vaikuttaa ihmisen luonteenpiirteisiin? Siis luonnollisen väriset hiukset kyseessä..
Uskotko että hiusväri
8
428
Vastaukset
Ymmärtääkseni lobotomialeikkauksetkin voitiin lopettaa sen jälkeen kun hiusvärit keksittiin.
- Bigabuubuu
näsäviisastele siellä...tarkoitin hiustenväriä mutta tuli joku ajatuskatko
Bigabuubuu kirjoitti:
näsäviisastele siellä...tarkoitin hiustenväriä mutta tuli joku ajatuskatko
En usko, että hiusten värillä ja aivotoiminnalla olisi mitään tekemistä keskenään. Voi toki olla, että kauniiseen naiseen suhtaudutaan toisin kuin tavalliseen harmaavarpuseen, mutta se onkin eri asia kuin hiusten väri.
- vänkyrä-nainen
nykyään on omaa luonnollista väriään... Joutuu muistelemaan, millaisia ne oli lapsena ja lapsena luonne taas ei ihan ehkä vastaa koko totuutta. Mäkin olin lapsena sosiaalinen, iloinen, rempseä "poikatyttö", jossa oli virtaa vaikka muille jakaa, mutta niin vain on nuokin kaikki piirteet hävinneet kuin tuhka tuuleen ja tilalle on tullut ujo, arka, pelokas, varautunut, kyyninen ja lähes kaikkeen skeptisesti suhtautuva yksilö.
horoskooppi kertoo ihmisestä.
säätelee hiustenväriä ei ohjaa aivojen muodostumista. Näin siis ei - mutta jos suhtaudumme tarkoituksellisesti esim. tummapintaisiin kielteisesti (useimmiten kait hiuksetkin mustat) voi ympäristö siten vaikuttaa asiaan. Liian monta blondivitsiäkin voinee muuttua todeksi, jos vaaleahiuksiset alkavat riittävästi samaistua ko. asenteeseen. Eli kyllä.
Geenit - ei. Ympäristövaikutus - kyllä.sen uskotaan vaikuttavan. Jonkun teorian mukaan tummatukkaiset naiset vetävät puoleensa älyköitä ja tasapainoisia miehiä, punatukkaiset taiteellisia taivaanrannanmaalareita ja blondit sovinisteja.
Niin, kuulen jo kysymyksen, miksi haluan olla blondi. Valitettavasti mulle ei sovi tumma hiusväri ja toisaalta onhan blondeilla hauskemapaa..;) Tykkään myös olla sen värinen, mitä oikeastikin olen. Punatukkainen olen ollut ja sen kyllä huomasin, että tuo "taivaanrannan maalari"-teoria piti paikkaansa. Sovinisteja en oikeasti huomaa vetäneeni erityisesti puoleeni.
Ja nythän oli kyse hiustenväristä oli se aito vai ei-aito, sitähän miehet ei erota eikä välitäkään erottaa..- Michiko_
Suurin osa maapallon väestöstä syntyy mustahiuksisina. Epäilen, että esim. kiinalaiset eivät ymmärtäisi blondivitsejen pointtia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159