KAUNIITA JA NAISELLISIA KENKIÄ

ngt

Mistä saisi kauniita (esim. korkkareita ja muita) kenkiä kokoa 42-43?Esim. sellaisia nuorisotyylisiä.
Ja esim. manolo blahnik/jimmy choo/prada tms. -tyylisiä kaipailen myös.
Cittarissa ym olen kokeillut näitä normikaupoissa myytäviä kokoja 42 ni ei ne mahdu alkuunkaan minulle,ovat myös liian kapeita malliltaan.
Toinen ongelmani on paksu pohje,ympärysmitta melkein 45cm joten mistäs pitkävartiset kengät...?
Nyt siis hakusessa nimenomaan trendikkäitä ja nuorekkaita...
Tottakai mahdollisimman edullisesti :D

12

2090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden,
    • shoppailemaan

nyt sieltä - speciaalikoot tullintorin ostoskeskuskuksessa! siellä ihan hyviä malleja - myös korkkareita - naisille kokoon 47 asti. saapikkaita myös.

netistä tietoa etukäteen speci.net ;)

• Miss ilopilleri

itsellä on 43 tai 44. Postimyyntisivuilla loppui 42.

Mutta KenkäMarskista Helsingistä löydät ainakin korkkareita.

Tyttäreni osti myös matalat nuorisosaappaat sieltä koko 44.

Ja niitä metsästettiin ympäri Suomea.

• ISO jalkaiset

Ellokselle on tullut uus mallisto tallisima tmv. en mee vannoo kirjotinko nime oikein ja siel on naisten kenkiä 45nuomeroon asti.´:> Osa on aika mummoja, mut kyl siel ihan löytää ´paremmankin näköisiä.. Itellä yhet oottaa postissa, haen maanantaina, harmittaa kun huomasin saapuneen tekstiviesti ilmoituksen liian myöhään ja posti oli kiinni

• kengät
        ISO jalkaiset kirjoitti:

Ellokselle on tullut uus mallisto tallisima tmv. en mee vannoo kirjotinko nime oikein ja siel on naisten kenkiä 45nuomeroon asti.´:> Osa on aika mummoja, mut kyl siel ihan löytää ´paremmankin näköisiä.. Itellä yhet oottaa postissa, haen maanantaina, harmittaa kun huomasin saapuneen tekstiviesti ilmoituksen liian myöhään ja posti oli kiinni

Kun noita Elloksen esitteitä tippuu jatkuvasti (katsovat vakioasiakkaaksi) niin olen myös tutkinut heidän kenkätarjontaansa. Ainakaan noissa paperisissa tarjouslehdyköissä ei ole ollut nahkakenkää. Mielestäni kaikki ovat olleet keinonahkaa ja sellaisista en ole kiinnostunut. Kokokin loppuu yleensä numeroon 42 (ei riitä minulle keinonahkaisena, nahkakenkä voisi venyä tarpeeksi), mutta pitääpä tutkia nettimyynnistäkin jos siellä todella on isompaakin.

• Paksupohje

Itse tilasin saapikkaat www.duoboots.com :in alemyynnistä -70% ja olin todella tyytyväinen! Saa valita koon ja pohkeen paksuuden. (Oma pohje 49 cm) Muistaakseni 43 oli suurin koko naisten kengissä. Helppoa ja nopeaa, tilasin sunnuntaina ja torstaina sain hakea saapikkaat postista. Olen kohta pari vuotta tuskastuneena kiertänyt kenkäkauppoja laihoin tuloksin kun mikään saapas ei mahdu. Myös www.ebay.com ista löytyy paljon kenkiä!

• ngt

Kiitokset kaikille vinkeistä :)
        Mulla on myös tuo pohje ongelma kun se on niin kamalan paksu :/
        Lisää vaan vinkkiä tänne jos mieleen tulee :)

• :-))))))))))))
        ngt kirjoitti:

Kiitokset kaikille vinkeistä :)
        Mulla on myös tuo pohje ongelma kun se on niin kamalan paksu :/
        Lisää vaan vinkkiä tänne jos mieleen tulee :)

Pakkohan noita merkkikenkiäkin on isoina löytyä, kun Paris Hiltonillakin on jalan koko kait 43 tai 44. Vai ostaako hänkin drag-kaupoista?

• ngt
        :-)))))))))))) kirjoitti:

Pakkohan noita merkkikenkiäkin on isoina löytyä, kun Paris Hiltonillakin on jalan koko kait 43 tai 44. Vai ostaako hänkin drag-kaupoista?

...joo sitä olen itekii miettinyt,sillähän on tosiaan iso jalka.mut kaipa sielä jenkkilässä on vähän toiset valikoimat ja sillä typyllä ei taida olla raha esteenä ;)

• selaamalla

löytyy useampi keskustelu aiheesta "paksu pohje".

• isojalkagootti

en nyt tiedä, millainen tyylisi on, mutta itse olen todella kivoja kenkiä löytänyt täältä: http://joyboots.fi/PublishedService monet kengät menee kategoriaan transu/gootti/horo, mutta on siellä ihan normaaliinkiin tyyliin sopivia, ja monissa malleissa koot 46 asti. itse tykkään tuolta kytätä tarjouksia, joskus jopa -70%, ja tilailla goottikenkiä, kun tuppaavat alan liikkeissä kovin kalliita olemaan. paljon pahaa on puhuttu joybootsista, että kengät ei tule ollenkaan, vievät asiakkaan rahat jne. itse oon muutaman kerran tosiaan tilannut eikä muuta pahaa sanottavaa ole kuin toimitusaika, joka on pahimmillaan ollut 2 kk.

• ngt

Nyt näyttää hyvältä.heh,horokenkiä :D täytyypä tänään vielä katsoa tarkemmin noi ja ehkä laittaa tilausta menemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe