Hei, tätä olen miettinyt jo kauan: vaikka kampaajalle menisi vain tasoittamaan tai leikkamaan huonot latvat pois, joka ikinen kerta multa on leikattu näyttämäni pituus kaksinkertaisena (monella eri kampaajalla).
Miksi kampaajat leikkaavat niin paljon pois? Vaikka tasoittamiseen tai huonojen latvojen poistamiseen riittäisi vähempi? :)
Miksi kampaajat leikkaavat niin paljon?
9
1008
Vastaukset
- kuule niiltä kampaajilta
ja tee valitus leikkauksen jälkeen.
- tyytyväinen asiakas
Ikävä kuulla, että olet toistuvasti joutunut pettymään kampaajiin. Itselläni on ollut jo lähes 25 vuotta sama kampaaja, joka kyllä ottaa toiveeni huomioon ja leikkaa vaan sen verran kuin tahdon. Joskus hän saattaa ehdottaa, että ois ehkä hyvä vähän enemmän ottaa, mutta toimiin aina sen mukaan kuin sanon. Osaa myös taitavasti löytää sopivan värin, ei ole moittimista. Jos halaut kokeilla niin käyppä hänellä, löytyy Kalevankadulta 28, Birgitta Viksten, Kampacalleria
nm ei ole tarvinut tähän ammattikuntaan pettyä
- Pa-Ka
kampaajat todellakin leikkaavat ne HUONOT pois :) itse aina ihmettelin tätä ennen kuin aloin parturi-kampaajaksi mutta nyt kyllä ymmärrän täysin! on hyvä ottaa kerralla kaikki huonot latvat pois eikä jättää sinne sitä 2cm huonoa!
- aina oikeassa.
Ei kampaaja voi tehdä mitä mieli tekee, vaikka kuinka olisi huonot latvat. Toki voi ehdottaa, että jos leikattaisiin vähän enemmän, mutta loppupeleissä asiakas päättää itse. Jos kampaaja leikkaa aina enemmän kuin mitä asiakas toivoo, hän saa huonon maineen ja paljon pettyneitä asiakkaita.
- polkka ?
aina oikeassa. kirjoitti:
Ei kampaaja voi tehdä mitä mieli tekee, vaikka kuinka olisi huonot latvat. Toki voi ehdottaa, että jos leikattaisiin vähän enemmän, mutta loppupeleissä asiakas päättää itse. Jos kampaaja leikkaa aina enemmän kuin mitä asiakas toivoo, hän saa huonon maineen ja paljon pettyneitä asiakkaita.
Kävin kampaajalla lyhennyttämässä yli kasvanutta polkka tukkaani. Hiukseni ovat ohuet lirppanat, eikös hän vaan ruvennut ohentamaa sieltä täältä jo muutekin ohkaisia hiuksiani vaikka sanoin, että korkeintaa kaksi senttiä latvoista pois, sillä haluan pitää tämän polkkana. Nyt sitten korvan päällys hiuksia roikkuu muutama roikale poskilla. Kauhee kasvattaminen taas oikeeksi tasapolkaksi. Kääk.
KUUNNELKAA KAMPAAJAT ASIASKASTA.
Tämän jälkeen huudan, miten hiukseni haluan leikattavan ja toistan vielä sanomani. - kaikenlaisia
polkka ? kirjoitti:
Kävin kampaajalla lyhennyttämässä yli kasvanutta polkka tukkaani. Hiukseni ovat ohuet lirppanat, eikös hän vaan ruvennut ohentamaa sieltä täältä jo muutekin ohkaisia hiuksiani vaikka sanoin, että korkeintaa kaksi senttiä latvoista pois, sillä haluan pitää tämän polkkana. Nyt sitten korvan päällys hiuksia roikkuu muutama roikale poskilla. Kauhee kasvattaminen taas oikeeksi tasapolkaksi. Kääk.
KUUNNELKAA KAMPAAJAT ASIASKASTA.
Tämän jälkeen huudan, miten hiukseni haluan leikattavan ja toistan vielä sanomani....niinkun muitakin ammatti ihmisiä,joillakin on parempi psykolokinen silmä kun toisilla,on se asiakkaalta tiedonkin saaminen joskus nii helevetin vaikeeta kun ei olla ajatuksenlukijoita.
- guuhi
Multa leikataan sen verran ku pyydänkin. :)
"leikkaa huonot pois"
"eli lähtis noin tän verran, ehkä vähä enemmänki?"
"ok."- Rawwie
Ehkä sen takia, että hiuksesi kasvavat, ja saavuttavat hyvän pituuden muutaman viikon päästä ?
Mutta itse voi sanoa kuinka paljon kampaaja saa leikata.Tai leikkaa itse jos kampaajat ei miellytä. :-----D
Sori kun tässä kysyn, mutta tietääkö kukaan miten saisi ohennettua itse hiuksia kotona ? Siis iha " kotikonstein " ? - rlv
Rawwie kirjoitti:
Ehkä sen takia, että hiuksesi kasvavat, ja saavuttavat hyvän pituuden muutaman viikon päästä ?
Mutta itse voi sanoa kuinka paljon kampaaja saa leikata.Tai leikkaa itse jos kampaajat ei miellytä. :-----D
Sori kun tässä kysyn, mutta tietääkö kukaan miten saisi ohennettua itse hiuksia kotona ? Siis iha " kotikonstein " ?Osta ohennussakset. Halpoja saa lemmikkiliikkeistä ym. niillä sitten vaan leikkelet sopivasti pois. Ainaki itelläni onnistuu helposti, mutta jos on vaikeuksia, pyydä vaikka kaveri apuun. Ja otsatukan saa niillä helposti ohennettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736