http://www.iltalehti.fi/missit/200902239130528_mm.shtml
Kysymys kuuluu onko noi kuvien missit mielestäsi liian laihoja?
Oma mielipiteeni on, että on ne ja ne eivät tollaisina riukuina ole ainakaan mun kosteiden päiväunien kohteita.
Miss Auschwitz??
30
1482
Vastaukset
- disadora
aika nälkiintyneen näköisiä..vai liekö istutettu lapamatoja mahalaukkuun.
- tiedä,
ei ole tullu missejä seurattua vuosiin, mut tietty noi kuvissa olevat olivat varustettu olemattomalla rasvakerroksella ja sellanen ei sovi seinillekään.
- uk-ko
monien kauneusihanne, kun ovat oikein missifinaalissa. Omasta mielestäni ei ole okein terveen näköistä. Eikä ihan vastaa minun makuakaan :-)
- mr.makunen
on mittausten mukaan jo pitkään ollut siihen suuntaan, että missit ovat liian laihoja. Vastaajista suurin osa sanoo niin. Ihanne tulee jostain muualta, pieneltä prosentilta missimaailmasta.
- jarona
Miten niin täytyy olla ihanne näköinen jos on missifinaalissa? Nehän valitsee sinne pieni joukko tuomareita jotka ovat erikoistuneet katsomaan missejä tai sit jotku oudot ihmiset jotka jaksaa noin tyhmää kisaa katsoa. Ei mun tuttujen mielestä missit ole erityisen kauniita. Noillakaan harvalla on kauniit kasvot.
- uk-ko
jarona kirjoitti:
Miten niin täytyy olla ihanne näköinen jos on missifinaalissa? Nehän valitsee sinne pieni joukko tuomareita jotka ovat erikoistuneet katsomaan missejä tai sit jotku oudot ihmiset jotka jaksaa noin tyhmää kisaa katsoa. Ei mun tuttujen mielestä missit ole erityisen kauniita. Noillakaan harvalla on kauniit kasvot.
miten ne missit valitaan. Mutta kai niillä valitsijoilla on joku asema "kauneuden asiantuntijoina"? En oo perehtynyt asiaan sen lähemmin.
Sehän on tietty kiinnostava tilanne, jos meillä valitaan vuosittain Suonen kaunein, eikä se edes edusta yleistä kauneusihannetta? Mitähän se sitten edustaa?
- En.kerro
aika laihoja. Ei vastaa miun kauneusihannetta. Pitää pikkasen olla lihaakin luiden päällä. Sellainen sopusuhtaisuus on parasta ulkonäössä :)
Mutta tuotahan se on missi- ja mallimaailmassa, äärimmäisen laihuuden ihannointia...surullista... - adonis.
No jotkut, kuten sinä, tykkäävät leveäperseisistä suomalaisista peruslylleröistä. No jos ei ole parempaan mahdollisuutta, niin minkäs sille voi. Noista missukoista ei yksikään ole liian laiha.
- scale
Jotkut taas, kuten sinä, joilla on taipumusta kiihoittua nuoren pojan vartalosta ja rektumista, pitävät moista luusäkkiä kiihoittavana.
Tossa sulle Kreikanjumalalle naisen mallia
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=marilyn monroe&lr=lang_fi&um=1&ie=UTF-8&ei=G3GiSdVR1cX5BsDhmbYO&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title
Pitää naisen nyt saatana naiselta näyttää. - adonis.
scale kirjoitti:
Jotkut taas, kuten sinä, joilla on taipumusta kiihoittua nuoren pojan vartalosta ja rektumista, pitävät moista luusäkkiä kiihoittavana.
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=marilyn monroe&lr=lang_fi&um=1&ie=UTF-8&ei=G3GiSdVR1cX5BsDhmbYO&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title
Pitää naisen nyt saatana naiselta näyttää.Ettekö te pulskat kaappihomot muuta keksi kuin rektumista paasaamisen?
- hmh...
scale kirjoitti:
Pitää naisen nyt saatana naiselta näyttää.Marilynista:
Jännää muuten on se, että Marilyniakin joissakin nykyisissä yhteyksissä haukutaan usein esim. "läskiksi". Oikeasti Marilynin mitat taisivat olla 52 kg/165 cm. (jos nyt oikein muistan), eli hän ei ollut edes erityisen uhkea, vaikkakin kuvat toki saattavat vääristää. Erään Marilynin elämänkertateoksen mukaan nainen kylläkin lihoi kerran pitkäaikaiseksi ajaksi vajaat kymmenisen kiloa, muttei kyllä vielä silloinkaan ollut ylipainoinen.
Marilyn oli pieni ja siro nainen, joskin verraten uhkealla rintavarustuksella paiskattu.
Jos verrataan näitä nykyajan kauneusihanteita, eli mitä lie Victoria Beckhameita jne. Marilyniin, niin kyllä musta Marilyn oli ihan omaa luokkaansa. Aika harvalle naiselle sopii todella laihuus ( sanan kirjaimellisessa merkityksessä), jollei se ole luontaista.
- orpana-67
Uskon että suurin osa suomalaisista on tätä mieltä.
on kylkiluut, joo.. Noissa kuvissa valaistus ja kontrasti vielä korostanevat laihuuden näkymistä, muistaakseni ei kaikissa kuvissa luut noin paljoa törröttäneet, mutta kumminkin liiaan laihoilta näyttävät. Tulee melkein paha olo noita kuvia katsellessa, aivot käsittävät tuollaisen viestinä nälkiintymisestä ja huonosta kunnosta.
Joillakin naisilla on toki luonnostaan hyvinkin vaikea kerätä tavaraa mm. kylkiluiden ympärille, mutta luulen että näillä se on vain tiukan itsekidutuksen ja nykymissimalli-maailman hieman vääristyneen kauneusihanteen tulosta.ainakin kuvissa olleet.
- rusalkaa
Tukka lihava.
- nuoret naiset
kilpailevat ja saavat olla hoikkia, laihojakin, vanhetessaan he kyllä saavat ympärilleen rasvaa, usein liikaakin, niin on käynyt aina.
Kyllä missiehdokkaan painoindeksin tulee olla korkeintaan 18.5 ja pituutta mieluiten yli 175. Jos joku mies kaipaa missille jättirintoja ja pulleaa peppua, katselkoon 4-kymppisiä naisia. Minä nautin noista, kunnes taas kesällä näen urheilijoita, esim. korkeushyppääjätyttösiä, he ovat yli missi-ikäisinäkin hoikkia, suloisia. - vänkyrä-nainen
Ei ole kaunis eikä seksikäs vartalo mun makuuni. En tykkää liiallisesta luiden näkymisestä.
- rusalkaa
http://book4buy.com/wp-content/uploads/2009/01/miss-america-2009.jpg
...melkoista lihasta tää 8)- vänkyrä-nainen
kuin sillä bb-Tuulilla. En tykkää.
- nykyään
lihaksiksi?
- rusalkaa
nykyään kirjoitti:
lihaksiksi?
On tää 'lihavampi' kuin suomalainen.
- jarona
ovat sitten oikeassa elämässä lihavampia. Tai ssis heillä on lihaa luiden ympärillä. Mä itse kahden lapsen äitinä ja muutaman vuoden päästä 30-vuotiaana, olen kyllä yhtä laiha. Olen 172 ja 55kg. Mullakin näkyy kylkiluut mutta ei yhtä pahasti koska urheilen ja omaan lihasta vähän. Mulle se on luonnollista mut onhan moni malli anorektikko ja kuollutkin joten kaikkia ei voi laittaa samaan muottiin eikä pidäkään.
Kaikilla on makunsa ja mun mielestä noista misseista ei kukaan ole tänä vuonna erityisen kaunis kasvoiltaan paitsi ehkä se ykkönen. Mutta mulla ei ole mitään mielenkiintoa arvioida heitä, äänestää tai katsoa kisoja. Pikkutytöt kisaavat tyhmästä meriitistä. - KoppavaHoro
enkä nyt voi väittää ettenkö itsekin haluaisi vääristyneen minäkuvani kanssa olla yhtä hoikka, mutta sillä nyt ei ole mitään tekemistä esteettisyyden kanssa...
Terveys on mulle tänäpäivänä vyötäröä tärkeämpi asia, ja hyvin harvat voivat olla ja pysyä terveinä alle 18-19 painoindeksillä, sillä ihminen tarvitsee tietyn määrän ravintoaineita. Toki kaloreita voi kuluttaa liikkumalla ja urheilemalla, mutta ylenmääräinen liikkuminen ei sekään ole terveyttä edistävää toimintaa.
Kuuluuko missin sitten olla varsinaisesti kauneusihanne? Minusta ei enää tänä päivänä. Joskus muinoin misseily oli kai esimerkillistä toimintaa, mutta eikös nämä kisat nykyään toimi ponnahduslautana mallielämään ja/tai julkisuuteen? vähän sama laulu. Tuolla näkyy nuo kylkiluut ton rasvauksen, asennon ja valaistuksen takia. Mullakin näkyy jossain valaistuksessa tai asennossa ja olen painoindeksiltäni ns. normaali. Miksköhän tuota vyötärönympärystä tuossa tekstissä korostetaan, nehän (vyötärönympärykset)on itseasiassa kasvaneet misseillä vuosien saatossa. Toi 61 on ollut aikoinaan esim. jonkun Tanja Vienosen vyötärönympärys veikkaisin. Eli aikoinaan ihan normi missi-vyötärö. Itselläkin joskus muinoin tuota luokkaa.
- Va-Nil-La
pidän vähän pyöreämmistä naisista, mutta kyllä se nykyään taitaa olla kauneusihanne tuollainen. Normaalipainoiset on miesten silmissä läskejä nykyään. Juuri viikonloppuna joku nuori mies nimitti minua vitun läskiksi vaikka mä olen normaalipainon rajoissa... :D
- kuvat!
kyllä kai ne kylkiluut näkyy, nuorella ja notkealla ihmisellä, kun vedetään vatsaa sisään ja taivutaan kaarelle tuollatavalla.
Ovatpahan taas kuvan valinneet tuohon.
Jos katsotte kuvia noista ihan tavallisessa seisoma-asennossa, niin ei näy kylkiluita.
Ja onko se niin vaikea ymmärtää, että jotkut ihmiset (varsinkin nuoret parikymppiset!) ovat luonnostaan hoikkia kuin pajunvitsat. Tuskin noista monikaan on joutunut kisoja varten laihduttamaan paljoa, tuollaisia ovat luonnostaan.
Ja minusta ihan terveiltä kyllä näyttävät, enkä edes usko että noihin kisoihin huolittaisiin epätasapainoista tyttöä, siis anorektikkoa.
Varmasti nuokin ovat ihan normaalisti syöviä ihmisiä.
Verratkaa vaikka noita joihinkin maailman huippumalleihin. Heistä osa on todellakin liian laihoja, mutta eivät nuo tytöt mitään sairaalloisen laihoja ole. Piste.!- artikkelin
Painoindeksi kertoo karua kieltään. Likat ovat alipainoisia piste.
- että...
artikkelin kirjoitti:
Painoindeksi kertoo karua kieltään. Likat ovat alipainoisia piste.
painoindeksi on joku jumala, johon täytyy sokeasti uskoa. Luin kyllä artikkelin.
Ja jos nyt siihen uskotaankin, niin ei noista suurin osa ole alipainoisia. Nuo pari vain. - vielä..
että... kirjoitti:
painoindeksi on joku jumala, johon täytyy sokeasti uskoa. Luin kyllä artikkelin.
Ja jos nyt siihen uskotaankin, niin ei noista suurin osa ole alipainoisia. Nuo pari vain.että tarkoitan sitä, että vaikka joku hiton indeksi näyttäis mitä, niin aina ei ole mistään anoreksiasta tai tahallisesta laihduttamisesta kyse!
Joku nuori neito (kuten nuo missit esimerkiksi) voi syödä ihan normaalisti ja muutenkin olla tasapainoinen ihminen, vaikkakin olisi vähän alipainoinen. Kaikki kun eivät saa sitä lihaa luiden ympärille vaikka toivoisikin.
Kyllä sitä varmaan iän myötä sitten tulee, niinkuin joku ketjussakin mainitsi. - joulupukkiinkin?
vielä.. kirjoitti:
että tarkoitan sitä, että vaikka joku hiton indeksi näyttäis mitä, niin aina ei ole mistään anoreksiasta tai tahallisesta laihduttamisesta kyse!
Joku nuori neito (kuten nuo missit esimerkiksi) voi syödä ihan normaalisti ja muutenkin olla tasapainoinen ihminen, vaikkakin olisi vähän alipainoinen. Kaikki kun eivät saa sitä lihaa luiden ympärille vaikka toivoisikin.
Kyllä sitä varmaan iän myötä sitten tulee, niinkuin joku ketjussakin mainitsi.*Joku nuori neito (kuten nuo missit esimerkiksi) voi syödä ihan normaalisti ja muutenkin olla tasapainoinen ihminen, vaikkakin olisi vähän alipainoinen.*
Vai nykymallit syövät normaalisti? lol
Nehän kiskoo kokaa nokkaan unohtaakseen nälkänsä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011