PISTEET

PPPPPmm

Mistä löydän painonvartioiden pisteytys laihdutusta. siis haluaisin aloittaa piste laihduttamisen mutta miten?

11

1812

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistetaulukot ihan paperilla

      ja ne ovat aika hyviä. jos mulla toimis tulostin, tulostaisin ja lähettäisin sulle niitä nipun. :)

    • laskea..

      kaloreita? Itse pidän siinä 1400-1800 kcal / päivä.

    • ja siirry vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle. Jätä ensin ruokavaliostasi peruna, pasta, riisi ja leipä. Lisää kasviksia runsaasti noiden tilalle niin ei tarvitse miettiä mitään pisteitä. Hyvä neuvo eikä maksa mitään. Painonvartijat on kaupallinen yritys ja rahastaa näistä pisteistä. Muista myös ottaa käyttöönn luonnolliset rasvat, kuten voi, kookos- ja oliiviöljy. Niillä pysyt terveenä, mutta jos syöt margariineja, jotka ovat teollisuusrasvaa niin niillä sairastut, samoin kuin hiilihydraateillakin.

      • ei kannata

        mikäli ei aio pysyä sillä koko loppuelämäänsä! minä olin vhh:lla, laihduin 5kg ja kun aloin syödä normaalia virallisterveellistä (ruokaympyrä,eli perunat,pastat ja riisi sisältyi myös ruokavaliooni) ruokaa, tuli 12kg!!!!! takaisin!!! nyt olen ollut vajaa viikon painonvartijoiden pointseilla ja hyvin näyttää etenevän. saa syödä kaikkea, tosin pisteiden mukaan. kannattaa ostaa painonvartijoiden ostajan opas josta näkee n. 10 000 elintarvikkeen pisteet. niistä voi sitten oman maun mukaan koota päivällisiä, välipaloja ym. netistä löytyy aika paljon matskua. :) painonvartijat on varma juttu, sillä laihtuu. ite opetteln myös syömään terveellisemmin. itse en ole laittanut painonvartijoiden matskuihin penniäkään joten ei PV hyödy minun laihduttamisestani.


      • ei kannata kirjoitti:

        mikäli ei aio pysyä sillä koko loppuelämäänsä! minä olin vhh:lla, laihduin 5kg ja kun aloin syödä normaalia virallisterveellistä (ruokaympyrä,eli perunat,pastat ja riisi sisältyi myös ruokavaliooni) ruokaa, tuli 12kg!!!!! takaisin!!! nyt olen ollut vajaa viikon painonvartijoiden pointseilla ja hyvin näyttää etenevän. saa syödä kaikkea, tosin pisteiden mukaan. kannattaa ostaa painonvartijoiden ostajan opas josta näkee n. 10 000 elintarvikkeen pisteet. niistä voi sitten oman maun mukaan koota päivällisiä, välipaloja ym. netistä löytyy aika paljon matskua. :) painonvartijat on varma juttu, sillä laihtuu. ite opetteln myös syömään terveellisemmin. itse en ole laittanut painonvartijoiden matskuihin penniäkään joten ei PV hyödy minun laihduttamisestani.

        Painonvartijoiden opas mutta sitten et itse olekaan ostanut sitä jos tekstiäsi oikein ymmärsin.

        "kannattaa ostaa painonvartijoiden ostajan opas josta näkee n. 10 000 elintarvikkeen pisteet. niistä voi sitten oman maun mukaan koota päivällisiä, välipaloja ym. netistä löytyy aika paljon matskua. :"

        "itse en ole laittanut painonvartijoiden matskuihin penniäkään joten ei PV hyödy minun laihduttamisestani."


      • en olekaan ostanut ;)
        kj.mattila kirjoitti:

        Painonvartijoiden opas mutta sitten et itse olekaan ostanut sitä jos tekstiäsi oikein ymmärsin.

        "kannattaa ostaa painonvartijoiden ostajan opas josta näkee n. 10 000 elintarvikkeen pisteet. niistä voi sitten oman maun mukaan koota päivällisiä, välipaloja ym. netistä löytyy aika paljon matskua. :"

        "itse en ole laittanut painonvartijoiden matskuihin penniäkään joten ei PV hyödy minun laihduttamisestani."

        ostajan opas vaikka en itse ole rahaa laittanutkaan. sain ystävältä lainaksi ;) ja osaan myös itse laske pisteet kaikille elintarvikkeille.

        painoa pudonnut viikossa kilon verran joten tämä sitä turvallista laihduttamista. nälkää en ole päivääkään nähnyt. myös vy kaventunut muutaman sentin.

        MUTTA huomautan että jokaiselle on oma sopiva keino laihtua, oli se sitten PV, atkins tai vhh. kahdella jälkimmäisellä vaan on tosiaan se, että jos alkaa myöhemmin syödä hiilareita kilot kolisee takas tuplaten eli silloin siis pitäis pysyä ikuisesti vhh:lla. painonvartijoissa opetellaa myös uusille "ruokatavoille" eli ei oteta sitä lautasta täyteen pastaa ja syödä ähkyyn vaan lautasmallia noudattaen.mulla kun aiemmin oli tapana syödä ihan ähkyyn, ja lautasella ei tosiaan vihreää näkynyt..nyt tule sopivan täyteen syömällä yhden perunan, vähän kastiketta ja salaattia. sokereita en käytä vaan makeutusainetta.karkkeja en ole syönyt aloitettuani. ja olen jopa aloittanut liikunnan *ylpee*

        mutta..kannattaa tosiaan miettiä sitä parhainta vaihtoehtoa. minä suosittelen painonvartijoita sillä moni läheiseni on sillä laihduttanut ja tänäkin päivänä hoikkia ovat.

        kuinkas muuten VHH:lla olevien kolesteroli? miten sen saa pidettyä matalana?


      • terveyden edistämiseksi
        ei kannata kirjoitti:

        mikäli ei aio pysyä sillä koko loppuelämäänsä! minä olin vhh:lla, laihduin 5kg ja kun aloin syödä normaalia virallisterveellistä (ruokaympyrä,eli perunat,pastat ja riisi sisältyi myös ruokavaliooni) ruokaa, tuli 12kg!!!!! takaisin!!! nyt olen ollut vajaa viikon painonvartijoiden pointseilla ja hyvin näyttää etenevän. saa syödä kaikkea, tosin pisteiden mukaan. kannattaa ostaa painonvartijoiden ostajan opas josta näkee n. 10 000 elintarvikkeen pisteet. niistä voi sitten oman maun mukaan koota päivällisiä, välipaloja ym. netistä löytyy aika paljon matskua. :) painonvartijat on varma juttu, sillä laihtuu. ite opetteln myös syömään terveellisemmin. itse en ole laittanut painonvartijoiden matskuihin penniäkään joten ei PV hyödy minun laihduttamisestani.

        ja samalla pysyy painokin helposti ihannelukemissa,
        ei se ole mikään parin viikon kikkailudieetti.


      • ...
        terveyden edistämiseksi kirjoitti:

        ja samalla pysyy painokin helposti ihannelukemissa,
        ei se ole mikään parin viikon kikkailudieetti.

        siis jos aikoo aloittaa mm. laihduttamisen vhh:lla on sillä siis pysyttävä! jos alkaa syödä hiilareita niin kaikki kilot tulee takas. mutta sen vuoksi siis PV on turvallisempi, virallisterveellinen. voin ainakin omasta kokemuksestani sanoa et mun ruokavalioon tulee aina kuulumaan peruna, pasta, viljat. en niitä pystynyt pois jättämään. ja siksipä ne kilot tuli takas lähes kolminkertaisesti...

        eli jos on valmis jättämään perunan, pastan, riisin ja viljat pois 4-ever niin siinä tapauksessa kannattaa harkita tuota VHH:ta. mutta jos vähääkään epäilee niin en suosittele. varsinkaan jos ajatuksena on myös laihduttaminen. tai jos pitää muille perheessä tehdä eri ruokaa niin ei tule onnistumaan. meillä ainakin isäntä ilmoitti heti alkuunsa silloin et ei taatusti jätä perunaa pois. ja lapsillani virallisterveellinen ehdottomasti!


    • Timmi-09

      Mä aloitin pisteiden laskun niin et nyt on 4. viikko menossa. Ostin kirjan mistä löytyy valmiiksi lasketut pisteet ja sen laskimen.
      Toi laskin on aivan älyttömän kätevä vehe, pelkästään sillä pärjää vallan mainiosti, SUOSITTELEN!
      Itse en olisi ostanut kuin laskimen jos olisin tiennyt sen toiminnoista. Sillä on helppo laskea ihan kaikista tuotteista pisteet.

      Onnea matkaan :)

    • käytettynä :-)

      Hei!
      Välillä Huuto.netissä on ollut pisteohjeita kaupan, aika edullisestikin... kannattaa seurata sieltä jos asia kiinnostaa enemmän. :-)
      tsemppiä yritykseen!

    • salmiakkijäätelö1

      Itse ostin huutonetistä painonvartijoiden ostajan opasta yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe