Katsokaapa millaisia nettinopeustarjouksia muut laajakaistan tarjoajat tarjoavat vrt. soneran kyykyttämiseen. Löysin alla olevan tekstin saunalahden sivuilta.
Saunalahti Turbo Full Rate sisältää kotiin erittäin nopean ja luotettavan kiinteän laajakaistaliittymän sekä kannettavaan tietokoneeseen Datapaketin, jolla voit surffata netissä melkein missä vain, jopa 5 Mbit/s nopeudella.
Koko paketin kuukausimaksu on vain 39 €/kk (norm. yht. 74,80 - 84,80 €), eikä liittymien avaaminen maksa mitään (norm 78 €)! Tarvittavat päätelaitteet eli laajakaistamodeemi kotiin ja Nettitikku kannettavaan sisältyvät pakettiin kaupan päälle (arvo yht . 194 - 219 €).
Turbo Full Ratella säästät siis joka kuukausi vähintään 35 € ja koko 24 kk sopimusajalta yhteensä yli 1000 € verrattuna normaalihintaisiin liittymiin erillisesti hankittuna.
Mobiili laajakaistaliittymä
Datapaketti 5M, jossa rajoittamattomat kotimaan datayhteydet, jopa 5 Mbit/s
Tietokoneen USB-liitäntään kytkettävä 3G-modeemi Nettitikku Huawei E169 0 €
Mukana GSM-liittymä - voit pitää SIM-kortin jatkuvasti modeemissa
Kiinteä laajakaistaliittymä
Saunalahti ADSL2 Full Rate (max. 24M/1M) tai Saunalahti Kaapelimodeemi 30M/1M laajakaistaliittymä
Wippies Homebox ADSL-modeemi tai Wideband-kaapelimodeemi 0 €
Turbo Full Rate on saatavilla rajoitetun ajan, 15.2.2009 asti.
Eli 24 M laajakaista 5M mobiililiittymä yht. 39€.
Ei taida vielä YT:lle asti tulla mutta näkee tuosta selvästi kuka haluaa asiakkaita ja kuka EI.
On se sonera tosi kyykyttäjä
11
1623
Vastaukset
- Tarjous soneralta
Mulla on käytössä soneran nopea 24 M laajakaista hintaa 39.90/kk. Toimii Ylitorniolla ihan hyvin
- kyykyttämiseen kyllästynyt
Millähän ehdoilla moisen liittymän sait?
Sonera on viime kuukautena savustanut 40 000 adsl liitymän omistajaa yksipuolisella kyykytyskirjeessä.
Itse kir*** koko firman - ei pidä milloinkaan unohtaa millaisen "de facto" firman kanssa on tekemisissä. - muuten ole
puhut paskaa
- jep..
Samoin. Tosin vielä halvempaan hintaan (32.90). Kannattaa tsekata säännöllisesti tarjoukset. Tiesin että jossain vaiheessa tulee "veret seisauttava" tarjous ja pitihän siihen tarttua.
Esim. tällä hetkellä saa 24/1 yhteyden halvemmalla kuin 2/512 !!!
- Törkeet hinnat
Tornion kaupunkikin sanoi sopimukset irti kun kilpailutti hinnat...ei ihme itsekkin makselin kalliipia laskuja kun olin sen asiakas mutta nyt olen ulkona siitä talosta ja asiakkaaksi en enään mene.Kannattaa tarkastella mitä muut tarjoaa ja voi vaihtamisen jälkeen todeta et säästöä tultt ja kunnolla.Mukavaa kevään odotusta kaikille.
- mokkoua
ja toimii hyvin, eikä maksa kun 9,90 kk. On nopea, mulla ollut jo lähes vuoden käytössä ja olen erittäin tyytyväinen.
- jo 10-vuotta
mokkoua kirjoitti:
ja toimii hyvin, eikä maksa kun 9,90 kk. On nopea, mulla ollut jo lähes vuoden käytössä ja olen erittäin tyytyväinen.
Mutta tänä vuonna käskin miesystävänki vaihtaa liittymät ja vaihdoin itsekin. Ovat siirtyneet Dna:n tasolle silloin kun se yhtiö teki virheitä. Sonera ja Dna on boikotissa... "Kyllä se vaihtamalla paranee"
Uskomattomia verenimiöitä - kjkjkjj
jo 10-vuotta kirjoitti:
Mutta tänä vuonna käskin miesystävänki vaihtaa liittymät ja vaihdoin itsekin. Ovat siirtyneet Dna:n tasolle silloin kun se yhtiö teki virheitä. Sonera ja Dna on boikotissa... "Kyllä se vaihtamalla paranee"
Uskomattomia verenimiöitäKiinteän laajakaistan saa ihan käypään hintaan nykyisin, 39.90/kk nopein yhteys, ei paha. Vielä halvemmalla sai muutama kuukausi sitten jolloin itse tartuin syöttiin. Taisi olla jotain 32.90/kk joka on jo naurettavan halpa hinta 24/1 yhteydestä.
https://www4.sonera.fi/kauppa/pcOrBroadband.do?pcOrBroadband=broadband
- viimeisin
soneran laajakaistalasku 2M ylitorniolla 50,79e!
- n22.
SONERA ON PARAS!!!
- Soneralta..
n22. kirjoitti:
SONERA ON PARAS!!!
Hyvää palvelua ainakin saapi = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780