Mitä ajattelet naisesta tai miehestä joka on ihastunut sinuun? Vaikuttaako se, oletko itsekin ihastunut häneen? Onko ihminen, joka osoittaa ihastuksensa selvästi jotenkin säälittävä?
Ihastunut ihminen
7
600
Vastaukset
jolla on niin hyvä maku voisi olla säälittävä X-D
Joo, oikeasti, sellainen ihminen on rohkea, joka osoittaa tunteensa, olivat vastapuolen tunteet mitkä tahansa. Mutta ok -pelottava sellainen ihminen voi jollain tavoin olla, sen opin viime lauantaina. Oppia ikä kaikki:( Pakkomielteet ovat pelottavia, mutteivat nekään säälittäviä.
Vaikuttaako omat tunteet? Jos olen itsekin ihastunut, niin siitähän ne omat tunteet vain voimistuvat, jos toinenkin osoittaa ihastustaan, luonnollisesti. Sellainen ideaalitilanne olisi kovin toivottava:)- Lyyde
Tietenki omiin ajatuksiin vaikuttaa onko itse ihastunut!
Mutta ei sellainen tyyppi joka tapauksessa oo säälittävä, joka osoittaa kiinnostuksensa. Varsinkin, jos on suoraan ottanut asian esille ja kertonut omat tuntemisensa. Minä naisena pidän sellaista tosi miehekkäänä. Se kertoo, että miehellä on selkärankaa ja sehän on tosi jees.
Tietenkin sitä omalla kohdalla aattelee, et vaikuttaa säälittävältä, jos tykkää jostaki, mutta sehän on maailman luonnollisinta, että tykkää ja rakastaa! Aina ne tunteet ei oo molemminpuolisia, vaikka tyypissä ei oo mitään vikaa, mutta parempihan se on ettei ala toisen tunteilla leikkiin, jos ei oikeesti toinen tunnu "oikeelta".
Jos toinen sanoo tai osoittaa, ettei oo kiinnostunut, niin sitten kannattaa yrittäminen lopettaa. Sellainen roikkuminen on säälittävää... - -alkulima-
ole.
Se on ainoastaan pahanlaatuinen virhearviointi. - vänkyrä-nainen
ihastumiset, mutta omalla kohdallani en. Jos nyt pitäisi kuvata naiseen hullaantunutta miestä niin sanoisin, että mies on silloin ihan täysin pois hallinnasta, ei pelaa kontrolli lainkaan.
Se on joskus hauska huomata :D - mirame81
Säälittävä tarvia olla.Mut miun miehein jos olis aikanaa osottanu ihastumisen vähän selvemmin jo 9v sitten. Olis oltu jo yhessä.Mie kai naisena odotin, myös liian pitkää et hän uskaltaa tehä aloitteen.
- jarona
niin onhan se säälittävää. Siis jos ihastunut roikkuu perässä ja ei vaan tajua ettei ole mahiksia. Toisaalta on niin suloistakin nähdä oikeen ihastuneita pareja. :)
- jarona
Ei se toisen ihastus vaikuta muhun ellen ole itsekin ihastunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795