Elikkä miten sais isomman pyllyn ja reidet? Ei millään e-pilleri tekniikoilla sit. :D mut esim. joku venyttelyharjotus taikka joku muu helppo hommeliini.. ois apua mulle jos joku tietäis.. :)
Isompi pylly ja reidet?:D
8
1393
Vastaukset
- harjoittelulla
saat reittä ja persettä !!!
- laiheliini
tota noin:P hehhee en ossaa luistella. ^^ En oo ikää osannutkaan:D oon nyt 15wee:P kyllä mää aina koitan yrittää mutta se ei vaan onnistu ikinä:P
- itelles
laiheliini kirjoitti:
tota noin:P hehhee en ossaa luistella. ^^ En oo ikää osannutkaan:D oon nyt 15wee:P kyllä mää aina koitan yrittää mutta se ei vaan onnistu ikinä:P
liikkeen voi tehdä ilman luistelua jopa sisällä! Olet varmastikin nähnyt joskus töllössä kun luistelijat kiertävät sitä jääkehää, yläkroppa matalalla, kädet selän takana, tehden isoja "sivuloikkia". Tietenkin luistimet jalassa ei tarvi hypätä kun terä liukuu jäällä mutta kun laitat liukkaat villasukat jalkaan ja teet samaa sivuliikettä parketilla niin johan rupee lihakset muotoutuun!
- ...^...
itelles kirjoitti:
liikkeen voi tehdä ilman luistelua jopa sisällä! Olet varmastikin nähnyt joskus töllössä kun luistelijat kiertävät sitä jääkehää, yläkroppa matalalla, kädet selän takana, tehden isoja "sivuloikkia". Tietenkin luistimet jalassa ei tarvi hypätä kun terä liukuu jäällä mutta kun laitat liukkaat villasukat jalkaan ja teet samaa sivuliikettä parketilla niin johan rupee lihakset muotoutuun!
- pitempiteräiset molemmissa - sujuu kyllä!
Kesäsemmät matkat sitten polkupyörällä ...
- Kyykyytäjä
Pohjakyykkyä riittävän leveällä jalka-asennolla syvän kyykyn saavuttamisesksi selkä suorana.
Lisänä maastavetoa.
Harjoitusten sopiva rytmitys ja järkevä ravinto ml. riittävä proteiini.
Oikotietä ei ole! - keinoa
ei ole. Tosin jos olet 15 v, niin kyllä sulla perä leviää ihan itsestään seuraavat 45 vuotta.
Venyttely on oheistoimintaa, se ei itse asiaan auta. Luistelijoilla ja pikajuoksijoilla on ainakin isosti lihaa reisissä ja pyllyssä. Molemmat tekee loikkaharjoituksia ja punttisalilla erilaisia kyykkyjä (askel-, jalka-, etukyykky ymym).
Lihakset kasvaa levossa, jos ravintoa on saatu riittävästi. Eli reeniä, ruokaa ja lepoa! - Toimii!!!!!!!
Askelkyykyt ja muut vastaavat laitteen avulla toimivat varmasti, eikä vie edes paljoa aikaa.
- cat_on_fire
mutta pakara- ja reisitreeniä vaan kehiin. Kyykyt, mäet, portaat ja sun muut lihasliikkeet. Myös selkälihasten teko joissain laitteissa tuntuu myös pakaroissa. Venyttelyn en ole kuullut kasvattavan lihaksia, mutta siitä minä en tiedäkään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760