tuo kuorosota -ohjelma. Se juontaja vaan koko ajan hokee jotain "te ootte ihania, hyvin te veditte" ym. vaikka ei es varmaan tarkota puoliakaan siitä mitä sanoo. Sitte ku niitä kuorolaisia ja kuoron johtajia haastatellaan.. Se Kristiina vaikka kysyy et miten meni. Niin tähän vastataan suunnilleen aina et "tosi hyvin. Mehän ollaan parhaita, vai mitä?" ja tän jälkeen kiljutaan joku puoli minuuttia. Nuista tietää jo aina valmiiksi mitä ne aikoo vastata. Mikki on varmaan ainoa, jonka vastauksia ei voi ennalta arvata ku se ei latele jotain samoja ympäripyöreitä latteuksia ku kaikki muut.
Mua jotenki
ärsyttää
3
154
Vastaukset
- ärsyttää
että jengi katsoo jotain paskaa ja VALITTAA siitä.
Niih.- mä just
katonki sitä ku se on niin paska. Mikäs sen hauskempaa ku kattoa jotain ääliöä ohjelmaa, arvostella sitä ja valittaa siitä täällä.
niih.
Kuorosodassa jotakin muutakin kuin Veeti Kallio? Mä en näe enkä kuule mitään muuta =8-b..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159