen minun kohdallani.
Jos näin ei olisi, niin miksi hänen omiaan ei vainottaisi?
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet
osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan
niin kuin en minäkään kuulu."
Ota huomioon, ettei ennen minun lähettämistäni, yhtä ainoaa
pettämät ihmiset eivät siedä kuulla."Ota huomioon, ettei ennen minun lähettämistäni, yhtä ainoaa
pettämät ihmiset eivät siedä kuulla."
Edellä lainattu on Teuvon vaatimatonta itsensä alentamista, mikä ei sisällä pätkääkään omavahurskautta. murjaisit, heh. kirjoitti:
"Ota huomioon, ettei ennen minun lähettämistäni, yhtä ainoaa
pettämät ihmiset eivät siedä kuulla."
Edellä lainattu on Teuvon vaatimatonta itsensä alentamista, mikä ei sisällä pätkääkään omavahurskautta.et kyllä tuomion kuulleessai naura.
- K750cc
TeuvoSuni kirjoitti:
et kyllä tuomion kuulleessai naura.
sinulla on ainoastaan suuret ja levottomat sanat ilman pienintäkään totuuspohjaa. Olet mielestäni säälittävä ukkorahja, kuka on kadottanut kosketuspinnan todelliseen elämään. Yrität päteä täällä netissä, koska oikeassa elämässä olet ilmeisesti aina ollut varsinainen luuseri.
PS. Hanki itsellesi oikea elämä. Pikakirjoittaja kirjoitti:
Oi voi,ja voi oi!En ihmettele enää mitään,jos teillä on piispojen ja tohtoreitten,todella -malkasilmäisten kirjanoppineitten -perustalle laskettu usko!Eikö teillä ole muuta kuin nojata ihmisiin,ja pokkuroitte noita "tutkijoita",joilla ei ole välttämättä elävästä uskosta mitään tietoa!
Kaikella kunnioituksella kyseisiä henkilöitä kohtaan,joita en tunne.Heidän elämäntyylistään en tiedä,mutta sen tiedän,että mitä oppineempi yleensäkin joku tiedollisesti on,sen kauemmaksi hän loitontuu Jumalasta Raamattua selitellessään.Vielä,jos nämä ovat kirkon piireistä,niin tosiaan ei voi kuin valittaa.
Eikö teille Pyhä Henki mitään opeta,kun ihmisiltä pitää kysellä?totuutta kirkastua, että tajusi teologisten tiedekuntien
olevan Saatanan pääsynagogia, ennen kuin Saatana veti hänet
valheen armoreijästä oman valtakuntansa alaisuuteen.K750cc kirjoitti:
sinulla on ainoastaan suuret ja levottomat sanat ilman pienintäkään totuuspohjaa. Olet mielestäni säälittävä ukkorahja, kuka on kadottanut kosketuspinnan todelliseen elämään. Yrität päteä täällä netissä, koska oikeassa elämässä olet ilmeisesti aina ollut varsinainen luuseri.
PS. Hanki itsellesi oikea elämä.mutta Kristuksen valittu olen ja hänen totuuttaan täällä julistan,
jota yksikään Saatanan pettämä väärämielinen ei totuudeksi ymmärrä.
Eihän nyt kirjeen sanelu poista sen aitoutta.
- saneltuja
Paavalin kuoleman jälkeen hänen perinteensä säilyi seurakunnissa ja hänen kirjeensä saivat jatkuvasti uusia lukijoita. Ajan kuluessa huomattiin, että Paavalin kirjeiden sisällöt eivät enää vastanneet seurakuntien uusiin ajankohtaisiin kysymyksiin. Paavalin kuoleman jälkeen seurakunnat olivat vakiinnuttaneet asemansa ja kristinusko oli etääntynyt yhä enemmän juutalaisista juuristaan.
Muuttuneet olosuhteet vaativat lisäopastusta ja niinpä Paavalin nimissä laadittiin uusia teoksia. Tätä kirjallisuutta kutsutaan deuteropaavalilaiseksi kirjallisuudeksi.
Paavalin kirjeistä kuutta pidetään Paavalin koulukunnan kirjallisuutena. Suurin yksimielisyys vallitsee neljästä kirjeestä:
Kirje efesolaisille
Ensimmäinen kirje Timoteukselle (pastoraalikirje)
Toinen kirje Timoteukselle (pastoraalikirje)
Kirje Titukselle (pastoraalikirje)
Loput kaksi kirjettä jakavat tutkijoita ja ne jätetään yleensä syrjään Paavalin oppia tutkittaessa:
Toinen kirje tessalonikalaisille
Kirje kolossalaisille - K750cc
saneltuja kirjoitti:
Paavalin kuoleman jälkeen hänen perinteensä säilyi seurakunnissa ja hänen kirjeensä saivat jatkuvasti uusia lukijoita. Ajan kuluessa huomattiin, että Paavalin kirjeiden sisällöt eivät enää vastanneet seurakuntien uusiin ajankohtaisiin kysymyksiin. Paavalin kuoleman jälkeen seurakunnat olivat vakiinnuttaneet asemansa ja kristinusko oli etääntynyt yhä enemmän juutalaisista juuristaan.
Muuttuneet olosuhteet vaativat lisäopastusta ja niinpä Paavalin nimissä laadittiin uusia teoksia. Tätä kirjallisuutta kutsutaan deuteropaavalilaiseksi kirjallisuudeksi.
Paavalin kirjeistä kuutta pidetään Paavalin koulukunnan kirjallisuutena. Suurin yksimielisyys vallitsee neljästä kirjeestä:
Kirje efesolaisille
Ensimmäinen kirje Timoteukselle (pastoraalikirje)
Toinen kirje Timoteukselle (pastoraalikirje)
Kirje Titukselle (pastoraalikirje)
Loput kaksi kirjettä jakavat tutkijoita ja ne jätetään yleensä syrjään Paavalin oppia tutkittaessa:
Toinen kirje tessalonikalaisille
Kirje kolossalaisilleilmeisesti Juhani on minut ymmärtänyt väärin.
- observer.
Teuvo on Jeesuksen Kristuksen Hengen eli Totuuden Hengen johdatuksessa ja neuvoo palstalaisia KAIKKEEN TOTUUTEEN.
- Irmeli,
Totuus ei auta jos olet sanoutunut irti liitosta jonka Jumala on Kristuksessa tehnyt.
Kritus ei tunnista "rekistymättömiä". - K750cc
sillä Jeesus opettaa meitä ihmisiä kuuntelemaan ainoastaan sisäistä ääntämme, mitä monet kutsuvat omaksi tunnoksi. Teuvo pystyy olemaan ainoastaan itsensä profeetta ja opettamaan ainoastaan itseään.
- Raamattua
K750cc kirjoitti:
sillä Jeesus opettaa meitä ihmisiä kuuntelemaan ainoastaan sisäistä ääntämme, mitä monet kutsuvat omaksi tunnoksi. Teuvo pystyy olemaan ainoastaan itsensä profeetta ja opettamaan ainoastaan itseään.
Kyllä ihmisen omatunto on aika heikko singnaali, varsinkin jos se on päässyt paatumaan.
Esim. psykopaatti ei tunne mitään tunteita eikä sellaisella ole mitään käsitystä oikeasta ja väärästä.
- observer.
valheen henki vie Teuvoa kuin kuoriämpäriä, se repii kuin sananparressa piru kerjäläistä
siinä Saatana tulee hänen perässään, ja hänen nimellään,
kun ei Saatana pysty edes omilleen omaa nimerkkiä antaa,
vaan Jeesuksesta lähtien vain apinoivat: 'Minä se olen!"
- Trubaduuri
Nii-i, ei tietenkään meidän Luojamme, taivaallinen Isä lukutaidottomille ihmisille itsestään ilmoita kirjojen sivuilla tai kirjeissä, sillä eipä Hän julma ole, vaan armelias ja laupeutta täynnä kuten Hän sen Samarialaisissa osoittaakin. Rakkaus ei satuta, ei johda harhaan, ei eksytä luotansa pois , eikä hyväksy valhetta lähellään.
- K750cc
...Jumalasta itsensä näköistä. Itse uskon Jumalan oikeudenmukaisuuteen, sillä onhan Jumala kaikkivoipa.
Olkoot ihminen kristitty, muslimi, hindu, juutalainen, pakana, tmv. on se käsittääkseni Jumalalle aivan sama. Tärkein on ihminen itse ajatuksineen ja tekoineen.
Valmis sielu jää Isänsä luo, mutta raakileet jatkavat vielä koulutusta elämän kiertokulussa ja kerran meistä jokainen on valmis jäämään Isänsä Jumalan luo. - Trubaduuri
K750cc kirjoitti:
...Jumalasta itsensä näköistä. Itse uskon Jumalan oikeudenmukaisuuteen, sillä onhan Jumala kaikkivoipa.
Olkoot ihminen kristitty, muslimi, hindu, juutalainen, pakana, tmv. on se käsittääkseni Jumalalle aivan sama. Tärkein on ihminen itse ajatuksineen ja tekoineen.
Valmis sielu jää Isänsä luo, mutta raakileet jatkavat vielä koulutusta elämän kiertokulussa ja kerran meistä jokainen on valmis jäämään Isänsä Jumalan luo.Sielusta voi näin vaan sanoa todeten ihan yleiseksi tiedoksi. Ettei se mitään Jumalasta tiedä, mutta Henki joka asuu kehossa, elikä temppelissään, voi saada nähdäkseen Luojansa, taivaallisen Isänsä, jos osaa hallita sitä kehoa,
temppeliä oikein jossa asuu. Eikä se nytkään kuitenkaan ihan sama ole jota ihminen tottelee ja jota Isänään pitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703821Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1012448Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701438- 971311
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501256- 551073
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031