Millainen henkilö on tasoasi vastaava ?

utelias...

Kun nyt kerran nämä tasoasiat vaikuttavat olevan joillekin henkilöille (miehille lähinnä ?) niin tolkuttoman tärkeitä, niin kertokaapas nyt sitten, että millainen vastakkaisen sukupuolen edustaja vastaa mielestäsi tätä omaa ns. "tasoasi".

6

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lord_Boredom

Omalta osaltani voin sanoa, että kaikki naiset ovat niin paljon minua ylemmällä tasolla, ettei vastinparia löydykään.

Noin muuten tämä kysymys tuntuu lähinnä jonkinlaiselta ansalta - jos siihen antaa selkeän vastauksen esimerkin muodossa, niin se on vain syy haukkua ATM julmin sanakääntein ja todeta, että tämä ansaitsee yksinäisen ikirunkkarin ennenaikaiseen hautaan johtavan elämän.

• on pakko tasosta puhua

Katseen kestävä, omillaan toimeentuleva, avoin, normaalivartaloinen, hyvällä itsetunnolla varustettu, jonkin verran kouluja käynyt (eli enemmän kuin lukio tai amis), 30 ikäinen, sosiaalinen, rehellinen, ei perinteinen (kot kot kotikanamainen ajattelu ei toimi), ei alkoholi-ongelmainen ja muutenkin täyspäinen.

• Epäkelpo yksilö

No jos kokemuksista voi jotain päätellä, niin varmaan sitten tällainen:

- Lyhyt mutta lihava.
      - Kasvoiltaan rumahko/tavis
      - Ammattikoulun käynyt, esim. lähihoitaja
      - Sivistystasoltaan keskivertoa alempana
      - Ei muutenkaan kovin välkky
      - "Kaikki kelpaa" -asenne miehiä kohtaan

Tuollaiset tapaukset tuntuvat olevan ainoita, jotka yrittävät minua iskeä.

Itse kuntoilen aktiivisesti, olen koulutukseltani akateeminen ja hyvässä työpaikassa,
      sekä yritän sivistää itseäni muutenkin kuin tv:n ääressä.

Ei voi mittää. Täytyisi varmaan tyytyä sitten tuollaiseeen naiseen,
      mutta kun heissä ei ole mitään joka minua kiinnostaisi. Siksipä olen yksin.

• baaria!

hyh hyh.. pois sieltä lähikuppilasta! :))))

• Lord_Boredom
        baaria! kirjoitti:

hyh hyh.. pois sieltä lähikuppilasta! :))))

Lähiökuppiloista voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta olen vähän sitä mieltä, että jos pariutumisrajoitteinen (mies) haluaa väenväkisin koittaa onneaan baarissa - ja melkein pakkohan hänen on, sillä muualla yrittäminen voi olla hankalaa ja vaatii joka tapauksessa pitkän tutustumisprosessin, jossa on koko ajan suuri vaara pudota vaan-kaveriksi, ja se on lopullinen tuomio se - niin hänen kannattaisi satsata lähiöbaariin.

Ongelmahan on se, että tyypillinen pakkoselibaattori ei erotu edukseen. Hänessä ei ole mitään niin ihmeellistä, että hän kiinnittäisi neitojen huomion. Hänellä on kuitenkin joitakin ominaisuuksia: kohtalainen ulkonäkö (muttei enempää), kohtalainen toimeentulo (joka ei kuitenkaan näy päälle), kohtalaiset sosiaaliset taidot (kuitenkin ujo tai hieman estynyt). Helsingin tai jonkun muun suuren kaupungin (Espoo poislukien - täältä on kai pakko lähteä Helsingiin, ellei tyydy lähiöbaariin. Toisaalta, ei kai tätä kaupunkina pidetäkään) trendibaarissa huomiosta on kilpailemassa satoja huippu-ulkonäön pelimiestä, jotka ovat joko erittäin hyvin toimeentulevia tai ovat rikkaista perheistä - ja osaavat myös näyttää sen. He tekevät rohkeita aloitteita ja tanssivat muotitansseja. Joillakin on bonuksena sopivan eksoottinen ulkonäkösävy muun komeuden päällä. Miten siinä liigassa voi edes kuvitella pärjäävänsä? Lähiökuppilassa sen sijaan vastustajina ovat elämänsä ryypänneet keski-ikäiset työttömät kalapuikkoviiksekkäät miehet, muutama elämäänsä kyllästynyt eläkeläinen, ja ainoina vakavasti otettavina kilpakosijoina pari skiniä ja pilvessä toikkaroiva hippi, jolla ei ole varaa seutulippuun jotta pääsisi sinne Helsinkiin. Tällöin on olemassa mahdollisuus herättää lähiön tytön mielenkiinto. Siinä miljöössä vanhasenharmaa nörttipoika on eksoottinen ja jännittävä. Miltei kuin maahanmuuttaja, johon tekee mieli tutustua ihan pelkästään jo siksi, että edustaa jotain aivan muuta.

• en ajatellut
        Lord_Boredom kirjoitti:

Lähiökuppiloista voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta olen vähän sitä mieltä, että jos pariutumisrajoitteinen (mies) haluaa väenväkisin koittaa onneaan baarissa - ja melkein pakkohan hänen on, sillä muualla yrittäminen voi olla hankalaa ja vaatii joka tapauksessa pitkän tutustumisprosessin, jossa on koko ajan suuri vaara pudota vaan-kaveriksi, ja se on lopullinen tuomio se - niin hänen kannattaisi satsata lähiöbaariin.

Ongelmahan on se, että tyypillinen pakkoselibaattori ei erotu edukseen. Hänessä ei ole mitään niin ihmeellistä, että hän kiinnittäisi neitojen huomion. Hänellä on kuitenkin joitakin ominaisuuksia: kohtalainen ulkonäkö (muttei enempää), kohtalainen toimeentulo (joka ei kuitenkaan näy päälle), kohtalaiset sosiaaliset taidot (kuitenkin ujo tai hieman estynyt). Helsingin tai jonkun muun suuren kaupungin (Espoo poislukien - täältä on kai pakko lähteä Helsingiin, ellei tyydy lähiöbaariin. Toisaalta, ei kai tätä kaupunkina pidetäkään) trendibaarissa huomiosta on kilpailemassa satoja huippu-ulkonäön pelimiestä, jotka ovat joko erittäin hyvin toimeentulevia tai ovat rikkaista perheistä - ja osaavat myös näyttää sen. He tekevät rohkeita aloitteita ja tanssivat muotitansseja. Joillakin on bonuksena sopivan eksoottinen ulkonäkösävy muun komeuden päällä. Miten siinä liigassa voi edes kuvitella pärjäävänsä? Lähiökuppilassa sen sijaan vastustajina ovat elämänsä ryypänneet keski-ikäiset työttömät kalapuikkoviiksekkäät miehet, muutama elämäänsä kyllästynyt eläkeläinen, ja ainoina vakavasti otettavina kilpakosijoina pari skiniä ja pilvessä toikkaroiva hippi, jolla ei ole varaa seutulippuun jotta pääsisi sinne Helsinkiin. Tällöin on olemassa mahdollisuus herättää lähiön tytön mielenkiinto. Siinä miljöössä vanhasenharmaa nörttipoika on eksoottinen ja jännittävä. Miltei kuin maahanmuuttaja, johon tekee mieli tutustua ihan pelkästään jo siksi, että edustaa jotain aivan muuta.

että se ATM vapisee muotibaarin nurkassa horkassa ja yrittää piiloutua fiikuksen taakse.

Menkää sittenkin sinne lähiöpubiin! :))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe