Voisko joku musikaallisesti lahjakas ihminen auttaa minua pikkaisen?
Eli olen järjestämässä ystävälleni ylläri 30 v synttärit ja haluaisimme juhlan alussa laula hänelle kaikkien vieraiden kanssa jonkun tutun biisin johon on sanat vaihdettu, minä olen todella huono keksimään tälläisiä...joten apu olisi tarpeen.
Ystäväni on nimeltään Terhi laulu voisi olla vaikka täti Moonikan tahtiin, tai vastaava.
Terhi on aina iloinen ja auttaa ihmisiä mielellään, hän myös nauraa paljon ja kovaan ääneen. Hän työskentelee ravintolassa ja jokainen asiakas tietää että häntä ei kannata suututtaa :)
KIITOS!
Hei te jotka osaatte...
3
439
Vastaukset
- heh
Mulle on joskus järjestetty yllätys juhlat, ja oli aika suloista kun lapsetkin laulo siinä mukana :)
sanat meni jotenkin että:
"Nostetaan lippu salkoon, huudetaan hip-hurraa. Synttäreitä Saran vietetään!
Ja jos ei kakku sulle maistu, muista että mä sen leivoin. Synttäreitä saran vietetään"
Suloista, vaikkakin typerää - Oleppa hyvä
On meillä hauska tyyppi, tuo Terhi mainio,
Kun Terhi lähtee töihinkin on näky komia.
Kas näin tekee Terhi, Terhi tekee näin, kas näin tekee Terhi, Terhi tekee näin. (tähän voi liittää omia liikkeitä)
Ja Terhi nauraa paljon, on nauru raikuva. Sen kuulee koko (tähän kaupunki missä asuu esim. Helsinki), on ääni mahtava.
Kas näin tekee Terhi, Terhi tekee näin, kas näin tekee Terhi, Terhi tekee näin. (tähän voi liittää omia liikkeitä)
Kun Terhi auttaa ihmisii, on hymy huulilla, ei tahdo siitä maksua, vaan paljon iloa.
Kun Terhi ompi töissä, ei sille ryppyillä, jos joku alkaa riehua, saa hän myös kyytiä.
Yms.- oleppa hyvä
Nyt Terhi täyttää kolkytä, on pirskeet mahtavat, nyt niitä sitten juhlitaan oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1281466
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111341- 711058
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1901052- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895