ei lakkoile lomautuksia vastaan. Joku aika taaksepäin heille oli pikku lakkoilut jokavuotista hommaa. Pelottaako joku? Eikö vuoden lakko olis kova sana nyt?
Miksi paperiliittolaiset
13
1557
Vastaukset
- mutta mutta
jospa ne pelkää et tehtaat lähtee muualle, se muuten olis hirveä katastrooffi jos näin kävis.mitä me tehtäs niille kaikille liukuhihna paperimie´hille ku niistä ei 98prosaa osaa tehä ees lumitöitä--
- veroja osaavat
maksaa, jokainen paperimies maksaa kaupungin kassaan kunnallisveroa noin 10 000 euroa, keskiverto duunari maksaa vain noin 5000 euroa kaupungille veroa, joten mieti sitä mitä sitten kun tehtaat todella lähtee kaupungista pois, sitten saat sinäkin maksaa itse mukuloiden kouluruuat ja muut jokapäiväiset asiat mitkä nyt tulee aivan luonnollisesti kaupungilta kuin manulle illallinen.
- ottakaa
veroja osaavat kirjoitti:
maksaa, jokainen paperimies maksaa kaupungin kassaan kunnallisveroa noin 10 000 euroa, keskiverto duunari maksaa vain noin 5000 euroa kaupungille veroa, joten mieti sitä mitä sitten kun tehtaat todella lähtee kaupungista pois, sitten saat sinäkin maksaa itse mukuloiden kouluruuat ja muut jokapäiväiset asiat mitkä nyt tulee aivan luonnollisesti kaupungilta kuin manulle illallinen.
lisää pakolaisia, sillä se homma ratkee, ku niistähän antaa valtio rahaa ihan ilimatteeksi.
- cvnb
Jotkut ei näytä vieläkään tietävän mitä eroa on työsululla ja lakolla.Paperiliittolaiset oli lakossa 2päivää ja työsulussa n.2kk.Työsulku on työnantajan määräämä="Työnantaja ei päästä töihin".Hyvin on näköjään purru median ja työnantajan propakanda käsite-eroista.Kaikki kai nyt ymmärtää ettei lakoista ole hyötyä muulle kuin työnantajalla tässä maailman tilanteessa.Oli töissä missä hyvänsä.
- ei tarvita
Mitä se kannattaa lakkoilla ? Painetaan nyt kukkarot täyteen rahaa entisten joukoksi ja sitten lomaillaan.
Turha se on pullistella muiden, kun äkkiä se totuus valkenee kun ei tule veromarkkoja kunnan pussiin.
Että ärsyttää nämä jeesustelijat ja sormella osoittajat. Ei tunnu porukka ymmärtävän että joka paperimiehen tilistä tulee veroina suuri summa niin valtion kuin kunnankin kassaan.
Enemmän olisin aloittaja huolissani kemin romahtamisesta ihan polvilleen. Ei tule veroeuroja, ei ole palveluita. Johan tuo kaupunki suunnittelee pakkolomia eli pitäisi ajatella asioita vähän laajemmin.
Jokaisella syyllä on seurauksensa ja jokaisella seurauksella syynsä.
- oot tyhmä
tiesitkös, paperi- ja metallimies maksaa sinunkin asumistukesi.
Taidan teettää lomautusten ajaksi T-paidan jossa lukee:
Minä maksoin asumistukesi,
kuka maksaa nyt?
Ja selkään suuri teksti:
Paperiliittolainen pitää perseesi puhtaana- myös,
tuollainen paita!
T: 20000€ veroja maksanut - Möngäre
paperia ei kannata enään tehdä sun palkoillas, sitä tehdään halvemmalla muualla. Hinnoittelitte itsenne ulos. Piste
- niinkin,
Möngäre kirjoitti:
paperia ei kannata enään tehdä sun palkoillas, sitä tehdään halvemmalla muualla. Hinnoittelitte itsenne ulos. Piste
mutta sitten loppuu sinullekin asumistukesi ja muut sosiaaliavustukset, eikös olekin kivaa kun joudut ihan itse maksamaan kaikki kulusi.
- Möngäre
niinkin, kirjoitti:
mutta sitten loppuu sinullekin asumistukesi ja muut sosiaaliavustukset, eikös olekin kivaa kun joudut ihan itse maksamaan kaikki kulusi.
mutta en saa killinkiäkään kyseisiä tukia. Oletko tosiaan noin pössi että luulet että kaikki elää paperijätkien rahoilla? Eikös olekin kivaa kun joudut elämään itse niillä, täysin.
- te täällä
niinkin, kirjoitti:
työntekijöitä mollaatte aivan sama onko kyseessä paperimies tai joku muu duunari kohta ollaan kaikki kortistossa jos tää meno jatkuu tällaisena,mut eihän meillä ole hätäpäivää vaaditaan vain samat tuet ja lisät,viihdykeet,ym mitä mamutkin saa
- joka sanalla
te täällä kirjoitti:
työntekijöitä mollaatte aivan sama onko kyseessä paperimies tai joku muu duunari kohta ollaan kaikki kortistossa jos tää meno jatkuu tällaisena,mut eihän meillä ole hätäpäivää vaaditaan vain samat tuet ja lisät,viihdykeet,ym mitä mamutkin saa
Kemiläiset on ihmeellisen kateellisia ja vahingon iloisia, nautitaan jos naapuri joutuu työttömäksi ja parempi jos se sattuu olemaan paperiduunari niin sitä parempi.
- niin...
Tämänkin kirjoittaja on jokin kateellinen joka saa sen verran palkkaa kuukaudessa mitä paperimies maksaa veroja kahdessa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027