Kelläön mielipidettä tai kokemusta xtra-vehnäjauhoista.
Pullataikina ei noussut aivan kuten ennen.
Enkä ensimmäistä kertaa asialla.
Rasvakin oli xtraa.
Muuten ko. merkkiin ollut tyytyväinen muiden tuotteiden kohdalla.
xtra tuotteet
6
2099
Vastaukset 6
- elliivo
Eilen käytin Xtra vehnäjauhoja pizzan leivontaan ja nousi samalla tavalla kuin muistakin merkeistä tehtynä.
- app.
voisin itse kuvitella että sillä käyttämälläsi hiivalla on enemmän tekemistä sen kohoamisen kanssa kun jauhoilla.. mutta en sitten tiedä.
- Anonyymi
Olen käyttänyt mm.käsiastian pesuaine muistaakseni 1,50 e kun fairy maksaa 3,5-4,0e hirvittävä hintaero brändi maksaa köyhällä ei oo varaa ostaa fairya
- Anonyymi
XTra ketsuppi ei ole niin hyvää, kun lidlin alle euron Kania ketsuppi, joka on kiinteämpää ja voimakkaamman makuista, kuin XTran ketsuppi, joka on aika vetistä litkua.
- Anonyymi00005
Nousee se,et vain osaa.
- Anonyymi00006
Pirkka vehnäjauhot ovat hyviä. En osta jauhoja ässästä ellei ole pakko enkä todellakaan tuon merkkisiä. Ei myöskään kiinnosta kokeilla k-menu jauhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???311192- 106963
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha614916- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666