"Kun en löytäny pumppuu, täyty ajaa palstoil."
Osaatko selittää, mistä on kyse ja mitä murretta tuo on?
Tiedätkö
8
2770
Vastaukset
- min miälest
on lähinnä sitä Peteliuksen Kuusaalaist.
Palstoil = Polkupyörän vanteilla / lutoil kumil.- Aloittaja
Taiat olla itekkii kuusaalaisii, kun tiesit heti,mistä on kyse ;)
Kuusaan murrettahan se on, vaikka jotkut väittää, että sellast murretta ei oo olemassakaa. - pyörillä
Aloittaja kirjoitti:
Kuusaan murrettahan se on, vaikka jotkut väittää, että sellast murretta ei oo olemassakaa....
- sitä, että
pyörillä kirjoitti:
...
Mennään autolla?
- Kuusalt
Aloittaja kirjoitti:
Kuusaan murrettahan se on, vaikka jotkut väittää, että sellast murretta ei oo olemassakaa.vaan murrettomuusalueelt Kouvolast.
- Aloittaja
Kuusalt kirjoitti:
vaan murrettomuusalueelt Kouvolast.
Nii joo, kouvolalaisiihan myä nyt virallisest ollaakin,
vaikka miä oon kyl päättäny, että miä pysyn aina vaa kuusaalaiseen:) - min miälest
Aloittaja kirjoitti:
Nii joo, kouvolalaisiihan myä nyt virallisest ollaakin,
vaikka miä oon kyl päättäny, että miä pysyn aina vaa kuusaalaiseen:)Hyvin aateltu ja siähän voit olla vaik Kouvolan Kuusaalt, mut ooks miä sit Kouvolan Kouvolast vai vaan asemalt.
- Aloittaja
min miälest kirjoitti:
Hyvin aateltu ja siähän voit olla vaik Kouvolan Kuusaalt, mut ooks miä sit Kouvolan Kouvolast vai vaan asemalt.
Jos siä oot ihan alkuperäsest Kouvolast,
niin miä sanoisin, että siä oot siis ihan Kouvolast vaa.
Miä oon siis Kouvolan Kuusaalt, mut paljasjalkaseen kuusaalaiseen miä tunnen olevani aina ihan kuusaalain vaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974193
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.773459Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723074SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062141Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302071- 41870
- 73801
- 52776