kädet tärisee, sormet turpoaa, väsyttää aina, parina päivänä oon ottanu 17 tunnin yöunet!, vanhemmat sanoo, että vähän stressaan, enkä perkele stressaa, käyn 3krt/vko töissä ja muu aika vapaata!
kävin vähä aikaa sitten lääkärissä, katso kilpirauhasjutut, mut mitää ei löytyny
lisäks tosi hankala keskittyä,päänsärkyä, mistää ei tuu mitään , ei ees telkkarin katsomisesta, lääkärikin taitaa pitää vinksahtaneena
nyt mulla on tosi nolo vaiva: en pysty pissaamaan kunnolla, saatan olla vessassa 15 min et tulee pissaa, vaikka on kova hätä, ulosteessa verta, tiedän et peräpukamia, ku on ollu enneki, käytän peräpuikkoja, jotka helpottaa aina hetkeks
onks mun oireilla jokin yhteys mitä teen? kamalaa valittaa tänne, mut mun vanhemmat ei oikeesti tajuu miten vaikee mun on virtsata, puhuu vaan et jos on hermostollista, nii magneettikuvat ja ne maksaa jotain kuus tonnia, ei varaa kuulema, ja puhuu vaan et, psykologi palvelua kaipaan, et musta on tullu henkisest seko,
silmät vuotaa lisäks aina, niskatki kipeet onks ideoita, miten toimin?
mikä mua
vaivaa?
2
356
Vastaukset
- pätevällä
yksityislääkärillä.
- VAIVANEN
OLISKO VIRTSATIETULEHDUS.PYYDÄ LÄHETE LABRAAN JA VIE PISSANÄYTE AAMULLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298