OUTO IKÄONGELMA??

jo 63v.

En oikein tiedä mille logille tää kuuluis,mutta mulla on tosiaan erikoinen ongelma tullut mun iästäni!Mua lullaan melkeimpä aina yli 20v nuoremmaksi,ympärillä häärää 30-40miehet,joskus se ärsyttää mua niin paljon että paukasen että menkää pojat kasvamaan mieheksi.Kun mä joskus sit sanon minkä ikäinen olen,sanojat että älä viitti narrata.Pukeudun trendikkäästi,mustat pitkät tiukkikset housut,mustat mokkahapsu saappaat,joku ihana pusero ja sen päällä useimmiten makee nahkaliivi,kroppa aika timmissä kunnossa,pitkät punaiset hiukset,kauniit isot vihreät kissansilmät hyvin meikattuna,muuten en paljon käytä huita meikkejä kun huulikiiltoo,ja alkoholia käytän tosi harvoin,mikä noita nuorempia miehiä vetää mun kimppuun,en harrasta yhdenyön suhteita,tää alkaa tuntuu jo rasittavalta,vaikka moni varmaan sanookin että ole tyytyväinen että olet hyvin säilynyt,ja totta tosiaan kun katselen ikäisiäni miehiä suurin osa vaikuttaa että ne on jo toinen jalka haudassa ja toinen sen partaalla,tyydynkö kohtalooni ja lskkaan käymässä laulamassa karaoke bubeissa,kun se on mun intohimo,ja lauluäänikin vielä kohtalaisen hyvä,kertokaapa miehet mitä minusta ajattelette,ei tämä ole itsekehuksi tarkoitettu!!!!

18

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita seuraavaksi

kirjoittaa toinen jalka haudasta.

• jooooooo.

Piti vaan kysymäni siitä jalasta?Tarkoititko Sinun vai Minun????

• jos käy paikoissa joissa 30-40 vuotiaat miehet pyörii, niin onks se ihme että ne yrittää iskee.

Ei minuakaan tuu kukaan tyttö pokaamaan vaikka käyn 3 lätkä treenit ja 3 salibandytreenit sekä sit pari kertaa viikossa koripalloa pelaamassa...

• vänkyrä-nainen

"jos käy paikoissa joissa 30-40 vuotiaat miehet pyörii, niin onks se ihme että ne yrittää iskee."

Ja vaikkei ne koittaisikaan iskumielessä lähestyä niin voi olla ihan vaan rahan tai juomisten perässä. Meinaan jotkut pubi-äijät.

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

"jos käy paikoissa joissa 30-40 vuotiaat miehet pyörii, niin onks se ihme että ne yrittää iskee."

Ja vaikkei ne koittaisikaan iskumielessä lähestyä niin voi olla ihan vaan rahan tai juomisten perässä. Meinaan jotkut pubi-äijät.

mut on siellä myös paljon niitä yksinäisiä tyyppejä joille jo pelkkä turiseminenki pubissa toisen kaa voi olla viikon kohokohta. Sellanen saattaa joskus kääntyy väärin ymmärretyks.

en tiedä aikuisten kesken mut nuorempien parissa ainaki huomannu.

• Ap,,,,
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Kuuleppas Ystäväni Vänkyrä-n.En minä ostele kellekkään mitään juotavaa,eikä ne kyllä multa pyydäkkään.Siel paikassa missä käyn on tän paikkakunnan suosituin karaoke,ikähaarukka varmaan 18-70,siltä ja haudan väliltä!Kuulen monet kerrat että olis kiva tanssia ton........kanssa,mut kun se on niin "ylpee"en ole mikään diiva"mut siksi lähden vaan harvojen kanssatanssimaan,kun mulla on vasen"takajalka"kipee!!!!Itse juon useimmiten karpalomehua ja paljon jäitä,koska liikun aina autolla,en kuulu siihen sarjaan"ällöttävät juopot vanhat akat".En harrasta yhden yön suhteita,vielä on edellinen liitto sielussa kipeenä haavana,mutta kyllä kai se paranee joskus!!!

• ne....

nelikymppiset miehet tykkää kun joku kutsuu niitä pojiksi

• Mieleen

Nuoruudesta.Tapasin vanhemman naisen Rhodoksella...Rakastuttiin rakastettiin..Elämä on elämistä varten?Oli 20v.ikäeroa..jotain asioita ei unohda!Ole ylpeä ja onnellinen!

• mieleen..

tapasin vanhemman naisen nussin ja mitä sitten.

• ????
        mieleen.. kirjoitti:

tapasin vanhemman naisen nussin ja mitä sitten.

prööt!

• eräs kerta
        ???? kirjoitti:

prööt!

kun olin nuori ja kävi samoin.

Niin ?

• ....Nain

S U A ! !

• XDDD

nimbä ...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Vastakkaiseen suuntaan on helppo perustella.

Miehet tunnetusti aikuistuvat hitaammin kuin naiset. Ja tunnetusti nainen on nelikymppisenä ja sen jälkeen parhaimmillaan. Hän on ehtinyt todella tutustua itseensä, usein hänen lapsensa ovat juuri ainakin lähdössä ja hän uskaltaa ottaa haluamansa sen nähdessään.

Ei ole ollenkaan provoilua kertoa kokemuksista joissa yritetään pokailla tuon ikäiseksi kuviteltua, mahdollisesti vielä hyvin esiintyvää naista. Tuollainen kolmikymppinen mieshän alkaa olla juurikin kiihkeimmillään jatkuvassa parittelukumppanin etsinnässään. Useimmat miehet nimittäin tottelevat todella hyvin luonnon kutsua päästyään vähän vapaampaan ympäristöön...

• piristävä aloitus, kun jotain ikäkriisiä pukkaa ajoittain:) Että ei mitään hätää vielä kolmeenkymmeneen vuoteen...

Musta sulle sopisi viisikybänen mies, joka on henkisesti nuorekas. Älä liikaa katso ulkonäköön. Vaikka tyyppi näyttäisi sua vanhemmalta, niin henkisesti voi synkata. Mee sellasiin paikkoihin, missä vois löytyä noita viiskymppisiä, vai onko sellasia?

• Ap,,..,,

Kiitos vaan kannanotostasi,ja sulle provo sanon ettei sulla taida flaksi käydä minkään ikästen kanssa!!Totta on että olen aina ollut nuorempien miesten kanssa samalla aaltopituudella.Mies josta otin eron oli 48v,nyt pidän yhteyttä kaveriin joka täytti juuri 50v.Mutta hitaasti edetään,niinkuin sanoin,annetaan arpisten haavojen olla,ei hosuta hiljaa hyvä tulee,jos tulee,ei ole mitään kiirettä.Tää X:säni käy viel viikottain kytsimässä onko mulla miehiä talossa,voi voi sääliks käy mies rukkaa!!!!

• ---

Olisit vaan tyytyväinen, moni haaveilee tuosta. Pahempiakin "ongelmia" on, aika turhaa varmaan valittaa. Jos et kaipaa seuraa voit sanoa ei kiitos sillä kertaa. Ei baarissa ole pakko olla jos lähestyjiä on liikaa.

Oliko tämä provo vai tosi.

• Ap,,Eikä provo,usko jo!!!

Miksi mää tänne skeidaa jauhaisin,kun on muutakin tekemistä,mut ihan totta ei se aina hyvältäkään tunnu,ja jos mun X:sä sattuu olemaan siellä samassa paikassa,mun on pakko lähtee pois,kun se kyttää kenen kanssa juttelen.Reilu viikko sitten,menin pitkästä aikaa kyseiseen paikkaan,ei ollut kivaa,kun kävelin vessaan,takaa tuli yllättäen mun X ja tarttui mua niskavilloihin,niskat oli monta päivää kipeet.Valitti että en ole häntä tuntevinanikaan,eipä jaksa todella enää kiinnostaakaan,mut en ollut kyllä häntä huomannutkaan,ennenkun kävi kiinni,siinä sitä provoo sulle on,mutta valitettavasti TOTTA!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe