OMG!!!! Tänään meiän koulus oli ruokana lihapullii 6/kpl ruokailija, mut sit yks läski koulukiusattu otti 26kpl!
Tämmösest pitäs ilmottaa jo poliisille...
Lihapullapoika
5
5258
Vastaukset
- Jonttu1991
Suosittelen ottamaan asioista selvää, ennenkö tekee hätiköityjä johtopäätöksi. Viestisi ei oikeen taida muita liikuttaa, kun kerran kaikki tietää, että mitä todellisuudessa tapahtui.
Joten onnittelut siitä, että onnistuit nolaamaan itsesi tietämättömyydelläsi. Voit olla varma siitä, että kukaan ei ala selittämään mitä oikeesti tapahtui.- Normiii
Normi juttu meidän luokalla tuo oli(paitsi ei ollu läskejä koulikiusattuja)
Oli aina että saa vain ottaa 6 KPL.
Heti ekana kun päästiin ruokalaan:
Lautasen pohja täyteen lihapullia,muussia päälle,lisää lihapullia,lisää muussia ja sit vielä 6 lihapullaa siihen muusin päälle :D :D :D
Keittäjät ihan kusi sukassa mietti että tulikohan niitä lihapullia tarpeeks tilattua
- dfkjsdfhgjdjbhjhf
EI voi olla noin läski juma lauta. 200 kilon lihapulla poika. laihduta
- adsdasdfddfs
Älkää kiustatko Joonaa ;____;
- joonankaveri
Joonaa saa kiusata jos haluaa vitun lehmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984