Ambulanssi

Lakeus1

Pitääkö paikkansa että tämä uusi Ambulanssi yrittäjä jätti hakematta potilaan vaikka kutsu kävi.
Oltiin kai käyty illalla katsomassa ja annettu hiukan särkylääkettä kun potilas oli tuoksunut alkoholille, mutta toiseen yöllä soitettuun puheluun ei oltu reakoitu kuin aamulla ja huhujen mukaan potilas oli jo osaksi halvaantunut kun hänet saatiin hoitoon.Sairaan kuljettajien täytyy hoitaa työnsä kun hälytys tulee oli potilas millaisessa kunnossa tahansa.Halvin ei ole aina paras.Ikola takaisin.

10

1956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nollatoletranssi

Valitettavasti näin on käynyt. Uuden yrittäjän ambulansseihin ei pääse, jos ei suostu puhaltamaan alkometriin ja "viisari ei saa värähtää. Mielestäni lääninhallituksen tulisi peruuttaan yrityksen toimilupa ylesivaarallisena.

• samankaltainen

Toinen samankaltainen tapaus.
        Erolla, oli selvä eikä tuoksunut alkoholilta.
        Ambulanssi kävi katsomassa potilasta ja totesi ei hätää. Potilaalla kuume yli 40 astetta jo viidettä päivää.
        Ambulanssi soitettu uudelleen yöllä potilaan kovien kipujen takia. Ambulanssi ilmoitti jo kerran käyneensä eivätkä uudestaan lähde.
        Potilas vietiin lääkäriin naapurin autolla ja sai kovat lääkkeet.

• joe the columbo

onko todella näin että joutuu puhaltamaan,ei taida perustua lakiin eli kyseinen menetelmä näiden herrojen ja rouvien tekemänä voi olla sellainen että niillä ei ole oikeutta tehdä kyseistä puhallustoimenpidettä.

ei muuta kuin tutkintapyyntö poliisille

• Kärsivä omainen

On inhottavaa lukea näiltä sivuilta, miten huonosti sairaankuljetus toimii tässä kaupungissa, varsinkin yöaikaan. On aivan totta, että tämänkin potilaan luona oli käyty ja annettu aamulääkkeet jo yöllä. Oli muistettu puhalluttaa, asiakas oli selvä, mutta silti jätettiin kotiin. Asiakas oli tietoinen, että keskussairaalassa on päivystys vuorokauden jokaisen sekunnin aikana, tiedosti myös välittömän hoidon tarpeen. Olisikohan ambulanssi jättänyt omaisensa yöksi vailla hoitoa? Aikaisemman kokemuksen perusteella (toinen henkilö)olisivat edes tilanneet taksin, että olisi sillä päässyt tarvitsemaansa hoitoon. Kun yöaikaan ystäväni tarvitsi kyydin ensiapuun, hänelle tilattiin taksi, koska vedottiin siihen, että jos oikeasti tapahtuu jotain, niin he eivät olisi paikalla. Tässä kaksi vertailukelpoista tarinaa parissa kuukaudessa.
      Tuo ensimmäinen potilas sai aivoinfarktin ja vasen puoli halvaantui. Kun viimein aamulla ambulanssi otti kyytiin ja vei Seinäjoelle, oli liotushoito myöhäistä ja korvaamaton vahinko tapahtui.
      Ihminen, joka sai hoidettua itse asiansa ja eli elämäänsä olematta riippuvainen toisista ihmisistä on nyt täysin muista ihmisistä riippuvainen. Kuntoutusjakso on pitkä ja uuvuttava.
      Tässä tapauksessa uskallan puhua heitteillejätöstä!

• jorkku

miksi perusturva tai ylilääkäri ei puutu asiaan kyllä nykyään kattotaan läpi sormien asiota .tässä ambulanssi asiassa oli tärkiää saara vanha yrittäjä pois. halvalla ei hyvää saa .seuratkaa

• parane eikä
        jorkku kirjoitti:

miksi perusturva tai ylilääkäri ei puutu asiaan kyllä nykyään kattotaan läpi sormien asiota .tässä ambulanssi asiassa oli tärkiää saara vanha yrittäjä pois. halvalla ei hyvää saa .seuratkaa

mene eteenpäin vaan pitää käyttää oikeaa valitusreittiä. Täällä voi sitten kertoa miten asia etenee jos on kertomisen tarvetta.

• vanhaa takaisin!
        jorkku kirjoitti:

olen joutunut soittaa kaksi kertaa ambulanssin!
        ja molemmilla kerroilla!palvelu tosi hyvää
        ja ammattitaitoista! vanhalla oli vähän laskutukset sekaisin!!

• vanhaa takaisin! kirjoitti:

olen joutunut soittaa kaksi kertaa ambulanssin!
        ja molemmilla kerroilla!palvelu tosi hyvää
        ja ammattitaitoista! vanhalla oli vähän laskutukset sekaisin!!

Ei ambulanssikuskien tärkein tehtävä ole toimia kirjanpitäjänä, vaan se hoito pitää olla kaikille laadukasta, eikä vain sinulle. Rahalla saa melkein mitä vain, muttei välttämättä terveyttä. Kyllä mua ainakin kiinnostaisi helvetin paljon hoitaa toi asia kuntoon, ennen kuin oma omainen on jossain puoliksi halvaantuneena......mut toisaalta mulla onkin välit sukulaisiin kunnossa...

• apina
        parane eikä kirjoitti:

mene eteenpäin vaan pitää käyttää oikeaa valitusreittiä. Täällä voi sitten kertoa miten asia etenee jos on kertomisen tarvetta.

Ihmetyttää kuinka hyvin täällä tiedetään kuinka ambulanssi liikkuu, kenen työnä ja kuinka on hoitanu, ja vielä yöllä. Henkilökohtaisesti en ole nähnyt ambulanssia kun kaks kertaa muualla kun tk:n tai oman asemansa pihas (elikkä tuossa kahdessa kerrassa on nykyinen ja vanha molemmat) ja niillä molemmilla kerroilla auto oli kerrostalon pihas joten ei siitäkään voi tietää kenen tykönä on ollu.

• no just!

Eikö teillä ny taas mitään muuta ole kuin, yrittää loata uuden yrittäjän mainetta! Vanhaa yrittäjää ette saa enää takaisin, koittakaa ny vaan totutella asiaan. Pistäkää omaisiin välit kuntoon ja olokaa kuin ihmiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3527
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      123
      1399
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1331
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1048
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1026
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      967
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      875
    Aihe