Masokisti kykenee nauttimaan joka päiväisistä kärsimyksistä, mutta niitten aiheuttjan tulisi olla sitä sukupuolta joka häntä kiihottaa.
Sadisti nauttii ihmisten satuttamisesta ja nöyryyttämisestä, joten sellaiset yleensä hakeutuvat johtaviin asemiin. Ylitöitten antaminen onkin sadistille mitä suurin ilonaihe, eikä häntä yhtään harmita alaistensa kärsimykset.
Mitä mieltä olette, seksuaalisuudella selviytymiskeinosta?
Sado-masokismi
6
1271
Vastaukset
- ...
Seksuaalinen sado-masokismi on eri asia kuin sadistinen tai masokistinen persoonallisuus psykologisena häiriönä.
- jos tiedät?
Mun seksuaalisuutta on vääristänyt koko elämäni ajan masokismi enkä mahda sille mitään, vaikka haluaisin "puhdasta" rakkautta.
- jutut yleensä
jos tiedät? kirjoitti:
Mun seksuaalisuutta on vääristänyt koko elämäni ajan masokismi enkä mahda sille mitään, vaikka haluaisin "puhdasta" rakkautta.
kuvitteellisella tasolla. Kun mies alkoi oikeasti olla "ilkeä, alentava tms", lähdin kotoa yli vuodeksi.
- Eräs Darwinisti
Mä harrastan sadomasokismia molemmissa rooleissa, eli olen switch.
Kuitenkaan mitään siitä ei ilmene millään tavalla kodin ulkopuolella.
Suuntaus on enemmänkin kyllä bondagen suuntaan, eli meillä ei tehdä mitään mistä voisi edes jäädä jälkiä. - fdsafdsafdsf
no jos ei muuta toivoa ole, niin mikäs siinä sitten!
ja sitä paitti seksuaalisuuteen liittyvät jutut on sellasia jotka antaa elämänvoimaa enemmän ku mikään! eli joskus pikku annos tuskaa(oikeanlaista->kiihottavaa) niin siitä riittää puhtia pitkäksi aikaa :)- Gyrryp
Minua harmittaa,etten ole tri-seksuaali, joka kykenisi nauttimaan mistä tahansa nöyryytyksistä.
Kovin harvoin kauniit naiset nöyryyttävät minua, sm-homo, joka tykkää vanhemmistä läskiäijistä voisi olla kannaltani kaikkein paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865