Nibiru, mitä ennen sitä?

aion juhlia

Kuinka aiotte viettää viimeiset hetkenne ennen vuoden 2012 lopulla tapahtuvaa Nibirun iskua? Itsellä on omaisuutta sen verran, että voisin irtisanoutua töistä. Elän sen jälkeen 400000 eurolla kuin viimeistä päivää tämän vajaat 4 vuotta. Miten te muut?

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ybybyb

      voi olla ettei tarvi irtisanoutua.
      vaan sinut irtisanotaan

    • offmind

      Tuo on helkutin hyvä idea. Käytä rahasi hyödyllisesti ja HANKI ELÄMÄ!!

      Sinulla ei selvästikään ole sellaista, koska jostain olemattomasta täytyy pitää älämölöä.

    • filantropiaa

      Jos nyt näyttää vähänkin siltä, ettet saa koko omaisuuttasi tuhlatuksi Nibirun tuloon mennessä, niin ota ihmeessä yhteyttä. Minä autan mielelläni ihmistä tällaisessa hätätilanteessa.

      PS. Nibirusta en suostu sentään kanssasi keskustelemaan. Joku raja se on minunkin laupeudellani.

    • jänis jussi

      Minä juon parit oluet, menen lattialle makaamaan ja pistän paperipussin päähän niinkuin Douglas Adamsin kirjassa ja elokuvassa 'Linnunradan käsikirja liftareille' Betelgeuzen lähistöltä oleva Ford Prefect kehoitti pubin isäntää tekemään. Vaikka se ei mitään autakaan. Eipä siitä toisaalta paljon haittaakaan ole.

    • alempana että

      meikäläinen järjestää maailmanlopun bileet kyseiselle illalle ja yölle. Ota yhteyttä, niin tehdään tasonkorotus livebändiin. Tuliskohan toi HIM tuolla hinnalla soittamaan yhdeksi yöksi?

    • http://www.tiede.fi/keskustelut/post996436.html#p996436
      Matemaattiset tarkkataajuiseen pulsariin perustuvat laskuni osoittavat ettei ainakaan Orioniin asti ulottuvilla laajoilla taivaanosilla
      ole mitään yli 13 jupiterin massaa painavampaa kohdetta alle 324 AU:n päässä, ja jos havaintorajan takapinnassa 325AU:N päässä olisikin tulossa säännöllisellä radalla, niin senkin tulo kestäisi paljon yli 2800 vuotta.

      Joten ei tarvi pelätä meidän aikanamme. Tarkat pulsarien tarkkailussa oleva taajuusmuutokset paljastaisivat auringon ja maan liikkeen lähestyvien huomattavien kappaleiden gravitaatiovetovoiman kiihtyvyydet kyllä ja sittenkin veisi paljon aikaa edes nähdä se...

      • easy come, easy go....

        Ero tuli, tuhlasin omaisuuteni ja nyt odotan vain Nibirun vapauttavaa iskua. Minä uskon että se tulee. Täytynee asua metrotunnelissa siihen asti.


      • odottavan aika
        easy come, easy go.... kirjoitti:

        Ero tuli, tuhlasin omaisuuteni ja nyt odotan vain Nibirun vapauttavaa iskua. Minä uskon että se tulee. Täytynee asua metrotunnelissa siihen asti.

        Miksi odottaa Nibirua,kun voin lähteä jo tänään. Hyvästi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe