Vihdoinkin oikean oloista pizzaa minimi hiilihydraateilla... Pohjaksi kaupan tortilla (ohut lätty) punnitsin ja painaa n.26g (ei voi olla paljoa hiilareita)päälle pyrettä kinkkua oreganoa sipulia katkoja juustoa ym... Lopuksi mikroon pariksi minuutiksi... Aivan mahtavan makuista punkun kaa:D
Pizzaa
5
2966
Vastaukset
- Hourula
Mikset saman tie tee uunissa? tulisi varmaan parempaa. Paljos noissa tortilloissa on hiilareita per 100g?
- tanaka
varmaan ihan hyvää,mutta korvaapa se tortilla joko ruispohjaisella rieskalla tai reilulla rukisella, kuitupitoisella leivällä.
- Minimointiin..
Nooh,tuota kokeilin vaan saada mahdollisimman aidon makuista pizzaa minimi hiilareilla ja tortilla pohjalla se mielestäni onnistuu parhaiten. Niitäkin löytyy täysjyvästä tehtyjä. Leivät ovat painavampia ja siten sisältävät hiilareita myös enemmän. Tuossa lätyssä on hiukan yli puolet painostaan hiilareita jotain 14g kappale. Tuota ei varsinaisesti paisteta kypsäksi vaan tuote on kypsää jo pakkauksessa joten lämmitys onnistuu mikrossa ekoloogisemmin virrankulutuksen suhteen eikä maussa ole eroa tavan uuniin verrattuna. Pohjia voi myös hieman kuivattaa pitämällä pakkausta avattuna pari tuntia ennen käyttöä, niin täyte voi olla kosteampaa ja pohja imee sitä tehokkaammin ja lopputulos on mehevämpi. Yksi runsastäytteinen pizza syöjää kohden riittää hyvin ja lisäkkeenä voi tarjoilla pizzerioista tuttua salaattia, niin makunautinto on huipussaan. Punkkua unohtamatta;D
- Miraclee
Minimointiin.. kirjoitti:
Nooh,tuota kokeilin vaan saada mahdollisimman aidon makuista pizzaa minimi hiilareilla ja tortilla pohjalla se mielestäni onnistuu parhaiten. Niitäkin löytyy täysjyvästä tehtyjä. Leivät ovat painavampia ja siten sisältävät hiilareita myös enemmän. Tuossa lätyssä on hiukan yli puolet painostaan hiilareita jotain 14g kappale. Tuota ei varsinaisesti paisteta kypsäksi vaan tuote on kypsää jo pakkauksessa joten lämmitys onnistuu mikrossa ekoloogisemmin virrankulutuksen suhteen eikä maussa ole eroa tavan uuniin verrattuna. Pohjia voi myös hieman kuivattaa pitämällä pakkausta avattuna pari tuntia ennen käyttöä, niin täyte voi olla kosteampaa ja pohja imee sitä tehokkaammin ja lopputulos on mehevämpi. Yksi runsastäytteinen pizza syöjää kohden riittää hyvin ja lisäkkeenä voi tarjoilla pizzerioista tuttua salaattia, niin makunautinto on huipussaan. Punkkua unohtamatta;D
Tosi hyvä idea! Itse oon vaan tehny pizzaa ILMAN minkäänlaista pohjaa, sekin toimii kun juusto sitoo koko lätyn (tosin haarukka ja veitsi-linjalla suuhun), mutta seuraavalla kerralla laitankin pohjalle tortillaläpyskän :P ja sitä viiniä oheen ;)
- Tri Rilli
Toinen konsti on tehdä munakaspizza, paistellaan ensin täytteet pannulla ja siihen lisätään sekoitetut kananmuna lisätty vesi (1 rkl vettä/kananmuna), laitetaan päälle tomaatti siivut pizzamauste ja lopuksi mozzarellajuustoa, virta pois levystä tässä vaiheessa ja pannuun kansi päälle, odotetaan 20 minuuttia ja sitten vain kimppuun, maistuu ihan oikealle pizzalle, eikä ole paljoa hiilareita. Sitä ei siis paisteta sen enempää, vaan heti kun kananmunat on kaadettu pannulle, virta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504