Lyhyt kysymys eikä rajoituta vain Helsinkiin...
Itse äänestän Eliteä.
Missä ravintolassa paras vorschmack?
8
3305
Vastaukset
- StadinArska
Originaali on paras. Eli paikka on Savoy.
- luttunen
Savoyn on loistava, Eliten ja Kosmoksen myös hyviä. Lasipalatsissa olen syönyt myös hyvää vorschmackia mutta en tiedä onko se siellä aina listalla.
- Komppaan mieluusti
Savoy on ihan ehdoton. Niillä on perinneruuat ihan kohdallaan. Savoyhan on kuuluisa myös paistetuista silakoistaan. Kaupungin parhaat, ehdottomasti.
- StadinArska
On ollut Savoyssa töissä vuosia.
Siksi se on hyvää! - exxon
StadinArska kirjoitti:
On ollut Savoyssa töissä vuosia.
Siksi se on hyvää!Moro vaan, Tottakai Savoyn on paras, olin siellä aikoinaan joskus -83-85 vuoden kyökin puolella, mahtavaa oli, muistaako kukaan sitä juhlakerroksen shakkimestaria!
- Maistuupi
1. Kosmos
2. Savoy
3. Elite- tietenkin perinteisesti
Sea Horsessa, on se niin hyvää!
- asdeasd
Lasipalatsissa ehdottomasti parasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897