palstalainen joka on tuonut eniten iloa ja elämää palstalle.
Ja koska minä tein tämän äänestyksen niin mua ei saa äänestää.
(en sitten kyllä kuvitellutkaan että mua olis äänestetty mutta sanoin varmuuden vuoks ettei joku suotta vedä herneitä tästäkin)
Äänestetään
24
747
Vastaukset
- on ainakin minua
huvittanut aika moisesti, tiedä sitten paljonko se on elämää tuonnut :D
- zisel
diskattu XD
- Hymiö.
Jazulia.Iloinen ja symppis tyttö.Vilpitön.Aito.
...elämäniloinen ja hauska. Olisin mä kyllä suakin äänestänny. Helppo kyssäri! ..=D
- zisel
sua :)
zisel kirjoitti:
sua :)
..mutta tuskin kannattaa, olen aina äkäinen ja kiukkuinen, perin julma ja ilkeä!!! ... >>:-(
- zisel
tosi..typy kirjoitti:
..mutta tuskin kannattaa, olen aina äkäinen ja kiukkuinen, perin julma ja ilkeä!!! ... >>:-(
Niinhän sä oot joo.... NOOOT!!! :D
oikein ollu sellasta uutta tähteä. kuonokas ois ollu sellanen tyyppi, mut mantteli luovutettanee takasin närkästyneelle liskolle...
Mä sanon gekko:) Sen ilonkin voi mieltää monella tavalla.
Ja sitten ihan toisella, tasapainottavalla tavalla: uk-ko:)
Oikeesti kaikki tuo elämää ja iloakin totta kai omalla tavallaan.Oot mua ainakin piristänyt kovasti ja kylhän mä suhun ihastuinkin(kuten tiedät). :)
Jazuli on kyllä mukavan positiivinen nainen ja piristävä, kuten myös tuo tosi..typy ja mm. cat_on_fire.- zisel
cof:ista, Jazulista ja tosi...typystä samaa mieltä :)
zisel kirjoitti:
cof:ista, Jazulista ja tosi...typystä samaa mieltä :)
oot sä aikamoinen valo pimeyden keskellä. Rakkaani, lutuiseni...
- olet päättänyt
dazu kirjoitti:
olla oksettava?
- zisel
dazu kirjoitti:
joopa joo :D No kiitos :)
Sä oot ihana rakas olet päättänyt kirjoitti:
olla oksettava?
Mitä tarkoitat? On vähän vaikea asettua asemaasi tuon viestin perusteella.
- tai millä
_rekisteröimättömällä_ nikillä nyt kulloinkin onkaan ollut liikkeellä, täysin tunnistamattomana kirjoittajana
hän saa kyllä veren kuohahtamaan karskimmallakin kaverilla, mutta tuonnin sijaan tulisi puhua viennistä. :)
- sirpamaikkarilta
Minkäs teet.
- zisel
mieltä olen myös Gekosta.
ruskee jolla neljä jalkaa... jonka kuvia välillä saamme ihailla.
- rusalkaa
Sitte Gekko kanssa.
*miehet ei huvita yhtään tällä hetkellä* - vili
minä
- vänkyrä-nainen
mutta lisäksi mm. Yrmio ja Gek~ko :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795