Naiseni lupasi ettei nuku kenenkään toisen miehen kanssa. Meni muutama viikko ja jäi kiinni nukkumisesta miespuolisen kaverinsa kanssa.
Sanoi vain nukkuneensa mutta petti antamansa lupauksen. Oletti etten tule asiaa saamaan koskaan tietooni. On kieltänyt keskustelemasta ja tapaamasta miespulisten kavereidensa kanssa.
Nukutko miespuolisten ja naispuolisten kavereidesi kanssa?
25
972
Vastaukset
- ap.
Nyt on tehty kirjallinen sopimuskin samasta asiasta kun suullinen ei riittänyt hänelle. Valehteli tulleensa kotiinsa ihan eri aikaan kun oli tullut ja muitakin juttuja väitti sellaisia joista pystyi päätelemään jotakin valehdelleen.
Vaikea luottaa enää häneen.
On valehdellut asioita ennenkin just tähän samaan miespuoliseen kaveriinsa liittyen.- sininen_sitruuna
epäiletkös sä sitten, että oisi tehnyt jotain muuta kuin nukkunut? Ja tietysti, jos toinen valehtelee paljon niin sehän kyllä syö luottamusta..
Tommoset kirjalliset sopimukset yms. on nyt varmaan periaatteessa melkein sama tekee niitä tai ei. Jos toinen haluaa nukkua jonkun toisen kanssa, niin se todennäkösesti nukkuu - oli sitten kirjallisena tai ei.
En ehkä lähtisi edes nukkumaan kenenkään viereen, ellei olisi jotakin pätevää syytä asialle. Mutta jos kuitenkin nukkuisin jonkun vieressä, kertoisin siitä kumppanilleni. Tosin. Jos toinen on muutenkin mustasukkaista sorttia ja sitä rataa, niin jättäisin kertomatta. Kukaan jaksa kuunnella turhaa kitinää. - Epärehellinen?
sininen_sitruuna kirjoitti:
epäiletkös sä sitten, että oisi tehnyt jotain muuta kuin nukkunut? Ja tietysti, jos toinen valehtelee paljon niin sehän kyllä syö luottamusta..
Tommoset kirjalliset sopimukset yms. on nyt varmaan periaatteessa melkein sama tekee niitä tai ei. Jos toinen haluaa nukkua jonkun toisen kanssa, niin se todennäkösesti nukkuu - oli sitten kirjallisena tai ei.
En ehkä lähtisi edes nukkumaan kenenkään viereen, ellei olisi jotakin pätevää syytä asialle. Mutta jos kuitenkin nukkuisin jonkun vieressä, kertoisin siitä kumppanilleni. Tosin. Jos toinen on muutenkin mustasukkaista sorttia ja sitä rataa, niin jättäisin kertomatta. Kukaan jaksa kuunnella turhaa kitinää.Eiköhän suhde ole käsitelty jos siihen pitää turvautua?JOs on tarve tehdä sellaista mistä toinen ei pidä niin eikö voissi etsiä sellaisen kunppaniin jolle se sopii?
- voi tällaisessa asiassa
En ehkä lähtisi edes nukkumaan kenenkään viereen, ellei olisi jotakin pätevää syytä asialle. Mutta jos kuitenkin nukkuisin jonkun vieressä, kertoisin siitä kumppanilleni. Tosin. Jos toinen on muutenkin mustasukkaista sorttia ja sitä rataa, niin jättäisin kertomatta. Kukaan jaksa kuunnella turhaa kitinää.pyyhkiä perseensä.
Ainoa järki sellaisessa olisi, jos sopimusrikkomuksesta olis määritelty rangaistukseksi esimerkiksi nyrkki naamaan. Sitten siinä olisi vähän peloitettakin.
PS. sopimuksella ilman sopimussakkoa ei tee mitään - sininen_sitruuna
Epärehellinen? kirjoitti:
Eiköhän suhde ole käsitelty jos siihen pitää turvautua?JOs on tarve tehdä sellaista mistä toinen ei pidä niin eikö voissi etsiä sellaisen kunppaniin jolle se sopii?
.. tarkoitin sitä, että jos oikeasti olisi joku todella pätevä syy siihen, että on ollut pakko nukkua jonkun toisen vieressä.. ja toinen olisi älyttömän mustasukkainen, pelottavan mustasukkainen, en kertoisi oma-alotteisesti.
Mutta jos toinen suoraan kysyisi, kertoisin.
Jos muutoin huvikseni nukkuisin, jonkun toisen kainalossa.. niin en kyllä olisi sellaisen kanssa suhteessakaan, kenen vieressä en mieluiten olisi. - Kulli pystyssä nois tilante...
.. tarkoitin sitä, että jos oikeasti olisi joku todella pätevä syy siihen, että on ollut pakko nukkua jonkun toisen vieressä.. ja toinen olisi älyttömän mustasukkainen, pelottavan mustasukkainen, en kertoisi oma-alotteisesti.
Mutta jos toinen suoraan kysyisi, kertoisin.
Jos muutoin huvikseni nukkuisin, jonkun toisen kainalossa.. niin en kyllä olisi sellaisen kanssa suhteessakaan, kenen vieressä en mieluiten olisi.Toisen tyypin vieressä nukkuminen on vitun hyvä syy olla mustasukkainen. Jos on tunteita pelissä riittävästi niin ei kukaan täysijärkinen nuku toisen kanssa.
Valehtelijoita riittää. Aloittajalle suosittelen jättämään halpis akkansa...... ei toi tohob jöö. Kun tilaisuus tulee niin toi akkka on sitä tyyppiä että se tarttuu tilaisuuteen, On sen verran tullut elettyä ja nähtyä naisia ja niiden kanssa nukuttua. Harvemmin sitä pelkästään nukutaan mutta sellaistakin on muutaman kerran tapahtunut muta enimmäkseen se menee nussimiseksi. - sininen_sitruuna
Kulli pystyssä nois tilante... kirjoitti:
Toisen tyypin vieressä nukkuminen on vitun hyvä syy olla mustasukkainen. Jos on tunteita pelissä riittävästi niin ei kukaan täysijärkinen nuku toisen kanssa.
Valehtelijoita riittää. Aloittajalle suosittelen jättämään halpis akkansa...... ei toi tohob jöö. Kun tilaisuus tulee niin toi akkka on sitä tyyppiä että se tarttuu tilaisuuteen, On sen verran tullut elettyä ja nähtyä naisia ja niiden kanssa nukuttua. Harvemmin sitä pelkästään nukutaan mutta sellaistakin on muutaman kerran tapahtunut muta enimmäkseen se menee nussimiseksi.Mä olen patikkareissulla yrittänyt yöpyä vettä pitämättömässä teltassa kaatosateessa, seurauksena, että kaikki varusteet ja vaatteet oli likomärkiä ja ulkolämpötila 4 astetta. Ja ihan menin "naapuritelttaan", vieraan miehen telttaan, lainasin siltä vaatteita ja nukuin myös sen miehen vieressä. Siinä oli ihan tarpeeksi pätevä syy nukkua jonkun toisen vieresssä.
Mutta jos tommosta vehtaamista harrastaa, ni mäkin kehottaisin alottajaa jättämään tuommosen. :)
- vänkyrä-nainen
joo, ainakin sinkkuna ollessa. Suhteessa ollessa en nukkuisi paitsi pakon edessä ellei miehenikin olisi samassa tilassa tai ainakin asiasta tietoinen.
- vänkyrä-nainen
Ei mulla sellasta kaveria edes ole, kenen kanssa en ois joskus samassa sängyssä nukkunut.
- ap.
Tätä kyseistä kaveria hänen ei edes pitänyt enää tavata mutta silti näkevät toisiaan satunnaisin väliajoin. Ei kuulu erään naiseni kaverin mukaan millään tavalla naiseni elämään mutta silti viettivät koko illan, yön, aamun ja päivällä nukkuivat samassa sängyssä.
Homma oli etukäteen suunniteltu ainakin naiseni puolelta. Hänellä on sellaisia kavereita, jotka sanoneet suoraan etteivät puhu mulle mitään naiseni biletyskuvioista koska ovat naiseni kavereita.
Itse en nukkuisi kenenkään naisen vieressä paitsi rakastamani naisen kanssa. - jokin raja oltava
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Ei mulla sellasta kaveria edes ole, kenen kanssa en ois joskus samassa sängyssä nukkunut.
Joo, susta on saanut sellaisen kuvan jo aiemmista keskusteluista.
Ollaanko kavereita? Kääh, milloin mennään samaan petiin nukuskelemaan ??? - vänkyrä-nainen
jokin raja oltava kirjoitti:
Joo, susta on saanut sellaisen kuvan jo aiemmista keskusteluista.
Ollaanko kavereita? Kääh, milloin mennään samaan petiin nukuskelemaan ???jos väsyttää.
Mulle nukkuminen = nukkumista. Voin nukkua ihan missä vaan; makuulla tai istualtaan, kotona tai vieraassa sängyssä, sisällä tai ulkona. Kaikkialla uni maittaa hyvin.:-)
Enimmäkseen mun kaverit nyt kuitenkin naisia on. Sellaisia naisia, joilla ei ole ollut tarjota mulle muuta nukkumapaikkaa, kuin jakaa oma sänkynsä. Ei tossa nyt musta mitään eriskummallista ole. - ap.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
jos väsyttää.
Mulle nukkuminen = nukkumista. Voin nukkua ihan missä vaan; makuulla tai istualtaan, kotona tai vieraassa sängyssä, sisällä tai ulkona. Kaikkialla uni maittaa hyvin.:-)
Enimmäkseen mun kaverit nyt kuitenkin naisia on. Sellaisia naisia, joilla ei ole ollut tarjota mulle muuta nukkumapaikkaa, kuin jakaa oma sänkynsä. Ei tossa nyt musta mitään eriskummallista ole.että sellaista ja hai
- vänkyrä-nainen
ap. kirjoitti:
että sellaista ja hai
sanoin luvanneeni jollekin jotain ja kenelle noista kavereistani?
- näin on
Vai että vain nukkuivat?
JOs eivät ole naineet, kyse on vain ja ainoastaan siitä että viime hetkellä naisesi on tullut katumapäälle.
Itse heitän naiseni ulos samantien jos on edes yötä jonkun miehen tykönä. En minä ala arvailemaan onko nukuttu samassa sängyssä ja jos on, onko pantu vai ei. vieressä nukkumisesta useinkaan mitään tule (tai siis tulee liikaa) joten kun olen varattu, en nuku muiden miesten vieressä.
- scale
siis mä en vapaana ollessani olisi kyllä nukkunut naisen kanssa.
Sua vedätetään, tai se äijä on homo. - vaatiessa
nukun juuri siinä missä tilaa on, kunhan se ei ole kova lattia.
Voin nukkua vaikka kenenkä vieressä ilman värinää.- oli siis
mies 33v, ei homo eikä parisuhteessa.
- Minttu 22
Toi on vaikeeta. Jätä se. On olemassa fiksujakin naisii. Varsinkin kun teillä oli sopimus ja se pyrki sen sänkykeikkanssa salaamaan sen jälkeen.
Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu. Voimia, koita kestää =( - Michiko_
Sukupuoli ei ole minulle merkityksellinen tekijä. Larppaamassa, festareilla, matkoilla ym. on tullut nukuttua miten sattuu. Lontoolaisessa hotellissa menin kaverin viereen nukkumaan, kun pelkäsin torakoita.
Teidän tilanteenne on ilmeisesti sellainen, että naisystävälläsi on miespuolisia kavereita, joista sinä olet mustasukkainen, aiheettomasti tai aiheetta. Miksei hän halua esitellä kavereitaan sinulle? Olen ollut samantyylisessä tilanteessa, enkä halunnut esitellä kavereita miesystävän liioitellun mustasukkaisuuden ja vainoharhaisuuden vuoksi. Ratkaisu: jätin tyypin ja etsin paremman (jolla ei ole mustia sukkia) ja sain pitää ystävänikin.- Mustasukkainen
vaimostani aikoinaan.En juuri ollenkaan kysellyt peräänsä.Joskus myöhemmin tajusin että enhän edes rakastanut häntä vaikka 15v yhdessä "tultiin toimeen" ja lapsiakin tuli.Myöhemmin löysin oikean rakkauden joka myös halusi joitakin pelisääntöjä.Ne oli helppo ymmärtää ja toista kunnioittava käytös löytyi ihan itsestään!
Myöhemmin exäni kertoi käyttäytyneensä myös itse niinkuin minäkin....
Itse seurustellessani ei kyllä tulisi mieleenkään nukkua miespuolisten kavereiden kanssa. Miksi ihmeessä? Kavereiden kanssa voi jutella ja nauraa, mutta ei kai nyt kenenkään unikaverina tarvitse olla, etenkään jos on oma kulta jakamaan vuode.
Sinkkunakin tuntuu vähän oudolta nukkua miespuolisen kaverin seurassa, vaikkei tietenkään mahdottomalta jos tarve vaatii.Kyllähän lupauksen rikkominen syö aina luottamusta. Jos et itte nukkuis kaverin vieressä, niin ei sitä sillon sulta voi vaatiakaan.
Voisitko nukkuu miespuoleisen kaverin vieressä?no sinkkuna nyt tietenki voi välillä nukkua ja seurustellessa nukun myös jos tilanne sellanen, tosin en mielellään, ja sellasten tilanteitten takia vaadinki suhteessa täyttä molemminpuolista luottamusta, tuostaki saa niin mahtavat riidat aikaan ilman sitä.. (enkä luottamuksella tarkota että toista pidetään minään itestäänselvyytenä) no kaikesta huolimatta olisin silti kumppanille siitä sanonu joten kyllä, naises teki virheen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759