kaikista epätoivoisimmin panoa?
Kuka palstalta tarvitsisi
17
825
Vastaukset
Edelleenkin olevani lakossa.
- zisel
anna anna anna anna
- epätoivoinen puuteessa oleva
vai vammainen?
- zisel
epätoivoinen puuteessa oleva kirjoitti:
vai vammainen?
mielisairaalassa siks kun olen nymfomaani... Oon täällä sidottuna käsistä ja jaloista alasti. Voisiksä tulla auttaa mua?
- vai mikä
se on, kun vinkuu koko ajan alapää juttuja!!
- ~Vanilla~
kisaan mukaan? Te kuitenkin olette ihan aloittelijoita minuun verrattuna! Mutta mä haluan kyllä ensin tietää, että kuka sen panemisen hoitaisi...
mut rikulle sen paneskelun soisin.
...jo luulin saavani, mutt ei.
Siivousta, Ruusut, sapuskat, kahvit, lasten hoidolliset hommat, saunominen kahdenkesken pitkän kaavan kautta ym, ym, ym....Noita kokeilin 14-vuotispäivämme kunniaksi.
Kyllä se jo selvästi oli oikeanlaisella fiiliksellä, mutta jokin sitä jarruttaa...
Väkisinkin tulee mieleen jotain menneisyydestä :/- 14 vuotta
Richartti kirjoitti:
...jo luulin saavani, mutt ei.
Siivousta, Ruusut, sapuskat, kahvit, lasten hoidolliset hommat, saunominen kahdenkesken pitkän kaavan kautta ym, ym, ym....Noita kokeilin 14-vuotispäivämme kunniaksi.
Kyllä se jo selvästi oli oikeanlaisella fiiliksellä, mutta jokin sitä jarruttaa...
Väkisinkin tulee mieleen jotain menneisyydestä :/on pitkä aika, kun tyhjän saa pyytämättäkin
14 vuotta kirjoitti:
on pitkä aika, kun tyhjän saa pyytämättäkin
...en mä ihan ilman jäänyt. (tällä kertaa)
Mutta tuossakin on sellainen pointti, että miksi mieluummin ottaa VAIN suihin ku muutakin vois?
Kertokaas mulle mitä te tuosta ajattelette? Syitä?Richartti kirjoitti:
...en mä ihan ilman jäänyt. (tällä kertaa)
Mutta tuossakin on sellainen pointti, että miksi mieluummin ottaa VAIN suihin ku muutakin vois?
Kertokaas mulle mitä te tuosta ajattelette? Syitä?Siis, mun mielestä suihinotos ei oo mitään vikaa ja jotkut naiset nauttii jo pelkästään siitäkin, vaikka eihän se nyt tietty pitkäs juoksus riitä, mut kuitenkin.
Mulle ei tuu mieleen muutaku, et sil on joku tauti, paikat kipeenä..tai sit se pahin mahdollinen, et se ei halua sua sisäänsä.relaxed_eyes kirjoitti:
Siis, mun mielestä suihinotos ei oo mitään vikaa ja jotkut naiset nauttii jo pelkästään siitäkin, vaikka eihän se nyt tietty pitkäs juoksus riitä, mut kuitenkin.
Mulle ei tuu mieleen muutaku, et sil on joku tauti, paikat kipeenä..tai sit se pahin mahdollinen, et se ei halua sua sisäänsä....vaihtoehdot on minunkin mielestä.
- no,,
No sanoisin näin, että varmaan joku sellainen keskustelupalstakirjoittaja, jolla on tarve useammin, kuin korkeintaan kerran kuukaudessa (ja sekin on mielestäni jo todella paljon) laatia kyselyitä ja listailuja, että "Kuka palstalainen on seksikkäin?", "Kuka palstalainen on älykkäin?", "Kuka palstalainen on kaunein?", jne. Jos jollakulla sellaisten jatkuvien kyselyidensä laatimisen motiivina olisi pelkästään suunnaton kiinnostus keskustelupalstakirjoittajiin, niin kyllä sellainen ihmetyyppi saattaisi vaikkapa seksiäkin(?) vailla olla.;D Puhumattakaan muista asioista, mitä olisi vailla.
Lisäksi jos jollakulla on pakonomainen tarve puhua seksistä, tulee sellaisesta ihmisestä helposti mieleen, että hän olisi seksuaalisesti puutteessa. - tarvitsisi kyrpää
kunnolla oikealta mieheltä eikä miltään akateemiselta kynäniskalta!!1!!11!
- vaikutat....
Richartti kirjoitti:
Vois tehdä e.W:lle ihan hyvää.
Ja Papulle kans :)Vaikutat ällöttävältä.
vaikutat.... kirjoitti:
Vaikutat ällöttävältä.
Sinä et enää käytä tuota muinoin hylkäämääsi nikkiä ja muutenkin sen käyttäjiä on lähes ääretön määrä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770