Että minä halveksin juppeja. Etenkin juppeja, jotka pitävät yllä elitististä kuvaansa velaksi, yli varojensa elämällä. On se perkule että pitää olla hienoa lukaalia (joka pitää sitten pakkomyydä kun onnettomasti hoideltu talous kaatuu ja kellahtaa), kiiltonahkakenkää pitää olla, viimosen päälle hienoa kaaraa rengasraudalla ja ilman, pitää olla kulissit "hienosta elämästä". Vaikka kaikki on rakennettu ei-minkään päälle (ei koulutusta, ei kykyä normityöhön). Pelkkää taitamatonta höttöä koko teatteri. Voisi miehellä olla asiat taloudellisestikin hyvin jos olisi ollut älliä hoitaa asiat niin kuin fiksumpi olisi tehnyt. Mutta no, oma on surkeutensa. Se on voi voi. Sitä vain että turha itkeä kun itse munaa ja mokaa. Mitä laittaa vielä exänsä omia töppäilyjään aina selittelemään. Exä antaa vähän päästä aina lausuntoja, jotka nekin tekevät arvon (?) laulajalle vain ja ainoastaan hallaa. Otsikotkuten "Nina kertoo:'Olin yksinäinen Tapanin rinnalla!" yms. Tapanin "vaikeudesta". Ammattitaitoista toimintaako managerilta, vai mikä asioidenhoitaja Nina af Enehjel hänelle nyt onkaan? Ainakin pysyy itse otsikoissa kun lehdissä koko ajan on vinkumassa kuinka Tapani sitä ja sitten se myös tätä, se Tapani..Ja tota. Sitten se uuvahti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1645942
Ei ole
27
1168
Vastaukset
- miljonäärimonni
Eihän nuo ole velat eikä mitkään.Ainakin Tapani on elänyt täysillä.Sinun kaltaiset ruikuttavat keskustelupalstoilla.
- Tapsalla missitason
vaimo. Ei kait se ilmaiseksi tuollaiselle tuohinaamalle...
- tuo tuntuu
asioita hoitavankin. On se Tapsallekin vaan senverran rahaa, että kämppä on menossa myyntiin.
- haa XDXD
Ja sinä itse et täällä pölise? He he mitä kaksinaaamaisuutta, pöljä. Ja mikäs vakooja sinä olet kun olet perillä muiden elämänsisällöstä, niitten jotka täällä kirjoittelevat? Mietippäs vähän mitä kirjoitat. Huvittava olet :)
- Gilla*
Onko Tapani muka joskus väittänyt olevansa kovinkin rikas ? Ainakin keikallaan sanoi, pilke silmässään,että " ei ole mahhaa, mutta ei ole rahhaakaan."
Lehtihaastattelussa sanoi ,että ettei hän ole koskaan välittänyt rahasta, eikä ymmärtänyt niiden asioiden päälle. Tapsa kertoi,että hänellä on velkaa yhtäpaljon, kun kollegoillaan on varallisuutta. Joten ei Tapsa esitä mitään juppia. Päinvastoin Tapsahan vihaa niitä. Sanoi kerran lehtihaastattelussa,ettei asuisi Espoossa jos ei olisi pakko. Espoossa ihmisten elämänsisältö on kuulemma isot autot ja pienet kännykät.
Jos ja kun laulajalla on siistit ja tyylikkäät vaatteet ei se oli mitään pröystäilyä vaan yleisön kunnioittamista. Tapsahan on yleisön edessä aina tyylikkäästi ja siististi pukeutunut, kuten laulajan pitääkin olla.- wanharouwa
tuota selitystä riittää :)
Vai ei ole koskaan välittänyt eikä ymmärtänyt rahan päälle...ehkä olisi kuitenkin kannattanut edes sen verran opiskella, ettei nyt perhettä aivan tuhoon syöksisi.
Muuten Sinä kun tunnut kaiken tietävän ja toimit tällä palstalla lausuntoautomaattina, niin tiedät sitten varmaan senkin, että mikä se oikein pakottaa TK:n asumaan Espoossa?!
Mitä tulee isoihin autoihin, niin TK:han nimenomaan on aina itse suosinut isoja autoja, että taitaa nuo lausunnot osua omaan nilkkaan ;)
Mitä taas pukeutumiseen tulee, on täällä Suomessa muitakin artisteja jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja hyvänlaatuisiin vaatteisiin, silti ei velka lyö toista korvalle.
Nyt ymmärrän, miksi eräs Ninan sukulainen menneellä viikolla oli hyvin kiusaantunut kun puhe kääntyi TK:hon....totesi, ettei halua kuulla eikä puhua koko miehestä! - mullikan
wanharouwa kirjoitti:
Vai ei ole koskaan välittänyt eikä ymmärtänyt rahan päälle...ehkä olisi kuitenkin kannattanut edes sen verran opiskella, ettei nyt perhettä aivan tuhoon syöksisi.
Muuten Sinä kun tunnut kaiken tietävän ja toimit tällä palstalla lausuntoautomaattina, niin tiedät sitten varmaan senkin, että mikä se oikein pakottaa TK:n asumaan Espoossa?!
Mitä tulee isoihin autoihin, niin TK:han nimenomaan on aina itse suosinut isoja autoja, että taitaa nuo lausunnot osua omaan nilkkaan ;)
Mitä taas pukeutumiseen tulee, on täällä Suomessa muitakin artisteja jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja hyvänlaatuisiin vaatteisiin, silti ei velka lyö toista korvalle.
Nyt ymmärrän, miksi eräs Ninan sukulainen menneellä viikolla oli hyvin kiusaantunut kun puhe kääntyi TK:hon....totesi, ettei halua kuulla eikä puhua koko miehestä!Jos on asiansa huonosti hoitanut,niin ei sellaiselle anneta miljoonaaeuroa lainaa.
En olisi uskonut sinusta,että sorrut vihjailuun ja juorujen levittelyyn.
Olen pettynyt sinuun.Inhota voi ,vaikkapa T.Kansaa ,mutta lapselliset vyön alle lyönnit ovat näköjään AKKOJEN tapa. - helpommin
mullikan kirjoitti:
Jos on asiansa huonosti hoitanut,niin ei sellaiselle anneta miljoonaaeuroa lainaa.
En olisi uskonut sinusta,että sorrut vihjailuun ja juorujen levittelyyn.
Olen pettynyt sinuun.Inhota voi ,vaikkapa T.Kansaa ,mutta lapselliset vyön alle lyönnit ovat näköjään AKKOJEN tapa....jos nimenä on Tapani Kansa. Kuningas on etuoikeutettu, köyhänä kuplanakin.
- muutenkin kiertelevää
hommaa tekevän laulajan asumaan Espoossa ja vielä kaikkein kalleimmalla alueella? Muut laulajat pystyvät kyllä hoitamaan asioitaan vaikka asuisivat jossain korvessa.
- meitsi.
muutenkin kiertelevää kirjoitti:
hommaa tekevän laulajan asumaan Espoossa ja vielä kaikkein kalleimmalla alueella? Muut laulajat pystyvät kyllä hoitamaan asioitaan vaikka asuisivat jossain korvessa.
Jos olisin apsa niin myisin sen yli-ison talon pois ja ostaisin jonkun kauniin ja kodikkaan 150-200 neliöisen omakotitalon jostain rauhalliselta ja luonnonläheiseltä paikkaa pääkaupunkiseudulta.
- dear wanharouwa parka
wanharouwa kirjoitti:
Nyt ymmärrän, miksi eräs Ninan sukulainen menneellä viikolla oli hyvin kiusaantunut kun puhe kääntyi TK:hon....totesi, ettei halua kuulla eikä puhua koko miehestä!kun sinä niin htin hyvin tunnet Ninan, olisin odottanut, että tiesit, ettei Nina ikinä ollut tuollaista lausuntoa iltapäivälehteen antanut. Mutta suakin vietiin 6-0, niin hyvä ystävä kuin Nina sulle onkin, ja niin ikävästi kuin hyvän ystäväsi lasten isästä täällä jatkuvasti kirjoitat. Nämä lapset ovat varmaan tosi kiitollisia äidin hyvästä ystävästä.
Ja vielä pikku muistutus toiseen asiaan. Klabbihan se vasta kova liikkumaan onkin, varsinkin kun myi veneensäkin pois. Mutta piippu maistuu. Eikä siinä mitään pahaa olekaan. Nääs mun mielestä kuuskymppiset saavat tehdä ihan niinkuin haluavat. Reetu taitaa sentään vähän pelata tennistä ja Paula sauvottelee. Tapsan tiedän hiihtävän ja soutelevan. Ihan hyvää liikuntaa tuon ikäiselle. - wanharouwa
dear wanharouwa parka kirjoitti:
kun sinä niin htin hyvin tunnet Ninan, olisin odottanut, että tiesit, ettei Nina ikinä ollut tuollaista lausuntoa iltapäivälehteen antanut. Mutta suakin vietiin 6-0, niin hyvä ystävä kuin Nina sulle onkin, ja niin ikävästi kuin hyvän ystäväsi lasten isästä täällä jatkuvasti kirjoitat. Nämä lapset ovat varmaan tosi kiitollisia äidin hyvästä ystävästä.
Ja vielä pikku muistutus toiseen asiaan. Klabbihan se vasta kova liikkumaan onkin, varsinkin kun myi veneensäkin pois. Mutta piippu maistuu. Eikä siinä mitään pahaa olekaan. Nääs mun mielestä kuuskymppiset saavat tehdä ihan niinkuin haluavat. Reetu taitaa sentään vähän pelata tennistä ja Paula sauvottelee. Tapsan tiedän hiihtävän ja soutelevan. Ihan hyvää liikuntaa tuon ikäiselle.Koetahan pysyä totuudessa vaikka oletkin tikahtumaisillasi siellä :)
En ole milloinkaan väittänyt tuntevani Ninaa henk.kohtaisesti. Sen sijaan joitakin ihmisiä hänen lähisuvustaan tunnen kyllä.
En ole myöskään missään väittänyt Ninan antaneen tuota lausuntoa lehdille.
Taitaa Sinulla mielikuvitus tehdä tepposia kun tuollaisia väität :)
Kun nyt taas vedit tuon Klabbin tähänkin asiaan, niin olisit ottanut asioista selkoa...nimittäin Klabbi kyllä harrastaa sauvakävelyä.
Ja TK muuten on pienen ikänsä vetänyt paperossia....että näin :) - kelaapa vuosi ja vähän toista
wanharouwa kirjoitti:
Koetahan pysyä totuudessa vaikka oletkin tikahtumaisillasi siellä :)
En ole milloinkaan väittänyt tuntevani Ninaa henk.kohtaisesti. Sen sijaan joitakin ihmisiä hänen lähisuvustaan tunnen kyllä.
En ole myöskään missään väittänyt Ninan antaneen tuota lausuntoa lehdille.
Taitaa Sinulla mielikuvitus tehdä tepposia kun tuollaisia väität :)
Kun nyt taas vedit tuon Klabbin tähänkin asiaan, niin olisit ottanut asioista selkoa...nimittäin Klabbi kyllä harrastaa sauvakävelyä.
Ja TK muuten on pienen ikänsä vetänyt paperossia....että näin :)taaksepäin kirjoituksiasi.
Minä taas en ole väittänyt etteikö Tapsa polta, näkyyhän se Tango-dokumentissakin.
Kuuntelin juuri Tapsan tuoreen haastattelun ja muutaman uuden kappaleen sen ohessa. Toivottavasti sinäkin kuuntelet, etkä taas pelkästa inhosta lyttää. Hienoja Toivasen sävellyksiä ja ainakin mun mielestä koskettavia Kansan sanoituksia. Turha varmaan toivoa, että Ojalan Iskelmä soittaisi.
Muuten, katsopas Tapsan kotisivulta Euroviisu-haastattelu marraskuulta. Ainakin mun mielestä ihan realistisen uskottava kehuryöppy klabbin suuntaan.
Se, että vedin klabbin, johtuu siitä, että itse olet vetänyt sen sata kertaa Tapsan klabbin-sivuilla eri tilanteissa mukaan. Siitäkin on jäänyt jälki.
Edelleen uskon tietäväni, että kiukuksesi ko herrat tulevat esiintymään vielä yhdessä, ehkä useastikin. Mulle kelpaa molemmat, nääs! - wanharouwa
kelaapa vuosi ja vähän toista kirjoitti:
taaksepäin kirjoituksiasi.
Minä taas en ole väittänyt etteikö Tapsa polta, näkyyhän se Tango-dokumentissakin.
Kuuntelin juuri Tapsan tuoreen haastattelun ja muutaman uuden kappaleen sen ohessa. Toivottavasti sinäkin kuuntelet, etkä taas pelkästa inhosta lyttää. Hienoja Toivasen sävellyksiä ja ainakin mun mielestä koskettavia Kansan sanoituksia. Turha varmaan toivoa, että Ojalan Iskelmä soittaisi.
Muuten, katsopas Tapsan kotisivulta Euroviisu-haastattelu marraskuulta. Ainakin mun mielestä ihan realistisen uskottava kehuryöppy klabbin suuntaan.
Se, että vedin klabbin, johtuu siitä, että itse olet vetänyt sen sata kertaa Tapsan klabbin-sivuilla eri tilanteissa mukaan. Siitäkin on jäänyt jälki.
Edelleen uskon tietäväni, että kiukuksesi ko herrat tulevat esiintymään vielä yhdessä, ehkä useastikin. Mulle kelpaa molemmat, nääs!Kelaahan vaan itse. En ole missään kertonut olevani Ninan läheinen ystävä. Jos löydät sellaisen repliikin minun kirjoittamanani niin ole kiltti ja pistä linkki kyseiseen viestiin.
Sama pätee myöskin Ninan tiedotuksiin veloista, linkkiä vaan kehiin.
Klabbin palstalle taas olen kirjoittanut hyvin vähän, ei taatusti löydy ensimmäistäkään sataa viestiä, löytyyköhän edes kymmentä....no ehkä sen verran voi löytyäkin.
Kyllähän se on niin, että ystäväsi Justiinax (vai oletko kenties sama persoona) siellä riekkui milloin mitäkin ja niihin sitten tuli joskus vastailtua. - Safira~
kelaapa vuosi ja vähän toista kirjoitti:
taaksepäin kirjoituksiasi.
Edelleen uskon tietäväni, että kiukuksesi ko herrat tulevat esiintymään vielä yhdessä, ehkä useastikin. Mulle kelpaa molemmat, nääs!Helkkari sentään ,että minuulta pääsi menemään ohi tuo haastattelu! Mitä Tapsa siinä jutteli ? Puhuttiinko siinä uudesta levystä vai jostain muustakin? Minkälaisia tai minkänimisiä ne Tapanin uudet laulut oli joita siinä soitettiin ?
- koska oli tieto, että haast...
Safira~ kirjoitti:
Helkkari sentään ,että minuulta pääsi menemään ohi tuo haastattelu! Mitä Tapsa siinä jutteli ? Puhuttiinko siinä uudesta levystä vai jostain muustakin? Minkälaisia tai minkänimisiä ne Tapanin uudet laulut oli joita siinä soitettiin ?
alkaisi klo 00.05, mutta ei alkanutkaan, ja touhusin jotain muuta. Sitten n. 20 minuuttia myöhemmin se olikin jo menossa, enkä kuullut alusta asti minäkään. Mielestäni Tapsa oli tosi rauhallinen jutuissaan, eikä sitä ylienergistä temperamenttia nyt välittynyt, mitä kieltämättä loppuvuoden jutuissa oli läsnä. Kuulin n. 2,5 laulua, ensimmäisen nimestä en tiedä, mutta mun mielestä lupaa paljon. Samoin toinen Rakkautemme kuolema, josta Tapsa sanoi jotenkin niin, että ko kappale on hieman sanoitukseltaan ehkä naiivi. Mutta mun mielestä upea. Sitten tuli vielä tuo Äidin Pikkupojan paluu, missä ilman muuta parasta teksti Vxeineen, Irwineineen ja Junnuineen.
Jos joku tietää, löytyykö ja mistä tuolta Ylen Areenasta, niin vois laittaa linkin. Toivottavasti Nina liittää tuonne Tapsan kotisivuille ko linkin. - Zori
koska oli tieto, että haast... kirjoitti:
alkaisi klo 00.05, mutta ei alkanutkaan, ja touhusin jotain muuta. Sitten n. 20 minuuttia myöhemmin se olikin jo menossa, enkä kuullut alusta asti minäkään. Mielestäni Tapsa oli tosi rauhallinen jutuissaan, eikä sitä ylienergistä temperamenttia nyt välittynyt, mitä kieltämättä loppuvuoden jutuissa oli läsnä. Kuulin n. 2,5 laulua, ensimmäisen nimestä en tiedä, mutta mun mielestä lupaa paljon. Samoin toinen Rakkautemme kuolema, josta Tapsa sanoi jotenkin niin, että ko kappale on hieman sanoitukseltaan ehkä naiivi. Mutta mun mielestä upea. Sitten tuli vielä tuo Äidin Pikkupojan paluu, missä ilman muuta parasta teksti Vxeineen, Irwineineen ja Junnuineen.
Jos joku tietää, löytyykö ja mistä tuolta Ylen Areenasta, niin vois laittaa linkin. Toivottavasti Nina liittää tuonne Tapsan kotisivuille ko linkin.Meikäläineen kämmäsi myös tuon haastattelun. Olin kokoajan siinä uskossa ,että se tulee vasta nyt ja olin klo.24.00 jälkeen tiiviisti radion ääressä, mutta eihän sieltä mitään Tapsan haaastattelua tullut, vaan se tuli jo sitten lauantain ja sunnuntain vastaisena yönä.
Noh, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Toivottavasti Nina tosiaan linkittäisi tuon haastattelun kotisivuille.
- Hmm?
Mitä teille yleensäkään kuuluu esim. Tapani Kansan raha-asiat ? Eikö julkkiksilal saa olal mitään yksityisyyttä?
- kyllä
Yleisöhän Kansalle palkan maksaa.
- viki +-0
Kautta aikainhan taiteilijat ovat velassa olleet. Ei niistä monellakaan ole käsitystä raha-asioiden järkevästä hoitamisesta.
- hemuli immelman
Aika holtittomasti Tapsa kai sitä rahaa sitten käyttää. Tapsahan oli viime syksyn verotietojen mukaan Suomen toiseksi parhaiten tienaava iskelmäartisti heti Kari Tapion jälkeen. Tapsan tienestit olivat toissavuonna yli 200 000 euroa.
- tyhmä!
Niin se on. Mutta jos osaa laulaa luikauttaa, voi vähemmänkin kyvykäs tehdä paljon rahaa, Suomessa jopa. Mutta jos on ihan totaalisen typerä asioittensa hoitaja, menevät rahat myös viuh viuh vaan. Voi voi.
- laulajan testamentti
tyhmä! kirjoitti:
Niin se on. Mutta jos osaa laulaa luikauttaa, voi vähemmänkin kyvykäs tehdä paljon rahaa, Suomessa jopa. Mutta jos on ihan totaalisen typerä asioittensa hoitaja, menevät rahat myös viuh viuh vaan. Voi voi.
Ei Tapanin velat mitään ihmeellisiä ole.Tavallisella keskituloisella ,40tonnia vuodessa ansaitsevalla ,on helposti asunto ,auto ja muita kulutusluottoja 300000 ekua.
Tapanin tulot tietysti vaihtelevat ,niinkuin kaikilla yrittäjillä.
- noname
Tapani sanoi syksyllä konsertissaan ,että kun Seppo Matintalo pyysi,että Tapsa tekisi "Äidin pikkupoika"- laululle jatko-osan, niin Tapsa ei meinannut suostua siihen. Matintalo oli tokaissut,että" Eikö sulle sitten raha kelpaa ?" Tapsa kertoi vastanneensa ,että: " Kyllä. Mulla on helvetisti velkaa".
- money,money
Minulla on tuttava joka on maanis-depressiivinen, kuten Tapsakin on. Maniavaiheen ollessa päällä tuttavani on hyvin holtiton rahankäytön suhteen. Kerrankin otti 200 000 lainan ja antoi sen koko summan hyväntekeväisyyten.
Ei sitä tiedä vaikaka Tapsakin olisi tehnyt jotain samanlaista ja on saattanut lainailla rahaa kavereilleen ja sukulaisilleen yms. - Kuka vaan
Juppien tekemisiä on hauska katsella ja seurata. eipä¨niistä kannata pulttia ottaa - itsensähän vain nolaavat. Säästä vihasi muuhun. Siinä kyllä oikeassa olet, että harva vaimoke noin tehokkaasti pyrkii miehensä latistamaan ja nolaamaan, jopa sairastuttamaan omalla julkisella/painetulla käytöksellään.
Tapsa ei ole mikään materialisti. Päinvastoin Tapsahan on usein puhunut siitä miten ihmiset liikaa keskittyy haalimaan kaikenlaista krääsää ja kulutustavaraa.
Tapsa on taiteilijaluonne. Ei sillä ole välttämättä ne raha-asioiden hoidot niin hyvin hanskassa,kun sen mielenkiinto on vähän muussa, kuin bisnesten tekemisessä.
Mitä Tapsa sitäpaitsi sille mahtaa ,että toimittajat soittaa Ninalle ja kyselee Tapsan asioista. Syytä siitä toimittajia, älä Tapsaa tai Ninaa.
Enkä mä tohon velka juttuun ota sen enempää kantaa ,kun toisten yksityiset raha-asiat ei kuulu mulle,eikä kenellekkään muullekkaan ulkopuoliselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313040
- 951626
- 1271474
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381316- 901247
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261109- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125950