Mies ja aamutakki

N kysyy

Sellaista kysyisin, että mitä tekee miehellä, joka käyttää aamutakkia!?
En mä ole koskaan käyttänyt aamutakkia - eikä myöskään kukaan tuntemani!

31

1631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N kysyä

      Elikkä miten pitäisi suhtautua mieheen, joka käyttää aamutakkia!? Voitteko kuvitella: aamutakkia?

    • disadora

      sellainen voi haitata?? Jos viihtyy aamutakissaan niin anna viihtyä.

      • N kysyy

        Mutta mitä se sillä viestittää? Että nyt on aamuko?


      • disadora
        N kysyy kirjoitti:

        Mutta mitä se sillä viestittää? Että nyt on aamuko?

        sillä mitään kummempaa viestittää sitten..ei tuo nyt vakavaa ole ellei aamutakki sitten ole ihan pinkki ja siinä jotain perhosia heh


      • N kysyy
        disadora kirjoitti:

        sillä mitään kummempaa viestittää sitten..ei tuo nyt vakavaa ole ellei aamutakki sitten ole ihan pinkki ja siinä jotain perhosia heh

        Ei ole vaan ihan miehekkään värinen, mutta mua huolestuttaa että se omii koko aamun itselleen, kun mulla ei ole aamutakkia.


      • sitä :
        N kysyy kirjoitti:

        Mutta mitä se sillä viestittää? Että nyt on aamuko?

        heti aamutuimaan alkaa viestittää jotain halvatun kutusignaaleja arvon naisille?


    • on....
      • N kysyy

        En katsoisi sekuntiakaan, jos pitäisi aamutakkiaan noin retuperäisesti. Se on kyllä hyvin kiedottu ympärille.


      • voihan....

      • tuo on kylpytakki.



    • ......

      mitä tekee miehellä, joka käyttää isänpäivälahjaansa (harva äijä niitä itse hankkii)? Jaa-a.

      • N kysyy

        joka ostaa aamutakkeja lahjaksi ja mies sanoi kyllä ostaneensa sen itse jostain ulkomailta työreissullaan.


      • N kysyy kirjoitti:

        joka ostaa aamutakkeja lahjaksi ja mies sanoi kyllä ostaneensa sen itse jostain ulkomailta työreissullaan.

        Minä en tiedä ketään, jolla olisi aamutakki, mutta minullakin on kylpytakki. Mutta ainoat oikeat tavat päätyä sellaisen omistajaksi on, että sen varastaa hotellista tai vaimo ostaa lahjaksi.


      • N kysyy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä en tiedä ketään, jolla olisi aamutakki, mutta minullakin on kylpytakki. Mutta ainoat oikeat tavat päätyä sellaisen omistajaksi on, että sen varastaa hotellista tai vaimo ostaa lahjaksi.

        millainen ihminen käyttää aamutakkia?


      • sdkjfg
        N kysyy kirjoitti:

        millainen ihminen käyttää aamutakkia?

        Olen ihan kunnon ihminen.


      • N kysyy kirjoitti:

        millainen ihminen käyttää aamutakkia?

        Minä en viikolla ehtisi moista käyttää ja viikonloppuna herään vasta iltapäivällä, jolloin aamutakin käyttö olisi selvä etikettivirhe. ;-)


      • N kysyy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä en viikolla ehtisi moista käyttää ja viikonloppuna herään vasta iltapäivällä, jolloin aamutakin käyttö olisi selvä etikettivirhe. ;-)

        mieleen joku Sherlock Holmes, mutta ei onneksi polta piippua.


      • itseni :
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä en tiedä ketään, jolla olisi aamutakki, mutta minullakin on kylpytakki. Mutta ainoat oikeat tavat päätyä sellaisen omistajaksi on, että sen varastaa hotellista tai vaimo ostaa lahjaksi.

        sain aamutakkini joululahjaksi mummovainaaltani (ei ollut vainaa vielä lahjan antamishetkellä)


    • aamutakki....

      Kun herään aamulla ja lähden vessaan, on pakko pukea jotain ylleen.
      Aamutakki on helpoin ja nopein...

      Alastiko sinä hoidat aamutoimet?

      Ai niin...kerrostalossa saattaa ollakin niin kuuma että tarkenee...

      • N kysyy

        aamutoimet?


      • sitä......
        N kysyy kirjoitti:

        aamutoimet?

        Lähdetkö itse töihin suoraan sängystä?


      • N kysyy
        sitä...... kirjoitti:

        Lähdetkö itse töihin suoraan sängystä?

        noin. Ei kerkiä juomaan edes aamukahvia kun on niin kiire aina.


      • osaa.......
        N kysyy kirjoitti:

        noin. Ei kerkiä juomaan edes aamukahvia kun on niin kiire aina.

        Luulisin kuitenkin enemmistön ehtivän edes vessaan, ehkä pesemään vähintään hampaat, ajamaan parran tai meikkaamaan, ehkä jopa kampaamaan hiuksetkin ennen duunivaatteiden pukemista...


      • .....
        N kysyy kirjoitti:

        noin. Ei kerkiä juomaan edes aamukahvia kun on niin kiire aina.

        "on niin kiire aina."

        Aamutakkia käyttävät rennosti ottavat mukavat ihmiset.

        Itse juon kahvini ja teen muutkin aamutoimeni kaikessa rauhassa huolimatta siitä mihin aikaan herään. Kyllä rennosti ottaminen ja hyvä omalla ajallaan etenevä elämä on tärkeämpää kuin työkiireet tai muut toissijaiset asiat. Jos myöhästyn töistä niin se on työpaikan ongelma.


    • rapiskarpalo

      ei antanut kenenkään käyttää edes kylpytakkeja ja se sai sillä fobiallaan niin armottoman kammon muksuihinkin aikaiseksi, että nykyisin meillä kaikilla on onni käpertyä kylpytakkien sisään ja aamutakki on siitä hyvä kun aamulla pyyhkäset veskiin niin sillä reissulla et voi tietää kuinka moneen lapsesi kaveriin törmäät ja iät menevät poikien kavereiden kohdalla 16-n.20vuotiaisiin ja likan frendien kohdalla 13-16vuotisiin. Hyvinkin kätsä takki kun nakuna goijaa :>>

      Mä tekisin paljonkin semmoisella miehellä ja myös miehellä joka ei käytä (muistan kun eräskin mies istui kylpytakki päällä kiikustuolissaan, eikä yhtään pahan näköinen), mitä välii kunhan sitä ei häiritse mitä muut käyttää (vaatteiden puolesta ja varsinkin himassa)

    • scale

      miehellä voi tehdä ihan samoja asioita kuin silläkin äijällä joka herää tukka pystyssä ja kävelee lyhyissä kalsareissaan muniaan raapien aamukuselle.

      Itse olen pikemminkin tuo jälkimmäinen vaihtoehto.
      Kylpytakki mulla on ja en oikein pidä siitäkään, saunan jälkeen on mukavampi pyyhe lanteilla, kuin hiostava kylpytakki.

    • k32v

      >En mä ole koskaan käyttänyt aamutakkia - eikä myöskään kukaan tuntemani!

      Ja siksi muutkaan eivät saa käyttää?

      Doh. No jopa on.

      Mielestäni aamutakki on ihan yhtä hieno vaatekappale, kuin esim. essu.

    • kylpytakki ainakin lämmittää.

    • KoppavaHoro

      mun poikaystävälläni on sekä kylpy- että aamutakki. Ensimmäisen on ostanut itse ja käyttää sitä kotonaan. Jälkimmäisen ostin minä ja sitä hän käyttää täällä minun luonani.

      Minä ostin reilu vuosi sitten itselleni aamutakin ja se on huippuihana.

    • tavisman

      Miten se aamutakki sua uhkaa?

      Ihmisillä on erilaisia tapoja. Se, että et ole jotain tapaa vielä ennen nähnyt, ei tarkoita että se olisi jotenkin paha tai epäiltävä. Se tarkoittaa vain että kokemusmaailmasi on rajoittunut. Elä sen kanssa.

      Jos tuo on todella suurin ongelmasi, sulla menee varmaan aika hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe