"Kun en löytäny pumppuu, täyty ajaa palstoil."
Osaatko selittää, mistä on kyse ja mitä murretta tuo on?
Tiedätkö
8
2734
Vastaukset
- min miälest
on lähinnä sitä Peteliuksen Kuusaalaist.
Palstoil = Polkupyörän vanteilla / lutoil kumil.- Aloittaja
Taiat olla itekkii kuusaalaisii, kun tiesit heti,mistä on kyse ;)
Kuusaan murrettahan se on, vaikka jotkut väittää, että sellast murretta ei oo olemassakaa. - pyörillä
Aloittaja kirjoitti:
Kuusaan murrettahan se on, vaikka jotkut väittää, että sellast murretta ei oo olemassakaa....
- sitä, että
pyörillä kirjoitti:
...
Mennään autolla?
- Kuusalt
Aloittaja kirjoitti:
Kuusaan murrettahan se on, vaikka jotkut väittää, että sellast murretta ei oo olemassakaa.vaan murrettomuusalueelt Kouvolast.
- Aloittaja
Kuusalt kirjoitti:
vaan murrettomuusalueelt Kouvolast.
Nii joo, kouvolalaisiihan myä nyt virallisest ollaakin,
vaikka miä oon kyl päättäny, että miä pysyn aina vaa kuusaalaiseen:) - min miälest
Aloittaja kirjoitti:
Nii joo, kouvolalaisiihan myä nyt virallisest ollaakin,
vaikka miä oon kyl päättäny, että miä pysyn aina vaa kuusaalaiseen:)Hyvin aateltu ja siähän voit olla vaik Kouvolan Kuusaalt, mut ooks miä sit Kouvolan Kouvolast vai vaan asemalt.
- Aloittaja
min miälest kirjoitti:
Hyvin aateltu ja siähän voit olla vaik Kouvolan Kuusaalt, mut ooks miä sit Kouvolan Kouvolast vai vaan asemalt.
Jos siä oot ihan alkuperäsest Kouvolast,
niin miä sanoisin, että siä oot siis ihan Kouvolast vaa.
Miä oon siis Kouvolan Kuusaalt, mut paljasjalkaseen kuusaalaiseen miä tunnen olevani aina ihan kuusaalain vaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005