Naiset vastatkaa!

Keijo (nimi muutettu)

Siis kummat on miehellä ihanammat suorat vai kiharammat silmäripset? Mulla on luonnollisesti kaartuvat silmäripset, mut mun kaverilla, Jannella, on suoremmat. Silti se mun kaveri saa paremmin naisia kuin mä, niinku miksi? Kun me frendikset, siis mä ja Janne (nimi muutettu), kävellään, niin varmasti kaikki näkee, et mulla on parempi pylly ku sillä. Mulla on vielä aika uudet kiiltävät nahkahousut, että sen huomaa. Jussilla on yleensä siniset farkut, semmoiset aika tavallisen näköiset. Mun housut on tiukat, sellaiset mun pebaa korostavat ja mä hoidan niitä säännöllisesti nahan suoja-aineella. Sen lisäks mulla on kiinnostavampi luonne, mä oon meistä semmoinen älykkö, mutta silti ns. "paha poika", mut osaan myös itkeä. Janne on semmoinen vähän enemmän tavis ja sillä on aika tylsännäköiset korvalehdet. Mulla on myös enemmän ilmeitä kuin sillä, mä osaan olla yllättyneen, ovelan, iloisen, vakavan ja välinpitämättömän näköinen. Pentti on enemmän vaan tylsistyneen näköinen koko ajan. Mä vaihtelen mun ilmeitä silleen usein, että esim. baaritiskillä nainen näkee, et mulla on monia eri ilmeitä ja että mä oon tunteellisempi ja jännempi. Oon myös aika salaperäinen. Pena kertoo itsestään aika tylsiä ja tavallisia juttuja, kun taas mä oon jännempi, niinku esim. saatan sanoa, et "mä en voi kertoo kaikkee" tai vaikka "kukaan ei saa sitä selville" jne. Silti Jannella käy enemmän flaksi. En voi tajuta, että miksi. Mä oon enemmän perillä muutenkin tärkeistä asioista.. Niinku viime kesänä kun käytiin Tampereella, ni mä olin kasvattanut sitä varten itelle takatukan, mut Janne oli leikannu tukan ihan samalla tavalla ku aina muulloinkin.

Kumpi teistä on seksikkäämpi, tai kumman ottaisit miehekses koko loppuelämäkses, sellaisen joka on jännä ja vähän renttumainen, mutta huoliteltu salaperäinen "pahis" älykkö, vai sit sellaisen, joka on aika tavallinen ja jolla on aika tylsän näköiset korvalehdet ja suorat silmäripset? Jos ottaisit sen jälkimmäisen, niin miksi?

13

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverillas käy

parempi flaksi naisten suhteen, koska se on mies ja sä olet nainen.

• Keijo (nimi muutettu)

ollaan molemmat miehiä! Sori, taisin krjoittaa vähän epäselvästi.

• lukijatar

nyt en päässyt kärryille ..jussi, janne, pentti, pena ja keijo

siis kumpi on kampi ja kampi on kumpi?

tai siis viisikosta en nyt päässyt mitenkään perille, mutta ei sen väliä, ketään en ottaisi;)

• Keijo (nimi muutettu)

Mä oon koko ajan mä ja ne muut on se mun frendi. Mä muutin nimee, ettei kaikki heti tiiä, et me ollaan ne yhet tyypit!

• vastaa:

Siis kummat on miehellä ihanammat suorat vai kiharammat silmäripset? – Ei eroa, mutta pitkät ripset ovat kauniit.

Mun kaveri saa paremmin naisia kuin mä, niinku miksi? – Kaverisi on ehkä enemmän pelimies ?

Kumpi teistä on seksikkäämpi, tai kumman ottaisit miehekses koko loppuelämäkses, sellaisen joka on jännä ja vähän renttumainen, mutta huoliteltu salaperäinen "pahis" älykkö, vai sit sellaisen, joka on aika tavallinen ja jolla on aika tylsän näköiset korvalehdet ja suorat silmäripset? Jos ottaisit sen jälkimmäisen, niin miksi ? – Renttu vois olla seksikkäämpi, mutta mieheksi ottaisin turvallisemman vaihtoehdon, jos häntäkään. – Ahdistaa tuo ”koko loppuelämäkses”…

• MichikoXX

Luulen, että miehet eivät kiinnitä huomiota ulkonäön yksityiskohtiin. Kysypä miehiltä, mitä ovat selluliitti ja raskausarvet. Yleensä heillä ei ole hajuakaan noista asioista. Enpä ole itsekään ensitapaamisella huomannut ihmisellä olevan epämuodostunut käsi tai 10-senttinen arpi poskessa: varmaan niin keskittynyt keskustelun sisältöön...

Kuriositeettina korvalehdistä: nipukallinen muoto on dominoiva, nipukaton resessiivinen.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mendelian_traits_in_humans

• Keijo (nimi muutettu)

mun frendillä on varmaan just tuo "selluliitti," ainaki kuulostaa iha siltä. Ei sillä oo tietenkää raskausarpia, ku sen syntymästä on jo niin kauan. Me ollaan nuoria miehiä jo molemmat!

• Keijo (nimi muutettu)

Paitsi "vastaa:":lle, en enää ikinä kysy teiltä yhtään mitään ku te ootte tommosia! Ei hyvää päivää ja Kiitti vaan ei mistään!

Ja "vastaa:" laita sähköpostis näkyville, ni mä voin kirjoittaa sulle.

• vastaa:

En kehtaa. - Siks just en kirjoittanutkaan nikillä... ;)

• Keijo (nimi muutettu)
        vastaa: kirjoitti:

En kehtaa. - Siks just en kirjoittanutkaan nikillä... ;)

Varmaan Jannelle kirjottaisit, nii se on aina!

• vastaa:
        Keijo (nimi muutettu) kirjoitti:

Varmaan Jannelle kirjottaisit, nii se on aina!

ota ittees :) En oo vaan sillä tuulella. - Oot säkin ihan hyvä tyyppi varmaan.

• Naurattasi vielä enemmän, ellei tämä toisen sukupuolen kohdalla olisi joskus tottakin. ;-)

• Mietin pitkään, mut korvalehdet ratkaisi asian:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      4957
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3282
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3009
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1757
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1520
    6. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      19
      1511
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      114
      1388
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      115
      1073
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1069
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1037
    Aihe