Ensi kuussa eduskuntakäsittelyyn tuleva uusi maahanmuuttolaki on EU:n vapaamielisin kaikkine sosiaalietuisuuksineen.Lakimuutoksella voidaan houkutella Suomeen uusia tulijoita.Muut EU-maat kiristävät lakejaan.Kemijärvellähän on paljon tyhjiä tiloja,Kemijärven kaupunki on suurin majoitusyrittäjä.Käyttöastetta voitaisiin nostattaa vaikka 100%:iin pakolaisilla.Sen jälkeen,kun kaupunki on saanut omat tilansa täytettyä-voidaan vasta vaatia uuden kongressihotellin rakentamista.
Euroopan liberaalein
2
227
Vastaukset
Niitä ei enää ole ollenkaan. Pissaliisa ministerien toimesta romutettu jo pois.
Ei Kemijärvelläkään ole edes seeproja ruuaksi.Pitäisi fugee porukoille jo rajalla informoida- Aina jano
Täyteen koko kylä.Alakais meikä viihtyy kunnolla niin tietty kellonympäri auki.Hinnat sit niin alas että väkeä lappais ympäri maata.Onhan meillä jo hyvä esimerkki tuolla helsingissä tuo KALLION kaupungin osa.Paikka täynnä kapakoita ja halvat hinnat.Porukkaa kulkee kauempaaki.Siinäpä hyvä bongaus kohde kapakojen ja pubien ystäville.Ainutlaatuinen paikka tässä Suomenmaassa.Kippis ja kulaus tampereelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808