Kaikki palstan naiset ovat saaneet paskaa niskaan mutta ala-arvoisinta törkyilyä zisel, yksinkertainen blondi ja Jarona .
Katsoin hänen galleriasivujaan ja syitä voi vain arvailla...
Miksi Anzzi vihaa blondeja?
41
970
Vastaukset
- ap.
Ettei sekoiteta kehenkään toiseen.
- n puskasta
mutta sitä ihmettelen, että palstan "miehet" on hipihiljaa..kusi sukassa:(
- uk-ko
sitä puolustamista. Mutta kuten alemmassa ketjussa pohdin, niin musta se puolustaminenkaan ei toimi: kun joku provoaa, sille kelpaa mikä tahansa reaktio: pääasia että joku vastaa, että saa taas raivota takasin.
Voihan sitä tietty yrittää, että alkaa tuomita, mutta en usko siitä seuraavan muuta kuin loputonta rähjäämistä: täällä ei voi varsinaisesti voittaa.
Uskon itse kuoliaaksi vaikenemiseen. uk-ko kirjoitti:
sitä puolustamista. Mutta kuten alemmassa ketjussa pohdin, niin musta se puolustaminenkaan ei toimi: kun joku provoaa, sille kelpaa mikä tahansa reaktio: pääasia että joku vastaa, että saa taas raivota takasin.
Voihan sitä tietty yrittää, että alkaa tuomita, mutta en usko siitä seuraavan muuta kuin loputonta rähjäämistä: täällä ei voi varsinaisesti voittaa.
Uskon itse kuoliaaksi vaikenemiseen.Oivalsit... meuhkaaja yritti hämätä.itse on luettelossaan
- uk-ko
anzzy kirjoitti:
Oivalsit... meuhkaaja yritti hämätä.itse on luettelossaan
No mulle taas ei tuota ongelmaa lisätä sua mun vaikenemisluetteloon.
uk-ko kirjoitti:
No mulle taas ei tuota ongelmaa lisätä sua mun vaikenemisluetteloon.
kuin muka nimetöntä provoa
Onko hänellä mielenkiintoisia ajatuksia?
ettei vaan puskapaskantajien ketju katkea palkitsen sinut plondin ylenpalttisella sexillä:)Etten vain tullut tähän liian aikaisin.saas nähdä jos joku panee nimensä?
Sit varmaan panen sinua kunnolla ja nuo.....anzzy kirjoitti:
ettei vaan puskapaskantajien ketju katkea palkitsen sinut plondin ylenpalttisella sexillä:)Etten vain tullut tähän liian aikaisin.saas nähdä jos joku panee nimensä?
Sit varmaan panen sinua kunnolla ja nuo.....Tutustuttani sun sivuihisi ja kirjoituksiisi mun on ikäväkseni todettava että olen
a) liian vanha, b) liian ruma c) liian tyhmä sulle ja sun kommenttien lukemiseen, joten jätän sun kirjoitukset tästä lähin kauniimmille ja viisaammille eli hyppään niiden yli suosiolla:)
Myös molemmissa päissäni on vikaa, joten et menetä mitään.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Tutustuttani sun sivuihisi ja kirjoituksiisi mun on ikäväkseni todettava että olen
a) liian vanha, b) liian ruma c) liian tyhmä sulle ja sun kommenttien lukemiseen, joten jätän sun kirjoitukset tästä lähin kauniimmille ja viisaammille eli hyppään niiden yli suosiolla:)
Myös molemmissa päissäni on vikaa, joten et menetä mitään.Olen nimelläni pelissä--nolaan itseni,jos lupaukseni petän:o|
- Kiitti blondi!
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Tutustuttani sun sivuihisi ja kirjoituksiisi mun on ikäväkseni todettava että olen
Myös molemmissa päissäni on vikaa, joten et menetä mitään.Tää oli hyvä, eikä tämä anzzymikälie ees tajunnu vittuiluks!
Kiitti blondi! kirjoitti:
Tää oli hyvä, eikä tämä anzzymikälie ees tajunnu vittuiluks!
Ilman tuota suomenkielen tärkeintä sanaa,ei palstoja olisi
- mikäköhän
anzzy kirjoitti:
Ilman tuota suomenkielen tärkeintä sanaa,ei palstoja olisi
olisi? Et osannut antaa blondillekaan takasin.
mikäköhän kirjoitti:
olisi? Et osannut antaa blondillekaan takasin.
Tai onhan tässä useampikin jo.
Sortuuko pyramidi sillä aikaa,kun saunassa käyn?
Minä taas en ikinä lakkaa ihmettelemästä puskasta tehtyjä aloituksia, missä käsitellään rekattuja nimimerkkejä ja heidän tekemisiään. Seuraavaan hengenvetoon väitetään, ettei nikit ole tärkeintä vaan keskustelun aihe. Aika paranoidista meininkiä.
Eikä sillä, etteikö vanha ukko voisi keskittyä aivan muihin aiheisiin. Mutta se tekee sen sentään reilusti nikillään ja jopa omalla kuvallaan.- zisel
saanu pakit blondilta?
gingerit karmeimpia ovat kelttigeeniensä vuoksi.
plondillakin usein on sittenkin punainen persiljapuntti- zisel
anzzy kirjoitti:
gingerit karmeimpia ovat kelttigeeniensä vuoksi.
plondillakin usein on sittenkin punainen persiljapunttiilmeisesti telepatia. Sama juttu oli mulla tässä just mielessä.
zisel kirjoitti:
ilmeisesti telepatia. Sama juttu oli mulla tässä just mielessä.
k
Kuma,että sinutkin on pantu luetteloon.Ehkä panen suakin.josset sakkolihaa ole:oQ,,
Rengas kiristyi--vain yksi on jäljellä.
Puskasta aloittajien epäillyistä.Odotan sen omaa kommentia vielä---sitten tapaus vissiin suljetaan;-)- zisel
anzzy kirjoitti:
k
Kuma,että sinutkin on pantu luetteloon.Ehkä panen suakin.josset sakkolihaa ole:oQ,,
Rengas kiristyi--vain yksi on jäljellä.
Puskasta aloittajien epäillyistä.Odotan sen omaa kommentia vielä---sitten tapaus vissiin suljetaan;-)en ole sakkolihaa.
zisel kirjoitti:
en ole sakkolihaa.
Tarttis toikin tsekata kun kun keskustelun puska-avaaja pedoksi syytti beast olenkin.
- sirpamaikkarilta
Mutta on tainnu rekisteröimätön kirjottelija saada oikein hyvän vastuksen erääseen kategoriaan. Viitti nyt tässä ääneen sanoa. 8)
- sirpamaikkarilta
anzzy kirjoitti:
asiasta vedonlyönnin?
Mää sua vs.sää mua;-|=pokerinaamaymmärrä. Johtuuko sitten hiustenvärsitä vai mistä.
Mulla on kuiteski yks kysymys. Ajatko sä Volvolla? sirpamaikkarilta kirjoitti:
ymmärrä. Johtuuko sitten hiustenvärsitä vai mistä.
Mulla on kuiteski yks kysymys. Ajatko sä Volvolla?sheivatakin silä voi
- sirpamaikkarilta
anzzy kirjoitti:
sheivatakin silä voi
Tiedänpähän nyt etteivät kaikki limaiset setämiehet aja Volvolla. Vaikka Miehen Logiikassa kuinka niin uskotellaan. =)
sut on jo nähty
- itses kanssa?
anzzy kirjoitti:
kuhan haluata rähistä
Se onkin ehkä viisainta:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- pompotella
anzzy kirjoitti:
Enkä sammuta valoja
Ihan hauska pelle oot, vähän tylsä vaan. Porukat häipyy, yritäs keksii jotain uutta.
pompotella kirjoitti:
Ihan hauska pelle oot, vähän tylsä vaan. Porukat häipyy, yritäs keksii jotain uutta.
kun keskustelu ei enää etene
- ei vain taida
olla korrektia sanoa sitä ääneen;) No, siinäpä yrittää pärjätä blondeille verbaalisesti, kun muita keinoja täällä ei ole. Huono on ollut anzzylla menestys sen suhteen:D
Hilakkoin olin verbaalisassa testissä.
12 min. aikaa ratkoa niin.monta tehtävää,kuin ehtii.Meni tasan 6minuuttia ja kaikki oikein.
Sanavuolautesi on eri asia,kuin verbaalinen lahjakkuus- noista muista
anzzy kirjoitti:
Hilakkoin olin verbaalisassa testissä.
12 min. aikaa ratkoa niin.monta tehtävää,kuin ehtii.Meni tasan 6minuuttia ja kaikki oikein.
Sanavuolautesi on eri asia,kuin verbaalinen lahjakkuusen tiedä. Et ole pärjännyt täällä kirjoittamalla kenellekään (aidolle tai epäaidolle) blondille, tuskin muillekaan!
noista muista kirjoitti:
en tiedä. Et ole pärjännyt täällä kirjoittamalla kenellekään (aidolle tai epäaidolle) blondille, tuskin muillekaan!
hihaässän ainakin tarvisit
- sinulla ei ole
anzzy kirjoitti:
hihaässän ainakin tarvisit
ässiä, eikä kohta hihojakaan:)
Eivätkö muut aidot blondit mitään sano,kun heitä
avaus koskee?Olipa ämmät tohkeissaan.
pimeä avaaja itsekin vastasi toisella puskanimellä.Ainoa jokka aloituksessa luetelluista oli itse vain loukkaantunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881