ETSITÄÄN HAASTATELTAVIA TYÖYHTEISÖJEN IHMISSUHTEITA KOSKEVAAN TUTKIMUKSEEN
Olen puheviestinnän opiskelija Helsingin yliopistolta. Teen pro gradu -työtä työyhteisöjen viestinnästä ja minua kiinnostaa erityisesti työntekijöiden välinen jokapäiväinen viestintä. Jos työskentelet parhaillaan tai olet joskus työskennellyt työyhteisössä, jonka työntekijöiden välisestä vuorovaikutuksesta haluaisit kertoa, haastattelisin sinua mielelläni.
Kokemukset voivat olla sekä voimakkaan positiivisia tai negatiivisia että täysin neutraaleja, kaikki tapaukset ovat kiinnostavia. Samoin kaikenikäiset, eri tehtävissä ja toimialoilla työskentelevät sopivat haastateltaviksi: ainoa vaatimus on, että olet jossain työyhteisössä ollut tekemisissä työkavereidesi kanssa ja haluat kertoa siitä. Haastateltaviksi toivotaan myös esimiesasemassa työskenteleviä sekä negatiivisia kokemuksia kokeneita. Haastattelu kestää noin tunnin ja se voidaan toteuttaa aikatauluusi sopivasti seuraavan kuukauden aikana pääkaupunkiseudulla.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä! Lähetän sähköpostitse tarkempaa tietoa haastattelusta ja mahdollisia kysymyksiä, joita voit miettiä ennen haastattelua. Sähköpostiosoitteeni on [email protected].
Terveisin,
Johanna Laitinen
Helsingin yliopisto, puhetieteiden laitos
Etsitään haastateltavia pääkaupunkiseudulta
viestinnän_opiskelija
0
1142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292208
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261828Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121369Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121237Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 881012
- 17897
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16781Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks110717