Mitkä ovat parhaat

hurmaamis- eli iskuvinkkisi?

Vai uskallatko kertoa? Ja iskemisellä ei tarkoiteta nyt väkivaltaa, eli saivartelut pois.

19

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma itsensä.

• Serpico

Kertokaas nyt. Tästähän voi tulla hauskaa. Aika moni vain odottelee että kirjoittaako tänne joku jotain. Jännää.

• Serpico. Annas tulla nyt. Älä pidä meitä enää jännityksessä =8)

• Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Serpico. Annas tulla nyt. Älä pidä meitä enää jännityksessä =8)

Yritetään tänään. Eilen ei Eniro antanut mun vastata. Terkkuja persiiseen.

Eli vehkeilen tilanteen sellaiseksi, että donna tuntee sietämätöntä halua lähestyä minua. Kun hän lopulta lähestyy, pyydän häntä lähemmäksi että voin kuiskata hänelle jotain. Sitten kuiskaan jotain jännää ja nuolaisen isosti naamasta.

• Serpico kirjoitti:

Yritetään tänään. Eilen ei Eniro antanut mun vastata. Terkkuja persiiseen.

Eli vehkeilen tilanteen sellaiseksi, että donna tuntee sietämätöntä halua lähestyä minua. Kun hän lopulta lähestyy, pyydän häntä lähemmäksi että voin kuiskata hänelle jotain. Sitten kuiskaan jotain jännää ja nuolaisen isosti naamasta.

mä luulin, että meni pupu pöksyyn:)

Tuossa oli mielenkiintoista tuo vehkeily. Miten se tapahtuu/ilmenee?

• Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

mä luulin, että meni pupu pöksyyn:)

Tuossa oli mielenkiintoista tuo vehkeily. Miten se tapahtuu/ilmenee?

Niin niin, tietysti se kiinnostaa, mutta eihän sitä taas voi kertoa. Sittenhän mä olisin aseeton ;) Mutta: jotenkin se mielenkiinto on herätettävä. Monesti se on parasta sen kiinnostuksen kohteen kaverin kautta/avulla, sehän on luonnollisinta, eikö?

• Serpico kirjoitti:

Niin niin, tietysti se kiinnostaa, mutta eihän sitä taas voi kertoa. Sittenhän mä olisin aseeton ;) Mutta: jotenkin se mielenkiinto on herätettävä. Monesti se on parasta sen kiinnostuksen kohteen kaverin kautta/avulla, sehän on luonnollisinta, eikö?

näinpä:) Eniro temppuilee täälläkin. Lähdempä luistelemaan. Näkemiin:)

• Kaikki vaan kokeilemaan;)

Naisena on helpointa iskeä mies niin, että tämä luulee olevansa iskijä. Jos kyseessä on haasteita kaipaavan oloinen mies, pitää olla "vaikeasti iskettävä" ja välinpitämättömän ystävällinen. Juuri kun tyyppi on luovuttamassa (tähän voi mennä aikaa:D) voi yllättäen muuttua helpommaksi. Onnistumisen iloa on mukava seurata. Näin mies voi sitten onnellisena viedä "saaliinsa" kotiluolaan;)

• Hjördis_Fläckenblöja

Sellainen tyttömäinen häveliäs hymyily kainosti kulmien alta.
      Harvemmin suoran toiminnan hyökkäystaktiikka on tuottanut toivottua tulosta, sitäkin tullut joskus kokeiltua.

Jos jotain konkreettisempaa vinkkiä toivot niin joudut odottamaan muiden vastauksia. En voi paljastaa kaikkia kikkoja sittenkään.

• zisel

mä teen niin että näytän niin selvästi kiinnostukseni ettei se jää epäselväks idiootillekkaan. Sitten oon suunnilleen silmät pyöreinä joka asiasta että "waaauuu" niinkun se mies olis parhainta mitä olen eläissäni nähnyt ja kokenut. On tähän saakka toiminut joka kerta. Miehet on niin turhamaisia että kun niitä vähän kehuu niin peli on sillä selvä :P

:D

• lisää, oletettavasti. *rakastuttaa*

• zisel
        dazu kirjoitti:

lisää, oletettavasti. *rakastuttaa*

Tosi hyvin sanottu. Sä taidat olla joku tosi kokenut ja menestynyt kun noin älykkäältä vaikutat! ;DD

• zisel kirjoitti:

Tosi hyvin sanottu. Sä taidat olla joku tosi kokenut ja menestynyt kun noin älykkäältä vaikutat! ;DD

mua vaan rakastuttaa aika paljon. *kietoutuu ympärille*

• zisel
        dazu kirjoitti:

mua vaan rakastuttaa aika paljon. *kietoutuu ympärille*

kyllä ihana

• sitte
        zisel kirjoitti:

kyllä ihana

syö kokonaan tuota poikapoloa. Jätä edes jämät.

• Pitää saada nainen vakuuttuneeksi, että olen kiinnostunut juuri hänestä. Eli kyselemällä ja kuuntelemalla, koska naiset ovat persoja puhumaan itsestään. Toinen yhtä tärkeä kikka on saada nainen nauramaan.

• olematta silti välinpitämätön. Yrittäminen, oleminen tai ajatteleminen näkyy päälle eikä toimi - aivan kuten näyttelemisessäkin. Eli roolitkin toimivat jos ne luonnistuvat väkisin puristamatta.

• cat_on_fire

En mä tietoisesti ole koskaan iskenyt kun muutaman tapauksen, niille riitti hieman pidempi katse ja hymy, siinäpä se olikin. Jos mä jostain kiinnostun, se kai sit näkyy päällepäin jotenkin, ja tulee niin luonnostaan etten edes oikein huomaa iskeväni. Olen vain kiinnostunut, useimmiten kyllä muut hoitaa sen iskupuolen.

• mirame81

Hymyä huuleen ja hiukan silmäkontaktia.Ei missään nimessä liian päälle käyvää flirttiä jos meinaa viettää kyseisen naisen tai miehen kanssa enemmän kuin yhden yön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      4957
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3282
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3009
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1757
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1520
    6. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      19
      1511
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      114
      1388
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      115
      1073
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1069
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1037
    Aihe