Millaisten ihmisten seurassa et viihdy sitten yhtään???
Niin?
Mikä ÄRSYTTÄÄ toisissa
26
533
Vastaukset
- ~Vanilla~
Tyhmien, itserakkaiden, suvaitsemattomien/rasististen, jne., jne., jne. En ole mikään suuri ihmisystävä, enkä pidä suurimmasta osasta ihmisiä jotka tapaan.
- (Ap)
..minkäs ihminen itse sille voi jos on tyhmä???
Niin? - ~Vanilla~
(Ap) kirjoitti:
..minkäs ihminen itse sille voi jos on tyhmä???
Niin?mutta silti tyhmät ihmiset ärsyttää. Ei niiden kanssa voi puhua mistään, yleensä tyhmyys myös kulkee käsi kädessä itserakkauden kanssa, jota myös inhoan ja tyhmät ihmiset yleensä ovat tarpeeksi tyhmiä ollakseen itse tajuamatta kuinka tyhmiä ovat.
- (Ap)
~Vanilla~ kirjoitti:
mutta silti tyhmät ihmiset ärsyttää. Ei niiden kanssa voi puhua mistään, yleensä tyhmyys myös kulkee käsi kädessä itserakkauden kanssa, jota myös inhoan ja tyhmät ihmiset yleensä ovat tarpeeksi tyhmiä ollakseen itse tajuamatta kuinka tyhmiä ovat.
Pikemminkin olla niin että et varsinaisesti inhoa tyhmiä ihmisiä, vaan pikemminkin sellaisia henkisesti keskenkasvuisia ja lapsellisia ihmisiä, jotka eivät osaa ottaa vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan???
Niin? - ...
Onko tyhmyys tosiaan niin kovin suuri vika ihmisessä? Miten sen tyhmyyden osaat määritellä?
- ...
... kirjoitti:
Onko tyhmyys tosiaan niin kovin suuri vika ihmisessä? Miten sen tyhmyyden osaat määritellä?
Sori, en lukenut aiempia.
- ~Vanilla~
(Ap) kirjoitti:
Pikemminkin olla niin että et varsinaisesti inhoa tyhmiä ihmisiä, vaan pikemminkin sellaisia henkisesti keskenkasvuisia ja lapsellisia ihmisiä, jotka eivät osaa ottaa vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan???
Niin?Mutta mun mielestä lapsellisuus ja tyhmyys ei ole sama asia. Mutta joo, nuo sun mainitsemat voisi lisätä listaan.
- ~Vanilla~
... kirjoitti:
se vika, mutta mulla ei ole kärsivällisyyttä tyhmille ihmisille, enkä jaksa edes yrittää keskustella heidän kanssaan. Mä en ole kovinkaan sosiaalinen, joten en ns. tuhlaa aikaani "vääränlaisiin" ihmisiin.
- vänkyrä-nainen
pinnallisuus, tietynlainen hössötys ja kanamaisuus. Mulla ei oo mitään yhteistä ihmisen kanssa, jonka pääpuheenaiheita ovat hiustenpidennykset, tekokynnet, muoti ja meikkaus ja niihin liittyvät jutut. Ja tietysti juoruilu ärsyttää myös.
Miehissä ei oikein ärsytä mikään. No, ehkä liika komeus, jos mies tiedostaa sen ja on noussut ns. kusi päähän mutta ei tuokaan nyt hirveesti ärsytä koska en oo tollasten miesten kanssa tekemisissä.- (Ap)
Eikö itsevarmuus tee miehestä juuri puolensavetävän???
Niin? - ~Vanilla~
kun sinä olet aina haukkumassa naisia, niin oletko sinä itse sellainen nainen? Puukotat selkään, juoruilet, nalkutat, olet pinnallinen, kyselet tyhmiä ja olet muutenkin ihan hirveä ämmä? Vai onko ne vain ne kaikki muut naiset ja sinä ainoastaan olet sattunut syntymään noiden niin täydellisten miesten kaltaiseksi?
- vänkyrä-nainen
(Ap) kirjoitti:
Eikö itsevarmuus tee miehestä juuri puolensavetävän???
Niin?muhun ainakaan. Vaikutuksen tekee ennemmin haavoittuvaisuus ja heikkous. Pienikin särö miehen vahvassa ja paksussa kuoressa tekee suuren vaikutuksen muhun. Silloin huomaa, ettei mieskään ole täydellinen... Itsevarmuus taas ajaa pois. Se on pelottavaa.
- vänkyrä-nainen
~Vanilla~ kirjoitti:
kun sinä olet aina haukkumassa naisia, niin oletko sinä itse sellainen nainen? Puukotat selkään, juoruilet, nalkutat, olet pinnallinen, kyselet tyhmiä ja olet muutenkin ihan hirveä ämmä? Vai onko ne vain ne kaikki muut naiset ja sinä ainoastaan olet sattunut syntymään noiden niin täydellisten miesten kaltaiseksi?
kuin "haukkumani" naiset. Huonoksi onnekseni vain vedän magneetin lailla puoleeni tällaisia. Kai olen sit olemukseltani jotenkin harhaanjohtava ja annan kuvan, et olisin heidän kaltaisensa.
- (Ap)
vänkyrä-nainen kirjoitti:
muhun ainakaan. Vaikutuksen tekee ennemmin haavoittuvaisuus ja heikkous. Pienikin särö miehen vahvassa ja paksussa kuoressa tekee suuren vaikutuksen muhun. Silloin huomaa, ettei mieskään ole täydellinen... Itsevarmuus taas ajaa pois. Se on pelottavaa.
Jos tuo mainitsemasi mies olisikin fyysisesti heikko mutta aito ja syvästi tunteellinen???
Jopa..romanttinen?!
Niin? - vänkyrä-nainen
~Vanilla~ kirjoitti:
miesten kanssa. Pariskuntien illanvietossa mä oon se nainen, joka mieluiten häipyy miesten kanssa pihalle tupakalle ja juttelemaan, kuin jää naisten kanssa vatvomaan "tyttöjen juttuja". Työpaikoilla helpommin oon miehen/miesten kanssa, kuin naisten juoruporukoissa. jne....
Ehkä arvostan vaan eri juttuja kuin naiset keskimäärin. - ~Vanilla~
vänkyrä-nainen kirjoitti:
miesten kanssa. Pariskuntien illanvietossa mä oon se nainen, joka mieluiten häipyy miesten kanssa pihalle tupakalle ja juttelemaan, kuin jää naisten kanssa vatvomaan "tyttöjen juttuja". Työpaikoilla helpommin oon miehen/miesten kanssa, kuin naisten juoruporukoissa. jne....
Ehkä arvostan vaan eri juttuja kuin naiset keskimäärin.En minäkään sovi yhteen mainitsemiesi kaltaisten naisten kanssa, mutta sun puheista saa sen käsityksen, ettei muunlaisia olekaan, paitsi sinä. Minä taas silti pidän enemmän feminiinisistä ominaisuuksista ja miesten "minäminäminäminä"-asenne ärsyttää, joten viihdyn paljon paremmin naisten kanssa.
- laskelmoivien ja
kateellisten ihmisten seuraa välttelen parhaani mukaan. En myöskään jaksa kauan olla sellaisten seurassa jotka valittaa kokoajan jostain, aiheesta tai useimmiten aiheetta.
En suvaitse suvaitsemattomia ihmisiä. Enkä sellaisia, joilla on oikeassaolemisen pakko. Se on todella hermoja riipivää.
- (Ap)
Itse omasta mielestäsi suvaitsevainen ja miten sen näkee juuri sinusta???
Niin? - ~Vanilla~
jotka luulevat olevansa aina oikeassa? Tuota... niin, sittenhän teitä olisi kaksi... :) (ei millään pahalla...)
- ...
oletko kóskaan kirjoitellut puskasta täällä noille kuvaamasi kaltaisille palstalaisille?
tietämättömyys ärsyttää, mut se ei kuitenkaan ärsytä niin paljon, ettenkö tietämättömän seurassa viihtyisi. Ja tää nyt on melko itsekäs ärsytysjuttu, koska olenhan itsekin melko tietämätön.
Mutta en viihdy sellaisten ihmisten seurassa jotka tunkeutuvat mun reviirille ilman asianmukaista lupaa.- (Ap)
..sä sitten puolustat tuota sun omaa reviiriäsi???
Niin? (Ap) kirjoitti:
..sä sitten puolustat tuota sun omaa reviiriäsi???
Niin?vaikeahan sitä on puolustaa. Joten pitää kääntää asia toisinpäin, viihdyn ellaisten ihmisten seurassa parhaiten, jotka sisäsynteisesti tietävät mitä oma reviiri ihmiselle merkitsee, ja osaavat sitä myös kunnioittaa.
- ...
Hyökkäävien ja hyvin äänekkäiden seurassa on joskus vaikea viihtyä.
nämä kaikenmaailman muotieukot ja ukot kynsineen hiuksineen, naisista kovaääniset pätijät, juoruilijat, kaksnaamaiset takinkääntäjät ja ylipäätään sellaset joilla ei suoraan sanottuna munaa tunnustaa yhtään mitään ja joilla ei ollenkaan omia mielipiteitä vaan täysin virran vietävissä. huumorintajuttomat kuivat tosikot.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069