Missä suklaassa vähiten rasvaa

Suklaan ystävä

Hei,


oletteko tutkineet että missä kaupasta saatavassa suklaassa on vähiten rasvaa?

Itse olen sen verran tutkinut että:


-Mars suklaapatukka, 17% rasvaa

-Snickers suklaapatukka, 27% rasvaa

-Fazerin sininen, 33% rasvaa

-Fazerin Kismet, 30% rasvaa

-Fazerin Geisha, 35% rasvaa

-Fazerin Marianne, 11% rasvaa

-Fazerin Amerikan pastillit, 19% rasvaa

-Fazerin dumle, levy, 27% rasvaa, konvehdit 21% rasvaa

-Royal suklaapähkinä, 39% rasvaa

-Tupla, 20% rasvaa

-M&M pähkinä, 26,9%

-M&M suklaa, 26,9%

8

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerroppas

      sinä tätä tietoa tarvitset ?

      • minuakin

        Miksi luetteloida "suklaan" rasvamäärää? Tuo lista ei juurikaan sisällä suklaata, vaan yleensä silkkaa sokeria ja muita täyteaineita!


      • tekosyy

      • En pistä suuhuni...
        tekosyy kirjoitti:

        tumma terveellisintä.
        http://www.suklaayhdistys.com/nippelitieto.php
        ja koko kirjo
        http://www.suklaayhdistys.com/

        En ymmärrä, miten joku voi syödä suklaata. Olen syönyt sitä vähän joskus aikoinaan, mutta onneksi ei tee mieli, ei sitten yhtään. Kaikki minulle toimitetut suklaarasiat kannan sukulaispennuille. Ylimakeaa ja tahmaista, en tykkää myöskään jälkiruuista. Enkä ole diabeetikko. Makunsa kullakin.


      • kukaan voi syödä sipsejä
        En pistä suuhuni... kirjoitti:

        En ymmärrä, miten joku voi syödä suklaata. Olen syönyt sitä vähän joskus aikoinaan, mutta onneksi ei tee mieli, ei sitten yhtään. Kaikki minulle toimitetut suklaarasiat kannan sukulaispennuille. Ylimakeaa ja tahmaista, en tykkää myöskään jälkiruuista. Enkä ole diabeetikko. Makunsa kullakin.

        Suklaa on herkkua mutta en taas itse tajua miten kukaan voi syödä sipsejä. Hyi hemmetti, maistuvat eltaantuneelta rasvalta joka on levitetty kuivahtaneen perunankuoren päälle. Ei siinä maistu mikään muu kuin suola ja rasva, yhtä hyvin voisin nuolla rasvapakettia ja sen jälkeen sirotella kielelle suolaa ja maku"nautinto" olisi sama.


    • suklaata

      Lindt 99% sisältää rasvaa 25g/100g, ja on suklaata.

    • vastaus....

      Siinä mikä maistuu pahimmalta. Syökää suklaanne hyvällä omallatunnolla, ostakaa pieniä levyjä tai patukoita niin voi syödä kunnon kamaa eikä tartte miettiä rasvoja.

      • saa tietoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe