loukkasinko jonkun? vai iskinkö arkaan paikkaan?
avaus poistettu....
11
750
Vastaukset
- käyttäytyä.
Asiallinen mielipiteiden vaihto ei sinulta onnistu, joten mene muualle trollaamaan.
- aikuinen mies
Esitin vain tähän asti parhaan vaihtoehdon normaalien ihmisten ja goottien elämiselle! Et kai sä vaan väitä että olisin rasisti??
- theunquietgrave
Älä syötä trollia. Jos kukaan ei vastailisi näille sankareille, he kyllästyisivät.
- ..............
theunquietgrave kirjoitti:
Älä syötä trollia. Jos kukaan ei vastailisi näille sankareille, he kyllästyisivät.
onpas vammainen nikki sulla...
- FrozenCorpse
Kahdesti miettiä mitkä ajatukset tänne sopii kirjoittaa.
- ..............
Älä viitti naurattaa kansaa. Kattelitko sitä dokkaria jossa kerrottiin faktaa gooteista? Oletko se tyypillinen kootti?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Terve JäätynytHarppu! Herutatko myös Peiligalleriassa???
- ,,,,,,,.....,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Terve JäätynytHarppu! Herutatko myös Peiligalleriassa???
se peilikuva, deitti.net...
- FrozenBrains
.............. kirjoitti:
Älä viitti naurattaa kansaa. Kattelitko sitä dokkaria jossa kerrottiin faktaa gooteista? Oletko se tyypillinen kootti?
Se ei osaa päättää, onko kootti vai hevari. Omasta mielestään hän on tosi tr00koottihevari joka tietää kaikesta kaiken ja kuvittelee omassa pikku päässään olevansa muiden yläpuolella. Säälittävä tapaus.
- Mimmu
Ehkä sä oot vaan niin ääliö?
- Petter X
"vai iskinkö arkaan paikkaan? "
Et suinkaan.
Gooteista on paljon iloa elämässä. Esim. kun saat vakuutettua gootin siitä, että HIM:in Poison girl kertoo siivoamisesta, niin himassa harvemmin tarvitsee pölynimuria kaivaa esiin. Goottipimu käy ainakin mun luona jopa sohvan takana pyyhkimässä pölyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1021671- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991057- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114738