ketään toista? Kuinka montaa olet rakastanut?
Rakastatko ketään
12
388
Vastaukset
- Serpico
Perheeni lisäksi neljää henkilöä.
- Karastaja
Tällä hetkellä rakastan kahta naista ja lähinnä viikonloppuisin. Elämä on parempaa kun rakastaa. Suosittelen lämpimästi sullekin!
- Serpico
fyysisesti, viikoloppuisin. Sen ymmärrän. Ja sehän on helppoa. Mutta rakastatko koko sydämestäsi? Viikollakin? Osaatko?
- vänkyrä-nainen
2 miestä. Toisen kohdalla kaveruus syveni rakkaudeksi ja toisen kohdalla rakkaus muuttui kaveruudeksi.
tietty läheiset - persona-non-grata
vielä tärkeämpää, kuin on tulla rakastetuksi on oikeus rakastaa jotakuta, olla hänelle merkityksellinen.
- Michiko_
Ensinnäkin rakastan puolisoani, uhraisin vaikka henkeni hänen puolestaan. Onneksi tulen sukulaisten kanssa toimeen, esim. sisarusten seurassa on aina mukava olo. Sitten on vanhoja ystäviä, ja kiintymystä heitä kohtaan voisi pitää veljellisenä. Romanttista rakkautta on ollut moneen suuntaan ja muistelen entisiä tyttöystäviä lämmöllä.
- cookos
En nyt voisi rakastaa ketään toista, miten kummassa? Oon palavasti rakastanut kahta.
yhtä oon joskus ja ehkä osittain vieläki mutta siihen se sitte jääkin, perhettäkään kohtaan en tunne sellasta minkälaista ehkä pitäis.
- kyllae
yhtä olen ja rakastan edelleen, vaikka en nyt enää edes muista miltä hän näytti.
Tässä on vielä hieman pureskeltavaa, mutta tod.näk. en ole rakastanut ketään muuta naista kuin nykyistä vaimoani. Olen kyllä luullut rakastaneeni muitakin.
Itserakkaus on nuorallatanssia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770