Nyt on kyllä nainen suuttunut miehelle

onpas tekstiä

13

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekstiä :

naisilla aivot eivät ole kehittyneet miehen tasolle, siksi nainen on vähemmän ihminen kuin mies.

• nii-in,

Jumala oli luonut Aatamin ja Eevan, ja vielä oli kaksi asiaa mitkä hänellä oli annettavana heille. Jumala sanoi: "Kaksi asiaa olisi vielä, toinen on kyky pissata seisaaltaan..." Aatami keskeytti: "Minä, minä haluan sen, se olisi tosi kivaa, elämä olisi paljon helpompaa ja hauskempaa!"

Jumala katsoi Eevaan ja Eeva nyökkäsi ja sanoi: "Miksipä ei, ei se minulle niin välttämätöntä ole."

Niin Jumala antoi Aatamille tämän lahjan. Aatami kiljui riemusta, hyppäsi seisaalleen ja pissasi ympäriinsä, roiski seinille ja juoksi rantaan ja
        pissaili ihastuneena kuvioita hiekkaan.

Jumala ja Eeva katselivat Aatamin riemua ja Eeva kysyi Jumalalta: "Niin, mikä se toinen asia oli, joka on on vielä lahjoittamatta?"

"Aivot Eeva, aivot."

• upeeta....
        nii-in, kirjoitti:

Jumala oli luonut Aatamin ja Eevan, ja vielä oli kaksi asiaa mitkä hänellä oli annettavana heille. Jumala sanoi: "Kaksi asiaa olisi vielä, toinen on kyky pissata seisaaltaan..." Aatami keskeytti: "Minä, minä haluan sen, se olisi tosi kivaa, elämä olisi paljon helpompaa ja hauskempaa!"

Jumala katsoi Eevaan ja Eeva nyökkäsi ja sanoi: "Miksipä ei, ei se minulle niin välttämätöntä ole."

Niin Jumala antoi Aatamille tämän lahjan. Aatami kiljui riemusta, hyppäsi seisaalleen ja pissasi ympäriinsä, roiski seinille ja juoksi rantaan ja
        pissaili ihastuneena kuvioita hiekkaan.

Jumala ja Eeva katselivat Aatamin riemua ja Eeva kysyi Jumalalta: "Niin, mikä se toinen asia oli, joka on on vielä lahjoittamatta?"

"Aivot Eeva, aivot."

heheee

• teme.

Tämä pelasti päiväni. Yksioikoisuus on joskus todella riemastuttavaa luettavaa. Kirjoittaja on ihan oikeassa, muttei tule koskaan voimaan valittamalleen asialle mitään. Hilarious.

Luojalle kiitos putkiaivoista. :)

• eräs n

"miehen tunneskaala koostuu pelkästään vihan, itserakkauden ja seksuaalisten halujen tunteista. empatia on miehillä lähes täysin kehittymätön."

"miehiin kannattaa suhtautua kuin raivotautisiin eläimiin." ????

Huhhuh olipa teksti tuolla. Alkulausahdus oli siellä myös aika seksistinen mutta enpä mene siihen syvemmin. Tunneskaala, eikös se ole enemmän yksilöstä kiinni mitä ajattelee. Vai onko miehissä muka enemmän "cooleja" kylmiä? Toivon että ei ole.

• gkjhlkjhlhkj

"Vai onko miehissä muka enemmän "cooleja" kylmiä? Toivon että ei ole."

Joo, meissä on vähemmän Vauva-lehden palstan kirjoittajan kaltaisia hyväntahtoisia, ajattelevia, avoimia, mukavia ja lämpimiä ihmisiä.

• eräs n
        gkjhlkjhlhkj kirjoitti:

"Vai onko miehissä muka enemmän "cooleja" kylmiä? Toivon että ei ole."

Joo, meissä on vähemmän Vauva-lehden palstan kirjoittajan kaltaisia hyväntahtoisia, ajattelevia, avoimia, mukavia ja lämpimiä ihmisiä.

No ei se kirjoittaja siltä oikein vaikuttanut kun lyttäsi miehet =)

Mies asiaan en saanut vastausta.

• gkjhlkjhlhkj
        eräs n kirjoitti:

No ei se kirjoittaja siltä oikein vaikuttanut kun lyttäsi miehet =)

Mies asiaan en saanut vastausta.

höh, miks se ei kelpaa? yääääää...

• eräs n
        gkjhlkjhlhkj kirjoitti:

höh, miks se ei kelpaa? yääääää...

Minulla taitaa olla putkiaivo, piti olla tippaleipä.

• asdfeffefe

"olen monesti ihmetellyt miksi naiset eivät ole keskenään luoneet rinnakkaista yhteiskuntaa miesten hallitseman yhteiskunnan rinnalle."

Se ois yhteiskunta, jossa olisi helvetisti sairaanhoitajia, kampaajia ja sisustussuunnittelijoita puukottamassa toisiaan selkään, muttei liikkumisvälineitä, tehtaita, teitä, taloja, lämmitystä, sähköä, vettä tai tekniikkaa.

• eräs n

Voi olla noin, mutta en yhdy siihen etteikö nainen pärjäisi tekniikassa kun joku viitsii vaan ala-asteelta lähtien jo opettaa fiksusti.

• asdfeffefe
        eräs n kirjoitti:

Voi olla noin, mutta en yhdy siihen etteikö nainen pärjäisi tekniikassa kun joku viitsii vaan ala-asteelta lähtien jo opettaa fiksusti.

opettamassa toinen nainen...

• eräs n
        asdfeffefe kirjoitti:

opettamassa toinen nainen...

Heh heh.. Minulla oli lapsena eräs kiivas miesopettaja, joka keskittyi vain jo valmiiksi hyviin oppilaisiin. Kotona ei ollut myöskään hyvää opettajaa. Eli selkeyttä opetukseen ja kärsivällisyyttä. Se oli tosin kahdeksankymmentäluvulla. Voi toki nytkin opiskella lisää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe