Osasto: LappiOlet tässä Etusivu > ... > Lappi > Artikkeli
Kelkka ja porokämppä säpäleiksi Käsivarressa
julkaistu eilen klo 15:15, päivitetty eilen klo 15:33
Enontekiöläismiehiä epäillään Käsivarren porokämpän ilkivallateoista Namakkajärvellä. Kolmen miehen epäillään hajottaneen viime tiistaina kämpän ikkunan ja yhden moottorikelkan.
Kelkka oli hinattu viereisen kämpän pihalta muutaman kymmenen metrin päähän ja siitä oli hajoitettu tuulilasi, revitty penkin päällysteet ja varastettu variaattorin hinha varahihnoineen. Kelkan omistaja oli nähnyt naapurimökistä miesten hinavaan kelkkaa. Kelkan omistaja oli tuntenut tekijät. Epäillyt ovat poliisin mukaan aikuisia miehiä.
Lähetä linkki Jaa kirjanmerkki: Tulosta artikkeli KommentitEi kommentteja
"Aikuiset miehet"
13
3120
Vastaukset
- iälthään
olla aikusia,mutta teot pikkupoikasten.
- mennä kauemmas
No nyt pääsivät otsikohin,niin sitä pitää..se on tuo esillä olo niin kutkuttavaa puuhaa,kaikin keinoin pitää esittäytyä..jos ei muuten niin pannaan vähän ranttaliksi.Pikku juttu sinänsä,maksasee pois ja sillä siisti,tuotahan ei tee muut kuin rahamiehet,saattaa siitä tulla pieni rike kirjoihin ja voi joutua myös seurantaan mutta laajat on Lapin maat,hyvä niin..kaikkea ei juovattajat saa selville,pitäähän näilläkin pojilla olla harrastusrauha..Saattaahan se olla vanhaa "kalavelan" maksuakin..ei muuta kuin onnea tulevaan,heittäkää pois se tyhjänpäiväinen
resuaminen... siitä ei saa kuin rakkoja kämmeniin. - """"...
Jopas se sieltä tuli esille ,asia tuotu esille jo leile löi lailaa mutta täsä lyötiin "peltipailakkaa".
- kiertelee
Eipä kiskota aamuhämärissä peltipailakkaa vaiti on erämaa, kun on jäässä peukalot eikä päätä palele siellä jälki tuiskuun hupenee eikä esivallan koura heitä kiinni saa.
- kaaukana
kiertelee kirjoitti:
Eipä kiskota aamuhämärissä peltipailakkaa vaiti on erämaa, kun on jäässä peukalot eikä päätä palele siellä jälki tuiskuun hupenee eikä esivallan koura heitä kiinni saa.
järjen valo ko pittää tavaroita alkaa särkemään.
- TOHI..
kaaukana kirjoitti:
järjen valo ko pittää tavaroita alkaa särkemään.
Son saattanu mennä just pilvhen se valo,emmie tiiä tartteeko siihen sitä järjenpimennystä, minustaki olis kauhean hauska särkeä jotaki muttako miien tohi,mitä niilä romuila,eikö niitä ole liikaa..pitäis vain pystyttää kunon joukkohajottaminen,saisima taas talouven kunthon..kyllä net on tosimiehiä,ei net perusta pikkuseikoista ja rohkeakki vielä,emmie vain tohtis,aatteleppa,kyllä niilä on ollu superhauskaa...
- tosikulkija
TOHI.. kirjoitti:
Son saattanu mennä just pilvhen se valo,emmie tiiä tartteeko siihen sitä järjenpimennystä, minustaki olis kauhean hauska särkeä jotaki muttako miien tohi,mitä niilä romuila,eikö niitä ole liikaa..pitäis vain pystyttää kunon joukkohajottaminen,saisima taas talouven kunthon..kyllä net on tosimiehiä,ei net perusta pikkuseikoista ja rohkeakki vielä,emmie vain tohtis,aatteleppa,kyllä niilä on ollu superhauskaa...
voi voi siellä pohjosessa älkää riielkö. sopikaa asiat ilman virkavaltaaaaaa
- no hui hui
tosikulkija kirjoitti:
voi voi siellä pohjosessa älkää riielkö. sopikaa asiat ilman virkavaltaaaaaa
no jopa käsivarressa ovat liikkuvia miehiä ku lauantaina kilpisjärvessä turmelivat traktorin joo huh huh no onneksi ei ole käsivarressa lentokenttää nehän varmaan hajottas heti dc-10 näkkyy nuo koneet suurenevan
- tohi
TOHI.. kirjoitti:
Sinun kirjoitustasi olisi mukavampi lukea jos vaikka yrittäisit kirjoittaa niin, että siitä saisi SELVÄÄ eikä tollaista sian saksaa,ei minun aikana ainakaan koulussa tuolleen opetettu,eikä tietääkseni vieläkään.
- KIRJAkielelle
TOHI.. kirjoitti:
Ja kirjakielellä,se on voinut juuri mennä pilveen
se valo,en minä tiedä tarvitseeko siihen sitä järjenvaloa,minunkin mielestäni olisi kovin hauskaa rikkoa jotain mutta kun minä en uskalla,mitä niillä romuilla,eikö niitä ole liikaa..pitäisi pystyttää kunnon joukkohajoittaminen,saisimme taas talouden kuntoon..kyllä he ovat tosimiehiä,ei he välitä pikkuasioista ja rohkeitakin vielä,en minä vain uskaltaisi,ajatteleppa,kyllä heillä on ollut superhauskaa... ps. tämä on kirjoitettu huumorin-
pilke silmäkulmassa....:) - ovat
KIRJAkielelle kirjoitti:
se valo,en minä tiedä tarvitseeko siihen sitä järjenvaloa,minunkin mielestäni olisi kovin hauskaa rikkoa jotain mutta kun minä en uskalla,mitä niillä romuilla,eikö niitä ole liikaa..pitäisi pystyttää kunnon joukkohajoittaminen,saisimme taas talouden kuntoon..kyllä he ovat tosimiehiä,ei he välitä pikkuasioista ja rohkeitakin vielä,en minä vain uskaltaisi,ajatteleppa,kyllä heillä on ollut superhauskaa... ps. tämä on kirjoitettu huumorin-
pilke silmäkulmassa....:)Ketä epäillyt ovat?
- Kirjakielellä
KIRJAkielelle kirjoitti:
pilke silmäkulmassa....:)Kiitos olipa kivaa lukea ja myös ymmärtää
- meininkiä
ovat kirjoitti:
Ketä epäillyt ovat?
Hui kauhea ku ovat rohkeita miehiä . Onkohan pakkasella raukat pään paleluttanhet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576