Mini Eclair

pihlajanmarja

Mistä kohtaa kaupoista löytää Mini Eclairia? Onko ne pakastetuotteita vai mitä?

6

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotenkin

TYHMÄ???

• ...

kyllä

• suklaahirviö

DELIZZA on merkki, joka ainakin minun mielestä taikoo ihanat eclairit! :) Ne on sellaisia aika pieniä - n. 1 ½ sormen paksuisia juttuja, sormen mittaisia. Otetaan sulamaan n. 45 minskaa ennen aiottua nautintahetkeä. Mutta jos otat ne vaikka vain 30 min. aikaisemmin, niin silloin se kermakreemi siellä sisällä maistuu jotenkin vähän kuin jäätelöltä. ;) Eli ne ovat taivaallisia niin tai näin!

Meillä Prismassa nuo Delizzan mini eclairit ovat siinä samassa hyllystössä missä ovat pakastekakut.

Näissä eclaireissa on sellainen tumma suklaakuorrutus. Ihania! Suosittelen! Minusta eivät ole mitään kovin pahan hintaisiakaan. Niitä on hyvä nauttia ihan herkkuna yksinään, herkkuhetkessä - tai sitten niitä voi tarjota kahvipöydässä.

Meillä mies ei kauheasti niistä pidä, mutta mä olen hullaantunut!

T: suklis!

• eclairit

Mummo toi mulle niitä ekan kerran ja jäin koukkuun. Nyt ostan aina pari pakettia
      valmiiksi, ettei lopu kesken. Oiva vierasvara,
      jos ei muuta ole tarjolla.

Toi tyhmäksi haukkuja tekee sen sit jokaiselle
      joka aloittaa keskustelun palstalla ku palstalla, älä välitä siitä.
      Se vissiin ite on joku vajakki.

• yrittänyt

tehdä niitä itse?

Minä en, mutta vois vaikka ensi viikonloppuna kokeilla.

• suklaahirviö

Minä tein yhdessä vaiheessa tuulihattuja ihan itse. Väliin laitoin suolaisia ja makeita täytteitä. Mutta ongelmaksi muodostui se, että ne ovat aika suuritöisiä, jos siis tekee kuten itse tein: pikkuruisia herkkuja, ei mitään isoja tuulihatturenkaita.

Kyllä niiden kanssa oli helisemässä, kun oli niin monta täytettävää.. Mutta tietty oli kiva kokeilla, tehdä - osoittaa, että osasi.

Nuo pakastimesta löytämäni olivat oikeasti melkein parempia kuin itse tekemäni makeat tuulihatut. Ja nätimmän näköisiä myös. :)

Luultavasti väkästän itse tuulihattuja seuraavan kerran kun on miehen synttärit. Tavallisina viikonloppuina ei oikein viitsi..

T: suklis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe