Mitäs neidit sanoo jos miehellä on tosi paljon karvoja, maha, rinta, hieman olkapäissä sekä selässä, tietysti käsivarressa ja jaloissa!
Meneekö halut seksiin jos miehellä on paljon karvoja juurikin yllä mainitsemilla alueilla?
Ja missä menee se raja, pitääkö maha,rinta,olkapäät ja selkä olla karvoitta ennenkuin harrastatte seksiä!
Onko viksua miehen ensin sanoa pitääkö neiti siitä että miehellä on karvoja??? Onko se jotenkin loukkaavaa kysyä! Vai meneekö kylmästi vain sänkyyn ja ottaa paidan pois, mitä jos nainen pelästyy ja käskee vaikka lähteä pois?
Vastauksia kaivataan!
Niin ja munissa on myös karvoja mutta ne pyrin aina silloin tällöin lyhentämään leikkaamalla saksilla!!!
Seksi+tuuhea karvoitus miehellä? Mitäs mieltä?
16
4404
Vastaukset
- Minäpätässä
Älä ihmessä ota stressiä ittestäs. Tuskinpa kukaan nyt heittää sua pihalle sen takia mimmonen olet. Ei tuommosilla ole merkitystä! Ja jos joku ottaa ongelman niin onpahan sitten oma ongelmansa. Ihan oikeasti - älä tee siitä ongelmaa. :) Varmasti kelpaat sellaisena kuin olet.
- ,,,
Mielipiteet riippuvat ihan "neidistä", jotkut eivät diggaa karvaisista miehistä ja jotkut eivät välitä.
Useimpien mielestä selkäkarvat ovat melko ällöjä (varsinkin nuorella miehellä) joten ne kannattaa poistaa. Se voi tosin olla melko hankalaa mutta jos karvat ovat paksuja tummia niin kannattaa käydä vahauttamassa ne säännöllisin väliajoin. - Guuhi
Mieheni on karvainen, enkä välitä siitä vaikka ne kutittavatkin välillä ihnottavasti.. Ei anneta sen häiritä, ja öisin molemmilla on omat peitot, ettei karvat kutita. :)
- Rouwa B
niinkun tuossa muutkin sanoo niin semmoinen nainen joka keskittyy pelkästään sun karvoihisi saa jäädä,ihmisestä tykkää kokonaisuutena...ajatteleppa jos oisit ihastunu johonkin naiseen ja kun huomaisit että hänellä onkin siniset alushousut nii saanosit että voi hitto,nyt en tykkää kyllä sinusta yhtään enää.
- ON IHANA!!
Minusta karvainen mies on paljon seksikkäämpi ja sympaattisemman oloinen kuin posliini. Esim. paidan kauluksesta kurkistavat rintakarvat on ihanat, samoin käsivarret, sääret jne. Selkä ja nenä ovat paikat, joista ei pitäis karvojen repsottaa.
Mua melkein ällöttää nykyinen posliinimuoti miehillä! Herra isä, niille myydään bodytrimmereitä niinku naisille! Pyh! - .-,
Mites jos poistaisit itseltäsi karvat paikoista, joissa et toivo naisellasi niitä olevan? Jos esim. itseäsi haittaisi karvat olkapäässä niin pois vaan sitten jne.
- refwrefwffwee
voi vittu että oli tyhmäohje to edelline:D onha se ilmiaselvää että kukan mies ei haluaisi että naisella on karvoja missään (mua ei haittaa oienet käsikarvat) mutta toho entisee varmaa just selkän pitää kurissa ja jos vatsan alueella o perkeleesti sit varmaa pois mut tuskin muuten.
- .-,
refwrefwffwee kirjoitti:
voi vittu että oli tyhmäohje to edelline:D onha se ilmiaselvää että kukan mies ei haluaisi että naisella on karvoja missään (mua ei haittaa oienet käsikarvat) mutta toho entisee varmaa just selkän pitää kurissa ja jos vatsan alueella o perkeleesti sit varmaa pois mut tuskin muuten.
"kukan mies ei haluaisi että naisella on karvoja missään"
Miksi luulet, että nainen ei ajattele samalla tavalla?
Sitä paitsi taidat olla hieman kinkympi tyyppi. Jos nainen alkaa poistamaan kaikkia karvojaan, nyppimään ripsiäkin irti, niin kyllä mies saattaa kohottaa vähän kulmakarvojaan.
- tytsy-85
Mun miehellä (tosin ei ole enää mikään nuori mies) On karvoja enemmän tai vähemmän mahassa,selässä,säärissä,käsivarsissa,munissa ja päässä..
Kun rakastaa toista,niin semmoset pikkuseikat ei haittaa:)
Mistään yhden illan jutuista en sitten tiedä mitään,haittaako silloin,tietysti riippuu niin paljon naisesta..
itse poistan kaikki karvani,mutta miestä en ole pyytänyt poistamaan karvoja mistään! :) - Naminaminaminami.......
Karvoitus miehellä on tosi seksikäs! Jos miehellä ei ole karvoja on kun kananmunaa naisi. Näin on!
- Ex-rouva:
Jos olisit minun kumppanini, niin rakastaisin sun karvojas, silittelisin, rapsuttelisin, tukistaisin niitä...jos vain olisit minun. ;))
Mies karvoineen on sexikäs ja miehekäs. ;)- Nimetön
Olis kiva jos tosiaan löytäis sellaisen naisen mikä niistä pitäisi ettei tarvi alkaa niitä ajelemaan pois sen takia että nainen ei niistä pidä! =) Mulle kelpaa 18-24 vuotias nainen ja miel. 02 alueelta! =) Otappa yhteyttä!
- KARVATON!
Nimetön kirjoitti:
Olis kiva jos tosiaan löytäis sellaisen naisen mikä niistä pitäisi ettei tarvi alkaa niitä ajelemaan pois sen takia että nainen ei niistä pidä! =) Mulle kelpaa 18-24 vuotias nainen ja miel. 02 alueelta! =) Otappa yhteyttä!
No hyi hitto! Mä ainakin haluan Miehen, enkä mitään apinaa! Eli karvoja saa olla navan alapuolella, käsissä ja ehkä vähäsen rinnassa. Ja tietenkin hiukset Pitää olla, mielellään pitkät partaa. Karvat selästä, olkapäistä ja muista oudoista paikoista saa lähteä, tai muuten mies itsessään saa jo lähteä. Myös amisviikset ovat ehdoton EI.
- öåiu
itse en ainakaan innostuisi jos miehellä noissa paikoissa paljon karvoja ,yök :/ saisi ajaa pois tai edes siistiä!!
- siistii karvojaan ihqusti
sä löydät korkeintaan jostain gay-klubilta, mummo!!!!
- Mies
http://www.youtube.com/watch?v=YAGdBtCT99E&feature=endscreen&NR=1 =) Karvoituksesta kannattaa keskustella kumppaninsa kanssa tai jos ei ole kumppania niin kysyy itseltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145