parisuhteeseen kanssasi? Mitkä huonoiten? Miksi?
MINKÄ AMMATIN EDUSTAJAT
12
542
Vastaukset
Joogalentäjä tai herätysliikkeen saarnaaja sopisi parhaiten. Maanystävien tai Naisasialiitto Unionin toimitsija huonoiten.
- jossa..
tienaa rutosti.
yhteeen jeesuksenaikaiset teknikot ja thaimaalaiset huorat.
- Hoitaja.
Tuohon ketä minulle huonoiten sopisi ammattinsa puolesta en ota kantaa. Eikö tärkeintä ole se, että tulee ensisijaisesti toimeen jonkun kanssa?
akateemisista: matemaattisluonnontieteelliset humanistit ovat sopineet parhaiten. Ekonomit ja lakimiehet huonoiten, vaikkeivat he sitä aina itse hokaakaan:D Miksi? Jaa-a vaikea sanoa.Osin kokemuksen kautta opittua.
Muista: taiteilijoista yms.: kuvataiteilijat parhaiten, kirjailijat (tai wanna-be-) ehkä huonoiten. Tämä vaan arvailua.
Duunarihommista parhaiten ehkä käsillä tekijät, tai fyysistä työtä tekevät, huonoiten ehkä jonkun paperikoneen edessä istuvat. Tämäkin hatusta.yrmio kirjoitti:
ylioppilaan ja ammattijuntin yhteiselo sujuu?? Vai onks se yk-rambo jo mennenn talven lumia??
Onkos yrmiöllä päiväkaljat kääntymässä iltakaljoihin? Ollaanko me ramboista joskus jotain juteltu? Tai ylipäätään keskenämme mistään, koskaan?
- nainen-
ei poliisit ja vartiat,ym.. :b
- no,
Dippainssit, en tiedä miksi. Huonoiten hoitoalan miehet, jotain ärsyttävää. Sori ei millään pahalla, eikä koske kaikkia. Taxikuskitkaan ei systytä.
- @@peli
Pidän seksistä ja ammattinaisilla on oikea asenne seksiin. Lisäksi heillä on paras osaaminen ja hyvät tulot.
Insinöörimiesten kanssa olen parhaiten tullut toimeen parisuhdemielessä, kaameimmat deittikokemukset ovat olleet myyntimiesten kanssa > ei olla edetty suhteeseen asti.
Tota insinöörijuttua en ymmärrä itsekään, saattaa olla silkkaa sattumaa. Myyntimiehet ovat usein sellaista ihmistyyppiä josta en pidä. (Lipeviä, valehtelevat kirkkain silmin, ovat äkkipikaisia, arvaamattomia, epäluotettavia ja pöyhkeileviä.)Toki myyntimiehistä löytyy vaikka minkälaisia ihmisiä, mutta heidän joukossaan on oman kokemukseni mukaan keskimääräistä enemmän niljakkeita. Ja tunnen heitä paljon työni puolesta. Ehkä mulla vaan on niin iso ego etten kestä toisen isoegoisen seuraa.- ha7yrthrt
kaikki parturit on huoria mutta kaikki huorat eivät ole partureita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011