Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Höpsismi

jeps.

Minä uskon höpsismiin. Lukekaa Aku Ankkaa niin opitte tekin sen.

19

8217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varauduin jo

      nostamaan äläkän, mutta täällähän olikin hengenheimolainen. Höpsismiä emme hylkää! Enkä tosin hylkää skeptismiäkään.

      • höpsisti

        Höpsismi on mukavaa.


      • löpölöpöjoo
        höpsisti kirjoitti:

        Höpsismi on mukavaa.

        ja sille lapselliselle 7-vuotiaan tasolle jäättekin. Ei mitään toivoa, että saisitte jonain päivänä kiinni elämän syrjästä.


      • Mitä höpsismi tulee maksamaan?

        Olisiko tämä sukua Waltarin monesti mainitsemalle "kauniille turhuudelle"?
        En tiedä kuinka vakava asia höpsismi on, mutta pidän molemmista ajatuksista tällaisinaan.


      • ttiipuuu
        löpölöpöjoo kirjoitti:

        ja sille lapselliselle 7-vuotiaan tasolle jäättekin. Ei mitään toivoa, että saisitte jonain päivänä kiinni elämän syrjästä.

        7 vuotias lapsi on paljon avoimempi ja elämänonnellinen kuin tylsä harmaa aikuinen. Joten 7 vuotiaan tasolla minä mieluummin pysyn. Terveisiä sinne tylsyyteen. :))


      • Höpsäyttäjä
        ttiipuuu kirjoitti:

        7 vuotias lapsi on paljon avoimempi ja elämänonnellinen kuin tylsä harmaa aikuinen. Joten 7 vuotiaan tasolla minä mieluummin pysyn. Terveisiä sinne tylsyyteen. :))

        kannata suuttua. Jollei joku ymmärrä höpsismiä, syy ei ole meidän, joille ymmärrys on suotu.


      • yx vaan
        löpölöpöjoo kirjoitti:

        ja sille lapselliselle 7-vuotiaan tasolle jäättekin. Ei mitään toivoa, että saisitte jonain päivänä kiinni elämän syrjästä.

        On rikkaus, että pystyy,saa ja uskaltaa olla 7 v vielä pappanakin. Lapsenlapset tykkää niimmaan penteleesti. Lapsenmieli KUNNIAN......


    • Mökhöperöine

      Sehän on se minunkin kantava voimani!

      • netthöperöksi

        Vaikka täysverinen höpsisti olen ollut ikäni.
        Höh noita tietämättömiä!


    • Virya

      Senhän tietää itse Aku Ankkakin.

      • Mikä on höpsismin matemaatt...

        verotuksessa? Saako siitä taloudellisia etuuksia.
        Voiko siitä tehdä neliöitä? Tässsä tuli kerralla aika lailla mietittävää. ja on ilta. Menee koko yös taas pohitessa, kun juuri nyt iski silmään tämä todellisuus... Kiitos kuitenkin tarkoista havainnoistanne ja asiallisista perusteluistanne, kaikki anonyymit höpsismin kannattajat. OLE!


      • Virya
        Mikä on höpsismin matemaatt... kirjoitti:

        verotuksessa? Saako siitä taloudellisia etuuksia.
        Voiko siitä tehdä neliöitä? Tässsä tuli kerralla aika lailla mietittävää. ja on ilta. Menee koko yös taas pohitessa, kun juuri nyt iski silmään tämä todellisuus... Kiitos kuitenkin tarkoista havainnoistanne ja asiallisista perusteluistanne, kaikki anonyymit höpsismin kannattajat. OLE!

        Kyllä on tylsää olla aina oikeassa.


    • Höpört
    • Se toimii !

      Kiistattomasti !

      • Pelottaa

        Mikä toimii?! En ymmärrä. Jos tämä on jokin uskonnollinen kultti, pitääkö siinä riisuutua tai käyttää kummallisia jalkineita? Joutuuko tässä ahdisteltavaksi? Onko teillä edes väkivahvaa, ehdotonta ja viimeisen totuuden omaavaa johtajaa? Olisin vailla, kun en itse osaa tehdä päätöksiä ja olisi viimein niin helpottavaa, jos joku muu sanleisi ne.
        Aku heitteli kolikkoa. Olisikohan minulla vielä... pääsisin ainakin alkuun... heip!


    • pois se sinusta

      Kun demari-virkalijat puhuvat 'auttamisesta' niin se tarkoittaa sitä että lisää virastoja perustetaan, ja byrokratiaa lisätään niin että virkailijat saavat lisää työpaikkoja ja lisää palkkaa. Köyhät köyhtyy, virkailijat rikastuu. Sosiaali-byrokratia työllistää kymmeniä tuhansia virkailijoita jotka kannatavat sosialismia/riistoverotusta saadakseen korkeaa palkkaa. Koska työttömät oikein tajuavat että sosiaali-byrokratian pää-tarkoitus on työllistää virkailijoita, ei auttaa. Aina kannattaa pitää mielessä että virkailijat saavat suurimman taloudellisen hyödyn tästä heidän sosialistisesta 'auttamisesta'.

    • tarina´´´´

      Nuorena olin vannoutunut höpsisti oikea ankkafani.Mutta kuinka ollakkaan, maailma vieroitti minut tästä höpsistisetä ajatustavasta ja minusta on tullut täysiverinen skeptisti.
      Olen kuitenkin säilyttänyt kaikki aku ankkani, josko kuitenkin epäilyksen siemen skeptismiä kohtaan herää, niin ompahan valmiina odottamassa tämä höpsismin maailma kaikkine ankkoinensa ja Loppu Hoppu ja Roppu

    • höpsö vain

      minä uskon höpsismiin ja voin todistaa että se toimii katsokaa vaan hallituksen ja eduskunnan toimia )

    • höpsnikkari

      Kyllä on ollut hienoa saada kylähöpsistin arvonimi tuntee itsensä niin tärkeäksi kun kaikilla riittää hyväntahtoista höpinää höpsnikkarin toimista ja onpahan joku sanonut että ilman höpsnikkaria meidän kylä olisi kuin
      reikäleipä ilman reikää....... vai oliko se ilman leipää.
      Samapa se ja höpsistä höpsistä vaan teille kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe