Tämän toisella palstalla olevan aloituksen kanssa?
"Sosiaaliturva johtanut parinmudostuksen rappioon"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000041522326
"Kaikista lapsiperheistä lähes viidennes elää arkea ilman isää"
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2004/08/312265
Niin?
Nainen/Mies oletko samaa
7
131
Vastaukset
- persona-non-grata
enemmän. Toki on hyvä, että yksinhuoltajiakin tuetaan, mutta osa käyttää niitä tukia hyväkseen ja usein elämänkumppanit muuttavatkin juuri niiden vuoksi erilleen ... se on kannattavampaa taloudellisesti.
Olen kuullut tuon väitteen ennenkin, mutten ole koskaan nähnyt moista oikeassa elämässä. Sen tiedän, että kirjoja ei siirretä saman katon alle, vaikka avoliittoa elettäisiinkin. Mutta että jo kertaalleen yhteen muuttanut pariskunta muuttaisi erilleen sosiaalitukien vuoksi? Vähän epäilyttää moinen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen kuullut tuon väitteen ennenkin, mutten ole koskaan nähnyt moista oikeassa elämässä. Sen tiedän, että kirjoja ei siirretä saman katon alle, vaikka avoliittoa elettäisiinkin. Mutta että jo kertaalleen yhteen muuttanut pariskunta muuttaisi erilleen sosiaalitukien vuoksi? Vähän epäilyttää moinen.
kaks tuollaista pariskuntaa. Toinen niistä toki jäi kiinni ja ne sit muuttivatkin takaisin yhteen oikein virallisestikin.
relaxed_eyes kirjoitti:
kaks tuollaista pariskuntaa. Toinen niistä toki jäi kiinni ja ne sit muuttivatkin takaisin yhteen oikein virallisestikin.
Kahden kämpän maksaminen on aika tyyristä? Mahtaako se oikeasti olla taloudellisesti kannattavaa? Edes minä en ole kuvitellut, että sosiaalietuudet niin hyviä olisivat.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kahden kämpän maksaminen on aika tyyristä? Mahtaako se oikeasti olla taloudellisesti kannattavaa? Edes minä en ole kuvitellut, että sosiaalietuudet niin hyviä olisivat.
jos nippanappa ylittää jonkun tulorajan ni sillo kannattaa. Asumistuet, päivähoitomaksut, yksinhuoltajakorotukset lapsilisiin, halpa vuokra jne. Kun lasketaan yhteen ja vähennellään siitä sitten, ni sittehän sen näkee.
Edelleenkin varakkain kymmenes miehistä on kaksi kertaa useammin naimisissa kuin köyhin kymmenes.
- jos niitä...
ei pysty kasvattamaan. Kaikista ei ole äideiksi. Lapsen hankkiminen pitäisi olla luvan varaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862