aada on kiltti, sosiaalinen koira joka etsii rakastavaa kotia.puh.0403725777 edullinen.
koirunpentu etsii kotia
3
976
Vastaukset
- serti...
Mikä rotu vai onko"moropi" ?
- ole vaan puhdas
karjalankarhukoira.
- Simpad Tienkulkija
Kun luovutat Aadan, ole tuntosarvet koholla. Nyt kun täällä mainostat edullista koiranpentua, saattaa joku aivan hetken innostuksessa hankkia koiran, eikä koiran tulevaisuus ole hyvä. Liian moni hankkii lemmikin hetken mielijohteesta eikä ymmärrä, että eläimen pito tuo hyvin paljon velvollisuuksia. Koirasta pitää jaksaa huolehtia joka päivä 24 h ja vuosikausia. Ei kenenkään lemmikki saa olla heitteillä eikä naapuruston riesa.
Itse katselin kun naapurin koira itki, haukkui ja vollotti äänensä käheäksi joka yö ja valvotti koko korttelia.
Nuorella parilla kaksi koiraa, ei ulkoiluteta vaan työpäivän jälkeen käyttävät pikaisesti pihalla tarpeilla, paskat jää yhteiselle aluella ja äkkiä sisälle.
Tyttö otti koiran ja jätti sen täysin heitteille. Lähti itse täältä Helsinginreissulle ja koiran kotiin täysin ilman hoitajaa...ruokaa. Onneksi edellinen omistaja haki koiran pois, kun kuuli asiasta. Koira riepu oli nälkiintynyt ja kuivumistilassa.
Tässä vain se mitä olen itse nähnyt lähipiirissä muutaman vuoden sisällä. Näitä mahtunee Suomenmaahan paljon, koska tämä vain yhdestä ainoasta talosta seurattua. Liian moni ottaa eläimen täysin harkitsematta ja lemmikin pidosta on tullut trendikäs muoti-ilmiö josta on inhimillisyys kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069